سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی

 

 

با رد بدهکار بودن باشگاه؛
مدیرعامل باشگاه نفت آبادان:
زور کمیته انضباطی فقط به تیم‌های شهرستانی می‌رسد

 

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: درخصوص این‌که تیم ما بدهی دارد و از حضور آن در لیگ برتر ممانعت می‌شود چیزی به باشگاه اعلام نشده است

 علی حکمت در گفت‌وگو با خبرنگار بخش ورزشی ایسنا در خوزستان اظهارکرد: من از این موضوع اطلاعی ندارم و تعجب می‌کنم که چنین موضوعی مطرح شده است زیرا باشگاه ما بدهی‌ای به کسی ندارد.وی افزود:‌ ممکن است اختلاف‌های حقوقی وجود داشته باشد؛ به طور مثال ممکن است مدیرعامل اسبق به بازیکنی قول داده باشد که در صورت راه‌یابی به لیگ‌برتر، به وی پاداش دهد و ما تشخیص داده‌ایم که 20 درصد مقدار تعیین‌شده به وی پرداخت شود. این اختلاف است و بدهی محسوب نمی‌شود که این‌گونه باشگاه ما را بدنام می‌کنند.مدیرعامل باشگاه نفت آبادان بیان‌کرد: کمیته انضباطی سال گذشته نیز این کار را انجام داد و ما رفع بدهی کردیم ولی با سایر باشگاه‌هایی که بدهی‌شان را پرداخت نکردند، هیچ برخوردی نشد. زورشان فقط به تیم‌های شهرستانی می‌رسد.وی در پاسخ به این سوال که آیا کمیته انضباطی می‌تواند تیم‌ها را از حضور در لیگ‌برتر محروم کند، گفت: از کمیته انضباطی‌ای که رای دوپینگی را با اخطار و تذکر کتبی رفع می‌کند، بعید نیست که با ما این برخورد را داشته باشد.

 

 

 

/با پارالمپیکی‌های خوزستان/
جواد حردانی:به کمتر از طلا قانع نیستم

کوهنوردان خوزستانی به بام ایران صعود می‌کنند
ورزشی  11:32:45 1391/04/17
914-10381-5 کد خبر
RSS :: پرینت

هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی خوزستان، صعود سراسری به قله‌ پنج هزار و 671 متری دماوند را با حضور اعضای برگزیده گروه‌های کوهنوردی رسمی و فعال در استان برگزار می‌نماید.

قدرت‌الله نیکخواه رییس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان در گفت‌وگو با خبرنگار بخش ورزشی ایسنا در خوزستان اظهارکرد: این صعود با حضور نزدیک به 33 کوهنورد از 27 تا 30 تیرماه انجام می‌شود.

وی افزود: در این صعود به شهرستان‌هایی که فعالیت‌های خوبی داشته و در بیشتر برنامه‌های هیات حضور داشته‌اند، سهمیه‌ای تعلق گرفته است.

رییس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی خوزستان ادامه‌داد: باتوجه به این شرایط برای این صعود به شهرستان‌های ایذه، باغملک، اندیمشک، دزفول، شوش، خرمشهر، رامهرمز، اهواز، گتوند، لالی، مسجدسلیمان و شوشتر براساس عملکردشان سهمیه تعلق گرفته است.

وی با بیان این‌که هیات شهرستان‌ها باید تا بیستم تیرماه لیست نفرات خود را به هیات استان اعلام کنند، گفت: ورزشکارانی که در صعود به قله دماوند حضور دارند باید دارای معرفی‌نامه از گروه کوهنوردی و هیات شهرستان مربوطه باشند.

 

دوومیدانی‌کار معلول خوزستانی، اعزامی به مسابقات پارالمپیک لندن گفت:‌ به دلیل این‌که در رقابت‌های پارالمپیک پکن مدال طلا کسب کردم در این مسابقات نیز به کمتر از نشان طلا قانع نیستم.

 جواد حردانی در گفت‌وگو با خبرنگار بخش ورزشی ایسنا در خوزستان اظهارکرد: سعی و تلاشم را در این مسابقات می‌کنم و دوست دارم که در این رقابت‌ها نیز مدال طلا به دست آورم. امیدوارم که با دعای هم‌وطنانم خوش رنگ‌ترین مدال را کسب کنم. وی در ادامه درباره آمادگی‌اش برای حضور در مسابقات پارالمپیک عنوان‌کرد: اکنون وضعیت خوبی دارم. چند وقت پیش در رقابت‌های بین‌المللی آلمان در ماده‌های پرتاب دیسک و پرتاب ‌وزنه شرکت کردم، که خوشبختانه توانستم دو مدال طلا را به دست آورم. قهرمان مسابقات پارالمپیک 2008 پکن در ماده پرتاب دیسک افزود: رکورد جهانی پرتاب دیسک با 48 متر و 32 سانتی‌متر متعلق به خودم است که در مسابقات آلمان رکوردم 48 متر و هشت سانتی‌متر شد. امیدوارم در رقابت‌های پارالمپیک لندن بتوانم رکوردم را افزایش دهم. وی به رقابتش در مسابقات پارالمپیک لندن اشاره کرد و گفت: حریفان اصلی من از کشورهای لهستان، چین و اوکراین هستند و همگی‌ از رقیبان جدی‌ من محسوب می‌شوند. رکوردهای حریفانم هم‌سطح من است و معمولا سانتی‌‌متری با هم رقابت می‌کنیم.  حردانی ادامه‌داد: در پارالمپیک شرایط سنگینی را پیش رو خواهیم داشت زیرا سطح هیچ مسابقاتی بالاتر از رقابت‌های پارالمپیک نیست. اوج هر ورزشکار، مسابقات المپیک و پارالمپیک است. وی خاطرنشان‌کرد:‌ تمام رقیبانم در مسابقات پارالمپیک شرکت می‌کنند تا بتوانند با به دست آوردن مدال در این رقابت‌ها، بدرخشند. ما هم تمام تلاش‌مان را در این مسابقات می‌کنیم. این بازیکن خوزستانی دارنده مدال نقره مسابقات پارالمپیک 2004 آتن در رشته پرتاب دیسک درباره برنامه‌های تیم‌ملی تا پیش از اعزام به رقابت‌های پارالمپیک لندن گفت: ما یک سال است که اردوی شبانه‌روزی در محل آکادمی ملی المپیک داریم و همین برنامه را تا یکم شهریورماه که اعزام‌مان به مسابقات است، ادامه می‌دهیم. اکنون تمرینات‌مان را به صورت سنگین انجام می‌دهیم تا بتوانیم در این رقابت‌ها موفق باشیم. وی بیان‌کرد: بعد از بازگشت از مسابقات بین‌المللی آلمان، در هفته اول برنامه ریکاوری داشتیم و اکنون شروع به انجام تمرینات کرده‌ایم و تمرینات نیز بسیار خوب بوده است. حردانی در پاسخ به این سوال که در مسابقات پارالمپیک لندن در چه ماده‌هایی شرکت می‌کنید؟ گفت: هنوز کمیته فنی پارالمپیک تصمیم نگرفته است که من در چه ماده‌هایی شرکت کنم ولی احتمالا در دو ماده پرتاب دیسک و وزنه حضور خواهم داشت.وی در ادامه به حضورش در مسابقات جایزه بزرگ تهران که دو ماه پیش برگزار شد، اشاره و عنوان‌کرد: در این رقابت‌ها توانستم رکورد خوبی را ثبت کنم؛ من در ماده پرتاب دیسک رکورد 52 متر و 18 سانتی‌متر را به ثبت رساندم و مدال طلا را به دست آوردم. 

این ورزشکار خوزستانی اعزامی به رقابت‌های پارالمپیک لندن با بیان این‌که کسب مدال در سطح المپیک قابل پیش‌بینی نیست، افزود: امیدوارم این رکورد را نیز در لندن ثبت کنم زیرا اگر همین رکورد را در آن جا به ثبت برسانم، می‌توانم امیدوار باشم. 

 

/دو خبر از کشتی/
شکست نماینده خوزستان در لیگ کشتی آزاد
پیشتازی اندیمشک در پیکارهای انتخابی کشتی فرنگی نونهالان استان

 

تیم نفت امیدیه در هفته اول رقابت‌های کشتی آزاد لیگ دسته اول کشور برابر حریف خود متحمل شکست سنگین شد.

 به گزارش ایسنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی هیات کشتی استان، هفته اول رقابت‌های کشتی آزاد لیگ دسته اول کشور "جام خلیج همیشه فارس" بعدازظهر روز گذشته (16 تیرماه) در شهرهای مختلف کشور برگزار شد که در یکی از این دیدارها تیم نفت امیدیه در شهرستان بابل استان مازندران میهمان تیم شهید مقیمی این شهرستان بود که در پایان نتیجه را 8 بر صفر به حریف قدر خود واگذار کرد. تیم نفت امیدیه را فرزندان کارکنان شرکت ملی مناطق نفت‌ خیز جنوب تشکیل می‌دهند. ابتدا قرار بود دو تیم از استان خوزستان در این رقابت‌ها حضور داشته باشد ولی در آستانه مسابقات، تیم راه و ترابری مسجدسلیمان از شرکت در رقابت‌ها انصراف داد.

همچنین پیکارهای انتخابی کشتی فرنگی نونهالان خوزستان که از روز پنجشنبه (15 تیرماه) به مدت دو روز در خانه کشتی شماره یک اهواز با حضور 110 کشتی‌گیر از 17 شهرستان برگزار شد، با قهرمانی اندیمشک به پایان رسید.در رده‌بندی انفرادی نیز در وزن 32  کیلوگرم علیرضا پیغان و در وزن 35 کیلوگرم عرفان طرهانی هر دو از الوار گرمسیری قهرمان شدند. همچنین در اوزان 38 و 42 کیلوگرم به ترتیب پویا ناصرپور و مصطفی کونانی هر دو از اندیمشک بر سکوی اول قرار گرفتند.در وزن 47 کیلوگرم محمد سگوند از الوار گرمسیری قهرمان شد و در اوزان 53، 59، 66 و 73 کیلوگرم سامان کمایی‌فرد، مهدی زیدوند، آرمان پاپی و سجاد رضایی همگی از اندیمشک در رده نخست ایستادند. قهرمانی وزن 85 کیلوگرم نیز به امین میرزازاده از گتوند رسید. 

 

 

تیم دوچرخه‌سواری بانوان خوزستان در مکان دوم مسابقات جوانان کشور ایستاد
ورزشی  12:17:42 1391/04/17
914-10481-5 کد خبر
RSS :: پرینت

تیم دوچرخه‌سواری بانوان خوزستان در مسابقات قهرمانی جوانان کشور که انتخابی تیم‌ملی نیز بود، در مکان دوم ایستاد.

حسین سالمی رییس هیات دوچرخه‌سواری استان در گفت‌وگو با خبرنگار بخش ورزشی ایسنا در خوزستان اظهارکرد: این مسابقات از یازدهم تیرماه به مدت پنج روز در دو بخش جوانان و بزرگسالان در تهران برگزار شد.

وی ادامه‌داد: ‌این رقابت‌ها در بخش جوانان که 13 استان در آن شرکت کرده بودند، در ماده‌های 200، 500، 2000، دورحذفی، تایم‌تریل انفرادی و استقامت انجام شد.

رییس هیات دوچرخه‌سواری استان بیان‌کرد: فروزان عبداللهی در ماده 200 و 500 متر به ترتیب در جایگاه‌های سوم و دوم ایستاد. فاطمه هداوند نیز در ماده 500 متر به نشان برنز دست پیدا کرد. راحیل لرکی نیز در ماده استقامت چهارم شد.

وی با بیان این‌که تیم جوانان استان درمجموع با 650 امتیاز نایب‌قهرمان شد، ادامه‌داد: عبداللهی و هداوند نیز به تیم‌ملی دوچرخه‌سواری دعوت شدند.

سالمی درباره عملکرد رکاب‌زنان خوزستانی عنوان‌کرد: این مسابقات که انتخابی تیم‌ملی بود، سطح بسیار بالایی داشت و عملکرد بانوان ما عالی بود.

رییس هیات دوچرخه‌سواری استان درخصوص تیم بزرگسالان خوزستان یادآورشد: ما در این مسابقات با 489 امتیاز در مکان ششم قرار گرفتیم

 

 

یک برزیلی درتمرینات تیم فوتبال فولاد خوزستان حضوریافت
 
اهواز- سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت : یک بازیکن برزیلی که درپست هافبک نفوذی بازی می کند از روزگذشته درتمرینات این تیم حضوریافته است .
 
حسین ابن قاسم روزپنجشنبه درگفت وگو با خبرنگارایرنا اظهارداشت : این بازیکن که کارلوس مندس نامدارد چنانچه از تمرینات تست موفق بیرون آید وتوجه کادرفنی تیم فوتبال فولاد خوزستان جلب نماید بعضویت این تیم برای شرکت درمسابقات لیگ برتر درخواهد آمد.
وی اضافه کرد : تیم فوتبال فولاد خوزستان سه جای خالی دارد که کادرفنی آن تصمیم دارد برای نیم فصل اول ازمیان سه بازیکن ششدانگ که درخط دفاع ،حمله و میانی توپ می زنند دونفر را گزینش کند. تیم فوتبال فولاد خوزستان ازرورگذشته سومین اردوی آماده سازی خودرا به مدت 9 روز درتهران شروع کرده است بطوری که دراین مدت سه بازی تدارکاتی دراین شهر برگزار خواهد کرد. تیم فوتبال فولاد خوزستان که تاکنون پنج بازیکن لیگ برتری و دوبازیکن برزیلی را جذب کرده است مترصد نسبت به فصل گذشته مکانی در بالای جدول دوازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر باشگاه های ایران کسب کند.

 

با یک پله صعود نسبت به سال گذشته؛
تیم تنیس روی میز خردسالان خوزستان نایب‌قهرمان کشور شد
ورزشی  11:8:54 1391/04/17
914-10281-5 کد خبر
RSS :: پرینت

تیم تنیس روی میز خردسالان زیر 9 سال خوزستان توانست در مسابقات قهرمانی کشور با یک پله صعود نسبت به رقابت‌های سال گذشته، در جایگاه دوم قرار بگیرد.

عبدالامیر بخشنده دبیر هیات تنیس وری میز استان در گفت‌وگو با خبرنگار بخش ورزشی ایسنا در خوزستان اظهارکرد: این مسابقات از روز چهارشنبه (14 تیرماه) به مدت سه روز و با حضور 22 تیم در اراک برگزار شد.

وی ادامه‌داد: ‌ما در این مسابقات با سه تنیسور شرکت کرده بودیم که توسط علیرضا بابادی‌وند در بخش انفرادی صاحب مدال برنز شدیم. سال گذشته در این بخش نتوانستیم مقامی را به دست آوریم.

دبیر هیات تنیس وری میز استان عنوان‌کرد: در بخش دوبل نیز تنیسورهای‌مان جزو هشت‌تا قرار گرفتند و برای ایستادن روی سکو، یک برد می‌خواستند ولی متاسفانه با بدشانسی حذف شدیم و مدالی کسب نکردیم.

وی با بیان این‌که ‌در بخش تیمی در جایگاه دوم قرار گرفتیم، افزود: در این رقابت‌ها پنج برد و یک باخت داشتیم که تنها باخت ما مقابل تیم تهران بود.

بخشنده به پیشرفت این رشته در استان اشاره کرد و گفت: این مسابقات نشان دهنده این بود که با پیشرفتی که در رده سنی پایه‌مان صورت می‌گیرد، آینده تنیس وری میز استان تامین خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد