سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی

 
 

مسوول کمیته‌ی نقل و انتقالات هیات فوتبال خوزستان خبرداد:
ثبت قرارداد 6 بازیکن نفت آبادان
صدور جواز خروج از استان برای 3 بازیکن فولاد

 

مسوول کمیته نقل و انتقالات هیات فوتبال خوزستان از ثبت قرارداد 6 بازیکن صنعت نفت آبادان خبر داد.

 

علیرضا جرفی در گفت‌وگو با خبرنگار بخش ورزشی ایسنا در خوزستان،‌ اظهارکرد: روز گذشته 18 تیرماه قرارداد 6 بازیکن صنعت نفت آبادان در هیات فولاد ثبت شد و به سه بازیکن فصل گذشته‌ی فولاد نیز مجوز خروج از استان داده شد.وی افزود: مهدی دغاغله بازیکن فصل گذشته تیم ملوان بندرانزلی با قراردادی سه سال به تیم صنعت نفت آبادان پیوست. همچنین نبی‌اله باقری‌ها بازیکن فصل گذشته شهرداری تبریز قرارداد یک ساله‌ی خود را با این تیم به ثبت رساند.وی ادامه‌داد: الیاس شهنوازپورفریدی نیز از تیم لیگ دسته یکی پارسه‌ی تهران با قراردادی سه ساله در این فصل به نفتی‌های آبادان پیوست. همچنین محمد برهانی از تیم امیدهای نفت آبادان که قراردادی پنج ساله با این تیم داشت، پس از گذشت چهار سال، قرارداد خود را یک سال دیگر تمدید کرد و در این فصل نیز برای نفتی‌ها توپ می‌زند.مسوول کمیته نقل و انتقالات هیات فوتبال استان تصریح‌کرد: بهنام برزای و محمد زبیرنیک‌نفس از بازیکنان فصل گذشته‌ی صنعت نفت آبادان بودند که قرارداد 2 ساله خود را یک سال دیگر تمدید کردند.وی در خصوص صدور مجوز خروج بازیکنان فولاد خوزستان از استان، گفت: مهدی مومنی، جلال کاملی و کاوه رضایی روز گذشته با حضور در هیات فوتبال استان مجوز خروج از استان را دریافت کردند.

 
 

/با پارالمپیکی‌های خوزستان/
آقای گل مسابقات جهانی فوتبال پنج نفره:
برای دفاع از عنوان قهرمانی‌ به لندن می‌رویم

 

آقای گل فوتبال نابینایان پنج نفره مسابقات جهانی 2011 آنتالیا گفت: برای دفاع از عنوان قهرمانی‌مان در مسابقات جهانی به لندن می‌رویم.

 حمید شلحاوی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار بخش ورزشی ایسنا در خوزستان اظهارکرد:‌ ما برای اولین‌بار است که در مسابقات پارالمپیک شرکت می‌کنیم. اگر ما در لندن جزو چهار تیم برتر دنیا قرار بگیریم، برای‌مان یک افتخار است.وی عنوان‌کرد: بازیکنان تیم همگی آماده هستند. ما آن‌چه در توان داریم در زمین می‌گذاریم. سعی‌مان این است که در اولین حضورمان در مسابقات پارالمپیک بتوانیم جزو چهار تیم برتر دنیا قرار بگیریم.این فوتبالیست نابینای خوزستانی درباره برنامه‌های تیم‌ملی تا پیش از رقابت‌های پاراالمپیک، گفت: از روز سه‌شنبه، بیستم تیرماه به مدت هشت روز وارد اردوی تدارکاتی ترکیه می‌شویم. ما در این اردوی آماده‌سازی دو مسابقه با تیم ترکیه برگزار خواهیم کرد. بعد از بازگشت از ترکیه تا پیش از حضور در پاراالمپیک دو اردوی دیگر که احتمالا در تهران هستند را نیز پیش‌رو خواهیم داشت. وی بیان‌کرد: به نظرم ما در موقعیت بسیار خوبی وارد این اردو می‌شویم، زیرا تیم‌مان به 80 تا 85 درصد آمادگی رسیده است و با توجه به این‌که ترکیه در مسابقات پاراالمپیک نیز حضور دارد، این اردو یک محک جدی برای ما است. شلحاوی‌زاده افزود: ترکیه تیم خوب و قدری است. من سابقه بازی مقابل این تیم را دارم و خاطرات خوبی نیز از این رقابت‌ها برایم باقی مانده است؛ زیرا من در اولین بازی ملی‌ام برابر این تیم هتریک کردم.وی درباره حریفانشان در پاراالمپیک لندن اظهار‌کرد: ‌ما در این مسابقات در گروه A و با تیم‌های آرژانتین، اسپانیا و انگلیس هم گروه شده‌ایم. هر سه تیم قدر هستند. آرژانتین نیز سابقه قهرمانی در پاراالمپیک را دارد که ما شناخت کاملی ازاین تیم نداریم.آقای گل فوتبال نابینایان مسابقات گوانجو ادامه‌داد: اسپانیا دیگر حریف‌مان، عنوان نایب قهرمانی جهان و مقام سوم پاراالمپیک را دارد. انگلیس نیز همیشه در تمامی مسابقات جزو چهار تیم اول دنیا بوده است.وی به گروه ‌B این رقابت‌ها اشاره‌کرد و گفت: در این گروه تیم‌های برزیل، چین، فرانسه و ترکیه حضور دارند که گروه ما سخت‌تر از این گروه است زیرا میزبان این رقابت‌ها، در گروه ما قرار دارد و ما از لحاظ جو مسابقات شرایط سخت‌تری داریم. شلحاوی‌زاده در ادامه با بیان این‌که از 24 فروردین‌ماه امسال وارد اردو شده‌ایم که متاسفانه این مدت اردو برای‌مان کم بوده است، عنوان‌کرد: تیم ما نسبت به سایر تیم‌ها دیرتر وارد اردو شد. ما توقع داریم مسوولان نگاه ویژه‌ای به ما داشته باشند، زیرا فوتبال پنج نفره اولین تیمی است که با عنوان فوتبال در تاریخ فوتبال کشورمان قهرمان جهان شده است.وی به آمادگی‌اش برای حضور در مسابقات پاراالمپیک اشاره و بیان‌کرد: پس از گذشت پنج اردوی تیم‌ملی که شرایط سخت وسنگینی داشتند به آمادگی 80 تا 85 درصدی‌ رسیده‌ام و امیدوارم بتوانم آمادگی خود را تا پیش از رقابت‌های لندن بالاتر ببرم.این بازیکن خوزستان خاطرنشان‌کرد: ‌قصد دارم در این مسابقات نیز آقای گل شوم زیرا در لندن می‌خواهم از دو عنوان آقای گلی‌ام دفاع کنم.

 

حضور 9 خوزستانی در مسابقات موتورکراس قهرمانی کشور

 

تیم‌ خوزستان در مسابقات موتورکراس قهرمانی کشور با 9 موتورسوار شرکت می‌کند.

حسین عباسی، دبیر هیات موتور سواری و اتو مبیل‌رانی استان در گفت‌وگو با خبرنگار بخش ورزشی ایسنا در خوزستان اظهار‌کرد: این رقابت‌ها از چهار‌شنبه (21 تیرماه) به مدت سه روز در شهرک پرند تهران برگزار می‌شود.وی ادامه‌داد: این مسابقات در چهار کلاس 65، 85، 125و 250 سی‌سی با حضور 120 موتورسوار از 26 استان انجام می‌شود.دبیر هیات موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان گفت: ما در این مسابقات در کلاس 65 سی‌سی با امیررضا احمدپور که خردسال‌ترین شرکت‌کننده کشور در این رقابت‌ها است، حضور پیدا می‌کنیم.وی افزود: سینا گاموری و مازیار سلیمی‌نصب هر دو در کلاس 85 سی‌سی و رامین خانی و مجید پازند هر دو در کلاس 125 سی‌سی در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند.عباسی به بازیکنان تیم خوزستان در کلاس 250 سی‌سی اشاره‌ و بیان‌کرد: ما در این کلاس با ابراهیم احمدپور، حسن عباسی، علی‌رضا ابوطالبی و سیدمجتبی حسینی در این مسابقات حضور پیدا می‌کنیم.

 
صبح امروزمدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان استعفا کرد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه صنعت نفت، علی حکمت، صبح امروز استعفای خود را اعلام کرد.

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان استعفا کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، مدیرعامل باشگاه صنعت نفت، صبح امروز استعفای خود را اعلام کرد و از سمت خود کناره گرفت.

علی حکمت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان در خصوص این تصمیم اظهار کرد: قبلاً هیئت مدیره را از تصمیم خود مطلع کرده و مشکلاتم را با آنها در میان گذاشته بودم.

وی افزود: امروز رسماً استعفای خود را اعلام و از سمت مدیرعاملی باشگاه صنعت نفت آبادان کناره گرفتم.مدیرعامل باشگاه صنعت نفت در پاسخ به اینکه دلیل اصلی استعفای وی چه بوده، تصریح کرد: به دلیل اینکه تیم در شرایط خوبی به سر نمی‌برد و نمی‌خواهم وارد حاشیه شود، این تصمیم را گرفتم.وی ادامه داد: در همین راستا توضیحات بیشتری را در این زمینه نمی‌دهم و از مردم به‌ویژه هواداران می‌خواهم هر کسی جایگزین شود را حمایت کرده و در هیچ شرایطی تیم نفت را تنها نگذارند.حکمت همچنین عنوان کرد: برای نخستین بازی تیم صنعت نفت در فصل پیش‌رو به‌عنوان تماشاگر در ورزشگاه حاضر می‌شوم و بازی را از نزدیک تماشا می‌کنم.وی در پایان در خصوص گزینه جایگزین خود در این باشگاه اظهار بی‌اطلاعی کرد و گفت: نباید با ایجاد حاشیه‌سازی اصل تیم را فراموش کرد و در پیکره تیم مشکل به‌وجود آورد. 

 

 

 

بانوان برتر مسابقات انتخابی بدمینتون جوانان خوزستان شناخته شدند

 

رقابت‌های انتخابی بدمینتون بانوان خوزستان در رده سنی جوانان، با شرکت پنج تیم روز شنبه (17 تیرماه) در مجموعه ورزشی انقلاب اهواز برگزار شد.

 مارینا شریعتی، نایب‌رییس هیات بدمینتون استان در گفت‌وگو با خبرنگار بخش ورزشی ایسنا در خوزستان اظهارکرد: این مسابقات که در دو بخش انفرادی و دوبل و به صورت تک‌حذفی برگزار شد، از سطح خوبی برخوردار بود ولی انتظار داشتیم تیم‌های بیشتری در آن شرکت کنند.وی افزود: در بخش انفرادی رقابت‌ها فاطمه ممبینی از تیم بندرامام اول شد، مانا علیزاده از تیم ملی‌حفاری در مکان دوم ایستاد و نرگس بهزادی و رعنا حمیدیان هر دو از ملی‌حفاری به طور مشترک سوم شدند.نایب‌رییس هیات بدمینتون استان بیان‌کرد: در بخش دوبل نیز زهرا مویسات و فرزانه مرتضوی از بیدبلند اول شدند، مریم ماندنی‌زاده و پریسا قریشوندی از بندرامام در جایگاه دوم ایستادند و پگاه دهقانی و مریم بیگدلی از نفت امیدیه و سپیده و سحر داوودی از گاز بیدبلند ماهشهر به طور مشترک در مکان سوم قرار گرفتند.

وی عنوان‌کرد: نفرات برتر این رقابت‌ها در اردوی تیم استان که پس از اعلام زمان مسابقات کشوری برگزار خواهد شد، شرکت خواهند کرد و در پایان، هفت نفر از آن‌ها برای اعزام به مسابقات کشوری و رنکینگ انتخاب می‌شوند. البته اگر زمان زیادی تا مسابقات کشوری داشته باشیم، یک مرحله مسابقه انتخابی دیگر نیز برگزار می‌کنیم.شریعتی گفت: سطح مسابقات خوب بود ولی انتظار داشتیم فعالیت بانوان در شهرستان‌ها بیشتر از این باشد. فعالیت شهرستان‌ها تاحدودی ضعیف است و فکر می‌کنم نیاز است به شهرستان‌ها سرکشی کنیم تا علت، ریشه‌یابی شود. وی خاطرنشان‌کرد: باید ببینیم عدم فعالیت شهرستان‌ها ناشی از کمبود امکانات یا نیرو است تا بتوانیم فکری به حال آن کنیم. البته برخی شهرستان‌ها مانند امیدیه در بخش بانوان و یا شوشتر در بخش آقایان بسیار قوی هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد