سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی

16 تیرماه؛ برگزاری همایش بزرگ موتورسواری اهواز

 

همایش بزرگ موتورسواری اهواز با حضور بیش از 300 موتورسوار، 16 تیرماه برگزار خواهد شد. حسین عباسی دبیر هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان در گفت‌وگو با خبرنگار بخش ورزشی ایسنا در خوزستان اظهارکرد: این همایش به مناسبت نیمه شعبان برگزار می‌شود. قصد داریم با برگزاری این همایش، در بین جوانان شور و هیجان به وجود بیاوریم. وی با بیان این‌که شرکت در این همایش برای عموم آزاد است، گفت: داشتن گواهی‌نامه موتور، بیمه‌نامه ورزشی و تجهیزات ایمنی برای شرکت‌کنندگان الزامی است.عباسی خاطرنشان‌کرد: علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام می‌توانند به دفتر هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان واقع در مجموعه ورزشی تختی اهواز مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های 3366629 و 3366630 تماس بگیرند.  وی گفت:‌ این همایش ساعت 9 صبح از ابتدای پارک قوری در جاده ساحلی شروع می‌شود. انتهای آن نیز پارکینگ پارک دولت در جاده ساحلی کیانپارس خواهد بود.

 

یک مربی سپک‌تاکرا با اشاره به تعطیلی این رشته در خوزستان:
به داد سپک‌تاکرای استان برسید

 

یک مربی سپک‌تاکرا در خوزستان گفت: باتوجه به پتانسیل‌های این رشته در استان، حیف است که دیگر هیچ فعالیتی نداشته باشیم.حسین امیری در گفت‌وگو با خبرنگار بخش ورزشی ایسنا در خوزستان اظهارکرد:‌ فعالیت‌مان را در این رشته از صفر آغاز کردیم. ما در بین 30 تیم کشور در جایگاه 24، 25 قرار داشتیم و در سیدبدنی‌ها در سید پنجم بودیم ولی با فعالیت‌مان آن را به جایی رساندیم که جزو سه سید برتر کشور قرار گرفتیم. وی ادامه‌داد: ما دو سال پیش در مسابقات المپیاد ایرانیان به عنوان پدیده رقابت‌ها شناخته شدیم، چهار بازیکن‌مان به تیم‌ملی معرفی شدند، سال گذشته در لیگ سوم شدیم و امتیازهای بسیار دیگری هم به دست آوردیم ولی متاسفانه با تغییراتی که در هیات داشتیم و زیرمجموعه هیات انجمن‌های ورزشی شدیم، شش ماه است که دیگر این رشته فعالیتی ندارد.  این مربی خوزستانی تیم‌ملی سپک‌تاکرا عنوان‌کرد: با این‌که رییس هیات انجمن‌های ورزشی نیز علاقه‌مند به این رشته است و اداره‌کل ورزش و جوانان هم ما را بسیار حمایت می‌کند ولی متاسفانه پس از میزبانی مسابقات لیگ‌، دیگر تمرینی نداشته‌ایم.وی افزود: ما حتی در دور سوم مسابقات لیگ که باید شرکت و امتیاز جمع می‌کردیم، حضور پیدا نکردیم. آقایان جدیدالورود به سپک‌تاکرا تیم‌مان را به این رقابت‌ها اعزام نکردند، در صورتی که تیم در مکان چهارم، پنجم قرار داشت و می‌توانست جایگاه چهارمی را نیز در پایان مسابقات به خود اختصاص دهد. امیری خاطرنشان‌کرد: آقایان دوست ندارند که سپک‌تاکرا هیچ فعالیتی داشته باشد؛ حتی پیگیری هم نمی‌کنند که چرا شش ماه است ما هیچ فعالیتی نداریم. ما وضعیت و پتانسیل خوبی در این رشته در استان داشتیم.وی با بیان این‌که "به داد سپک‌تاکرای استان برسید" گفت: از مسوولان انتظار کمک مالی نداریم فقط از آن‌ها می‌خواهیم یک سالن خوب به ما بدهند تا بتوانیم در آن تمرین کنیم. البته یک سالن در سه‌راهی خرمشهر به ما داده شد که در حد هفت‌سنگ بازی کردن هم نبود. سپک‌تاکرا یک سالن مخصوص و مجهز می‌خواهد. ما در گذشته در سالن قدس اهواز تمرین می‌کردیم که آن‌ را از ما گرفتند.


  
     
    
 
 











تنیسورهای خردسال خوزستان به اراک اعزام می‌شوند

 

در مسابقات قهرمانی تنیس روی میز کشور، خردسالان خوزستانی با حریفان خود به رقابت می‌پردازند.

 عبدالامیر بخشنده دبیر هیات تنیس روی میز استان در گفت‌وگو با خبرنگار بخش ورزشی ایسنا در خوزستان اظهارکرد: پس از برگزاری مرحله سوم مسابقات انتخابی خردسالان استان، سه تنیسور برای اعزام به رقابت‌های کشوری مشخص شدند. وی ادامه‌داد: علی‌رضا بابادی‌وند از نفت اهواز قهرمان شد و حسام فاطمی‌زاده از خرمشهر و مبین قراچه از ملی‌حفاری به ترتیب دوم و سوم شدند. این سه نفر، بازیکنان تیم خوزستان هستند که در مسابقات قهرمانی کشور با مربیگری صمد صالحی شرکت می‌کنند.دبیر هیات تنیس روی میز خوزستان عنوان‌کرد: این رقابت‌ها روز چهارشنبه (14 تیرماه) به مدت سه روز در اراک برگزار خواهد شد. تیم‌های تهران، کرج و دو، سه تیم دیگر از وضعیت خوبی برخوردارند و از حریفان ما در این مسابقات هستند.وی بیان‌کرد: بابادی‌وند و فاطمی‌‌زاده شرایط خوبی دارند و قراچه نیز نسبت به سال گذشته پیشرفت خوبی داشته است. پیش‌بینی می‌کنم که امسال بتوانیم روی سکو قرار بگیریم و مدال‌های طلا و نقره را به دست آوریم.بخشنده ادامه‌داد: باتوجه به این‌که ما سال گذشته نیز با همین تنیسورها در مسابقات شرکت کردیم، احتمال می‌دهم که امسال در رقابت‌ها وضعیت بهتری داشته باشیم.وی خاطرنشان‌کرد: در بخش انفرادی این مسابقات، بابادی‌وند بسیار خوب و از امیدهای کسب مدال تیم است.

مسابقات قهرمانی کیوکوشین ماتسوشیما بانوان خوزستان برگزار شد
 

مسابقات قهرمانی کاراته بانوان خوزستان در سبک کیوکوشین ماتسوشیما انجام شد.

 احترام سرکوهکی مسوول سبک کیوکوشین ماتسوشیما کاراته بانوان استان در گفت‌وگو با خبرنگار بخش ورزشی ایسنا در خوزستان اظهارکرد: این رقابت‌ها روز جمعه (نهم تیرماه) در سالن پوریای ولی اهواز با شرکت هفت تیم برگزار شد.وی بیان‌کرد: تیم‌های آبادان، سوسنگرد، آغاجاری، مسجدسلیمان و اهواز الف، ب و ج در این رقابت‌ها با یکدیگر به رقابت پرداختند.مسوول سبک کیوکوشین ماتسوشیما کاراته بانوان خوزستان ادامه‌داد: در این رقابت‌ها تیم اهواز الف قهرمان شد، آبادان بر سکوی دوم ایستاد و اهواز ب و ج مشترکا در جایگاه سوم قرار گرفتند.وی درباره سطح مسابقات گفت: سطح رقابت‌ها خوب بود و بازیکنان بسیار خوب کار کردند. آن‌ها از نظر فنی نسبت به مسابقات قبلی بسیار پیشرفت کرده بودند.سرکوهکی خاطرنشان‌کرد: تیم برتر این مسابقات به رقابت‌های قهرمانی کشور که شهریورماه احتمالا در تهران برگزار خواهد شد، اعزام می‌شود.وی با بیان این‌که برگزاری این مسابقات در سطح فنی بازیکنان‌مان تاثیرگذار بوده است، گفت: در کاراته پیشرفت خوبی داشته‌ایم و شهرستان‌های‌مان نیز نسبت به گذشته فعال‌تر شده‌اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد