سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی

 

 

 

درخشش تکواندوکاران خوزستانی در مسابقات قهرمانی هان‌مادانگ کشور

یک منبع آگاه به فارس خبر داد
مسعود رضائیان گزینه جدی مدیر عاملی باشگاه نفت آبادان

خبرگزاری فارس: مسعود رضائیان مدیر عامل اسبق باشگاه فولاد خوزستان، گزینه جدی مدیر عاملی باشگاه نفت آبادان است.

خبرگزاری فارس: مسعود رضائیان گزینه جدی مدیر عاملی باشگاه نفت آبادان

یک منبع آگاه امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در آبادان با اعلام این خبر اظهار کرد: مسعود رضائیان که در حال حاضر عضو هیئت مدیره باشگاه فولاد خوزستان است به عنوان یکی از گزینه‌های جدی مدیریت باشگاه ورزشی و فرهنگی صنعت نفت آبادان مطرح شده است.

بنا به این خبر بعد از استعفای روز گذشته علی حکمت مدیر عامل سابق باشگاه صنعت نفت آبادان، هیئت مدیره این باشگاه که در حال حاضر هر کدام در سفر هستند هماهنگی لازم برای معرفی رضائیان انجام داده‌اند.

این منبع مطلع که تمایلی به ذکر نامش نداشت گفت: یکی از مشکلات جدی رضائیان برای مدیر عاملی باشگاه نفت آبادان دارا بودن گرین کارت آمریکا است.

وی خاطرنشان کرد: در صورت صحت این موضوع، امکان تایید وی به این سمت به دلیل ممنوعیت مدیریت افراد با تابعیت چندگانه وجود ندارد.

بنا به اخبار رسیده در حال حاضر یکی از اعضای هیئت مدیره در سفر تفریحی کیش، و یکی دیگر نیز در کشور چین و همچنین مدیر عامل پالایشگاه آبادان در سفر زیارتی مشهد قرار دارند و معلوم نیست جلسه هیئت مدیره برای تعیین قطعی مدیر عامل باشگاه پرطرفدار صنعت نفت آبادان چه زمانی انجام خواهد گرفت.

در این حال برخی منابع نزدیک به باشگاه صنعت نفت آبادان، علی‌رضا خلیلی‌نیا و اصغر احمدی را نیز از جمله گزینه‌های احتمالی برای مدیر عاملی باشگاه ورزشی فرهنگی صنعت نفت آبادان هستند.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان 29 ماه جاری در نخستین بازی خود در ورزشگاه تختی آبادان میزبان تیم پرسپولیس تهران است.

 

در پایان رقابت‌های تکواندو پومسه‌ هان‌مادانگ قهرمانی کشور که انتخابی تیم ملی نیز بود، خوزستان صاحب 3 مدال طلا، 9 نشان نقره و 8 مدال برنز شد.

 داود رسولی‌زاده، مسوول کمیته پومسه هان‌مادانگ استان در گفت‌وگو با خبرنگار بخش ورزشی ایسنا در خوزستان اظهارکرد: این مسابقات روز یکشنبه (18 تیرماه) در ساری در رده‌های سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان و جوانان برگزار شد.

وی ادامه‌داد: بالای 200 بازیکن در این مسابقات در آیتم‌های قدرتی، سرعتی، پرشی، پومسه‌های استاندارد، پومسه‌های ابداعی و پرش در طول شرکت کرده بودند.مسوول سبک پومسه هان‌مادانگ استان در خصوص نتایج تیمی این مسابقات، عنوان‌کرد: ‌در پومسه استاندارد و رده‌سنی بالای 30 سال، تیم خوزستان الف که متشکل از محمد اکبری، داود رسولی‌زاده و سید محمود تفاخ بود، قهرمان شد.

وی افزود: تیم خوزستان ب در همین ماده و در همین رده‌سنی با احمد رش‌وندی، کیهان اکبری و احمد رحیمی‌دوستان در جایگاه سوم ایستاد.رسولی‌زاده درباره ماده اجرای پومسه ابداعی، گفت: تیم خوزستان الف در رده سنی بالای 19 سال با حسین رضایی، سجاد کیان‌پور و احمد روستا به مدال نقره دست پیدا کرد. تیم خوزستان ب نیز در همین ماده و رده سنی با سامان بارانی، محمدحسین ابدال‌پور و علی سواری در مکان سوم قرار گرفت.مسوول کمیته پومسه‌ هان‌مادانگ خوزستان عنوان‌کرد: تیم خوزستان الف در پومسه ابداعی و رده‌سنی 13ــ ‌18 سال با سجاد و دانیال آل‌ناصر و علی‌ضیاعی به مدال نقره دست پیدا کرد.

وی به مدال‌آوری بازیکنان خوزستان در بخش انفرادی اشاره‌کرد و گفت: در بخش جوموک در رده‌های سنی 19 تا 22 سال و 40 تا 50 سال به ترتیب قانم سلامت و مهرداد تیلاوی هر کدام صاحب نشان برنز شدند.رسولی‌زاده بیان‌کرد: مرتضی عبدالهی در رده‌سنی 19 سال به بالا در بخش تیویوپ‌چاگی سوم شد. رضا حسین‌زاده در رده سنی 13 تا 15 سال در بخش موم‌دول‌یو  مدال نقره گرفت و اسماعیل ناصر در رده‌سنی 19 سال به بالا در همین ماده دوم شد.وی با بیان این‌که خوزستان در مجموع 20 مدال طلا، نقره و برنز به دست آورد، اظهارکرد: نفرات اول تا سوم هر رشته به تیم‌ملی دعوت شدند و در اردوهای تیم‌های‌ملی حضور دارند و در نهایت از بین نفرات، بازیکنانی انتخاب و به مسابقات جهانی 2011 کره جنوبی اعزام می‌شود. 

مسوول کمیته پومسه‌ هان‌مادانگ استان با بیان این‌که سطح مسابقات بسیار بالا بود، گفت: ‌ما سال گذشته با حضور در این رقابت‌ها توانستیم 15 مدال را کسب کنیم، ولی امسال با برنامه‌ریزی‌ای که داشتیم 20 مدال را به دست آوردیم که این حاکی از پیشرفت ما در تکواندو است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد