سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار فرهنگی . هنری . ادبی

 
رییس سازمان گردشگری درباره شعار مناسب برای گردشگری ایران نیز گفت: این موضوع در حال بررسی است و امیدواریم بتوانیم همزمان با راه اندازی شبکه گردشگری ، شعار مناسبی نیز که بتواند قابلیت های توریستی ایران را توصیف کند، انتخاب نماییم.
عصرایران - سرانجام پس از مدت ها سیاست زدگی در سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری در سال های گذشته، به نظر می رسد در دوران مدیریت جدید این سازمان قرار است کارهایی هم برای گردشگری مظلوم این مملکت انجام شود.

آن طور که معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان میراث ‌فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری وعده داده ،"اولین شبکه تلویزیونی گردشگری همزمان با عید فطر راه اندازی می شود."

سید حسن موسوی با اعلام این خبر در جلسه شورای مشورتی گردشگری گفته است:  راه‌اندازی این شبکه تلویزیونی از آرزوهای بزرگ فعالان و دوستداران میراث فرهنگی،‌صنایع دستی و گردشگری به حساب می‌آمد که خوشبختانه با همراهی خوب مسوولان صدا و سیما این آرزو در حال تحقق است و شبکه گردشگری می تواند به معرفی جاذبه‌ها و قابلیت‌های گردشگری در ایران کمک کند و زبان گویای فعالان این بخش باشد.رییس سازمان میراث ‌فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری درباره شعار مناسب برای گردشگری ایران نیز گفت: این موضوع در حال بررسی است و امیدواریم بتوانیم همزمان با راه اندازی شبکه گردشگری ، شعار مناسبی نیز که بتواند قابلیت های توریستی ایران را توصیف کند ، انتخاب نماییم.بر اساس آمارهای موجود ، هر چند ایران از نظر جذابیت های گردشگری ، جزو 10 کشور اول دنیاست ولی فقدان سازوکارهایی لازم برای جذب گردشگر و از جمله عدم اطلاع رسانی مناسب باعث شده سهم ایران از صنعت گردشگری دنیا ، در حداقل موجود باشد.از این رو ، ضمن ارزشند دانستن راه اندازی شبکه گردشگری ، انتظار می رود در آینده ای نه چندان دور ، این شبکه چند زبانه شود.همچنین باید تصریح داشت که یکی از معضلات گردشگری داخلی و ایرانگردی نیز در حال حاضر ، عدم اطلاعات کافی مردم خودمان درباره جذابیت های توریستی داخلی است به گونه ای که اطلاعات بسیاری از ایرانیان اهل سفر درباره مقاصدی چون ترکیه و مالزی و ... بسیار بیشتر از آگاهی های آنان درباره جذابیت های گردشگری داخلی است و از این رو می توان پیش بینی کرد که اگر شبکه گردشگری فعالیتی حرفه ای داشته باشد ، می تواند در آگاهی بخشی داخلی و رونق ایرانگردی مؤثر باشد.
 

با توجه به پیشنهاد انجمن دوستداران میراث فرهنگی تاریانا خوزستان برای گرامیداشت روز ملی رودخانه کارون  در  تاریخ 13 تیر برنامه های همایش "روز ملی رودخانه کارون" به 29 تیرماه موکول شد. این همایش ساعت 19 روز سه‌شنبه (29 تیر 91) در ساحل شرقی کارون از پارک لاله تا روبه‌روی مسجد عامری با اجرای برنامه‌های پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری همگانی و پرواز بادبادک‌ها برپا می‌شود.

 

 

 

فیلم سینمایی «خوابم می‌آد» اولین تجربه کارگردانی رضا عطاران در چهار سانس 16:30، 18، 20، و 22 روی پرده سینما هلال اهواز قرار دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) از خوزستان این فیلم سینمایی داستان رضا معلمی ساده و درستکار است که به سن میانسالی رسیده و در برقراری ارتباط با آدم‌ها دچار مشکل است. او با دختری پاستیل فروش آشنا می‌شود. دختر، برای پیوند کلیه خواهرش با مشکل روبه‌رو است و رضا را ترغیب به کارهایی می‌کند که باب میل‌اش نیست. اکبر عبدی، مریلا زارعی، ناصر گیتی‌جاه، ویشکا آسایش، رضا عطاران، سروش صحت، اصغر سمسارزاده، حسین محب‌اهری و خداداد عزیزی در «خوابم می‌آد» ایفای نقش می‌کنند. اکبر عبدی در این اثر نقش یک زن سالخورده را بازی می‌کند. او به دلیل حضور در این نقش به عنوان بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در جشنواره فیلم فجر معرفی شد. نام ابتدایی فیلم رضا عطاران «هیچ کس فرشته نیست» بود. در مرحله فیلم‌برداری دست‌اندرکاران پروژه نام فیلم را به «رضا هرگز نمی‌خوابد» تغییر دادند و در انتها نام این فیلم «خوابم می‌آد» شد.

 
 
اهوازی‌ها «خوابم می‌آد» را در هلال می‌بینند
فرهنگی و هنری  12:21:47 1391/04/13
914-8380-5 کد خبر
RSS :: پرینت

فیلم سینمایی «خوابم می‌آد» اولین تجربه کارگردانی رضا عطاران در چهار سانس 16:30، 18، 20، و 22 روی پرده سینما هلال اهواز قرار دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) از خوزستان این فیلم سینمایی داستان رضا معلمی ساده و درستکار است که به سن میانسالی رسیده و در برقراری ارتباط با آدم‌ها دچار مشکل است. او با دختری پاستیل فروش آشنا می‌شود. دختر، برای پیوند کلیه خواهرش با مشکل روبه‌رو است و رضا را ترغیب به کارهایی می‌کند که باب میل‌اش نیست.

اکبر عبدی، مریلا زارعی، ناصر گیتی‌جاه، ویشکا آسایش، رضا عطاران، سروش صحت، اصغر سمسارزاده، حسین محب‌اهری و خداداد عزیزی در «خوابم می‌آد» ایفای نقش می‌کنند.

اکبر عبدی در این اثر نقش یک زن سالخورده را بازی می‌کند. او به دلیل حضور در این نقش به عنوان بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در جشنواره فیلم فجر معرفی شد.

نام ابتدایی فیلم رضا عطاران «هیچ کس فرشته نیست» بود. در مرحله فیلم‌برداری دست‌اندرکاران پروژه نام فیلم را به «رضا هرگز نمی‌خوابد» تغییر دادند و در انتها نام این فیلم «خوابم می‌آد» شد.

 
 
 
«سمفونی کارون» اجرا می‌شود
فرهنگی و هنری  12:29:17 1391/04/13
914-8480-5 کد خبر
RSS :: پرینت

همزمان با اعیاد مبارک شعبانیه و در اولین سالگرد برگزاری جشن خودکفایی کشور در صنعت سدسازی تالار وحدت صحنه کنسرت ارکستر سمفونیک تهران و استاد مجید انتظامی برای اجرای «سمفونی کارون» خواهد بود.

به گزارش ایسنا از خوزستان ساخت و تولید این اثر از حدود سه سال قبل و با هدف انعکاس توانمندیهای کارگران، کارکنان، مهندسان و متخصصان ایرانی در خلق شاهکارهای عظیم در صنعت سدسازی آغاز شده بود که اکنون پس از چند سال تلاش و با همت هنرمند ارجمند و چهره ماندگار هنری کشور در روزهای شانزدهم و هفدهم تیر سال جاری در محل تالار وحدت اجرا خواهد شد.

گفتنی است «سمفونی کارون» از چهار موومان شامل: "آب و روشنایی"، "خودباوری و خودکفایی"، "می‌توانیم" و "شکوه کارون" تشکیل شده که با شعری از محمد عبدالحسینی و صدای سالار عقیلی اجرا می‌شود.

 
آغاز پخش آزمایشی
شبکه انیمیشن سیما راه‌اندازی شد

خبرگزاری فارس: پخش آزمایشی شبکه‌ انیمیشن سیما از امروز آغاز شد.

خبرگزاری فارس: شبکه انیمیشن سیما راه‌اندازی شد

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس، پخش آزمایشی شبکه‌ انیمیشن سیما امروز با حضور جمعی از مدیران سیما آغاز شد.

این شبکه روی آنتن دیجیتال دریافت خواهد شد و فعلا زمان پخش آن دو تا چهار ساعت است.

مدت‌زمان پخش این شبکه به تدریج افزایش خواهد یافت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد