سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

گزارشی از ملاقات مردمی

محسن رضایی : قبل از انقلاب هم با مردم دزفول ارتباط داشتم

من از سالهای قبل از انقلاب با مردم شریف دزفول آشنا بودم، در سالهایی که بخاطر تعقیب رژیم پهلوی مجبور بودم مخفی شوم به این شهر آمدم چون اطمینان داشتم مردم این شهرانقلابی هستند.

 شوشان : دکتر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام وارد دزفول شد و مورد استقبال مردم و مسئولین این شهرستان قرار گرفت.

وی در بدو ورود به دزفول در گلزار شهدای شهید آباد و بهشت علی این شهرستان حاضر شد و با نثار گل از مقام شامخ شهدا انقلاب و هشت سال دفاع مقدس تجلیل نمود .

وی در گفتگو با خبر نگار ما در خصوص دزفول اظهار داشت: مردم متدین دزفول در دوران دفاع مقدس به این دلیل به عنوان اسوه ی مقاومت شناخته شد که به طور همزمان در چند جبهه با متجاوزان مبارزه و از میهن اسلامی دفاع می کردند، جبهه اول در خط مقدم جبهه دفاع از تمامیت ارزی کشور  با تشکیل تیپ و لشکر ۷ حضرت ولیعصر(عج) که عمده این لشکر از بچه های دزفول تشکیل شده بود .

به گزارش شبکه خبری دز ، دکتر رضایی دومین جبهه مبارزه و دفاع مردم دزفول را در دروان دفاع مقدس، پشتیبانی نیروها در شهر و مقاومت زیر گلوله بارانها و موشکباران دزفول عنوان کرد که هیچگاه شهر را ترک نگفته و از فرزندانشان در خط مقدم حمایت می کردند و بالاخره سومین جبهه، پذیرایی از خیل رزمندگانی بود که به این شهر برای استراحت و تجدید قوا می آمدند و مورد استقبال مردم غیور دزفول قرار می گرفتند.

وی خاطر نشان کرد : من از سالهای قبل از انقلاب با مردم شریف دزفول آشنا بودم، در سالهایی که بخاطر تعقیب رژیم پهلوی مجبور بودم مخفی شوم به این شهر آمدم چون اطمینان داشتم مردم این شهرانقلابی هستند و می توانم با خانواده ام در کنار آنها در امان باشم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در مزار شهدا پای درد و دل مادر شهیدی نشست که از وضعیت نابسامان گلزار شهدای این شهر آزرده خاطر بود، دکتر رضایی در این خصوص خطاب به مسئولان امر گفت: این مکانهای مقدس بایستی از بهترین مکانها باشند چرا که یکی از مراکز بزرگ معنوی و فرهنگی هستند که می توانند فرهنگ ایثار، شهادت و اخلاص را توسعه و دوام ببخشند.

دکتر رضایی در ادامه سفر خود به دزفول در جلسه شورای اسلامی شهر دزفول شرکت نمود و اعضای شورای شهر دزفول برخی مشکلات را با وی در میان گذاشتند.

وی در ادامه با حضور در منازل چند شهید والا مقام با خانواده های آنها دیدار و گفتگو کرد.

محسن رضایی و هیات همراه نماز ظهر و عصر را در کنار مردم ولایتمدار دزفول در مسجد نجفیه این شهر اقامه نمود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد