سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار برگزیده

تابش: اصلاح ‌طلبان لیدر ندارند
جهان - محمدرضا تابش، نماینده مردم یزد و اردکان در مجلس با بیان اینکه اصلاح‌‌طلبان لیدر ندارند، گفت: درباره این‌که اصلاح طلبان صددرصد به این نتیجه رسیده باشند که در انتخابات شرکت کنند، چیزی نشنیده‌ام.


بازداشت عوامل هتاکی به سید حسن
مشرق - 25 نفر از افرادی که در روز 14 خرداد شعارهایی علیه سید حسن خمینی سر داده بودند، بازداشت شدند. این افراد وابستگی حزبی ندارند.


یک شاهزاده آل سعود به لندن گریخت
شیعه آنلاین - صفحه «مجتهد» در سایت اجتماعی توییتر که گرداننده آن یکی از شاهزادگان آل سعود است و طی یک سال اخیر اسرار زیادی از خاندان آل سعود را فاش کرده، در جدیدترین مطلب خود اعلام کرد که یکی از شاهزادگان آل سعود به لندن گریخته است.


خط و نشان برای عبدا... نوری
باشگاه خبرنگاران - داریوش قنبری، عضو حزب مردمسالاری گفت:عبدا... نوری درحد اظهار‌نظر درباره صلاحیت یا عدم صلاحیت خاتمی به عنوان محور اصلی اصلاحات نیست.وی افزود: امثال نوری نباید خود را با خاتمی برابر بداند.


اعلام حمایت منتظرالزیدى از بشاراسد
جهان - منتظرالزیدی، خبرنگار عراقى پرتاب کننده کفش به طرف جورج بوش، و جمع زیادی از شخصیتهاى شرکت کننده در یک تجمع، از روند اصلاحات به رهبرى بشار اسد حمایت کرده اند.

اخراج شبکه العربیه از میدان التحریر
العالم - درجریان سخنرانی رئیس جمهور مصر در جمع مردم، جمعیت حاضر در میدان التحریر، خبرنگاران و تصویربرداران شبکه تلویزیونی العربیه سعودی را از میدان التحریر بیرون کردند.

تله موساد برای جوانان عرب
ایرنا - یک مسؤول امنیتی لبنان گفت: دستگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی به منظور دستیابی به اطلاعات از کشورهای عربی، تعداد زیادی سایتهای ارتباط اجتماعی راه اندازی کرده و ماموران این سازمان با اسم مستعار دختران و جوانان عرب را به دام انداخته و آنها را تخلیه اطلاعاتی می‌کنند.

رباینده حاج احمد، رئیس جمهور می‌شود!
الف - روزنامه السفیر لبنان از طرحی آمریکایی - سعودی - قطری پرده برداشت که بر اساس آن، این سه کشور سعی دارند که سمیر جعجع را به ریاست جمهوری این کشور برسانند.جعجع یکی از رهبران جریان 14 مارس لبنان است که سوابق کیفری زیادی مانند ربودن دیپلماتهای ایرانی در لبنان دارد.

بازداشت سه ایرانی در فرودگاه قاهره
انتخاب - به تازگی سه ایرانی که از عراق به مصر سفر کرده بودند، در فرودگاه قاهره دستگیر شدند.منابع امنیتی گفتند که سازمان امنیت ملی و سرویس اطلاعات قصد بازجویی از این افراد در مورد دلایل سفرشان به مصر را دارند.

دعوت از پادشاه خونریز بحرین به تهران!
جهان - محمد رضا فرقانی، مدیر کل امور بین الملل دفتر رئیس جمهور در پاسخ به این سؤال که آیا پادشاه بحرین به اجلاس سران غیر متعهدها دعوت خواهد شد، گفت: هنوز دعوتنامه‌ای برای پادشاه این کشور جهت حضور در اجلاس سران جنبش غیر متعهدها ارسال نشده است، اما به لحاظ دیپلماتیک این کار باید انجام شود.وی افزود: ما نمی توانیم کشوری را از فهرست حضور در یک اجلاس بین المللی حذف کنیم.

هنوز در این خصوص بحثی نشده
خبر آنلاین - احمد سالک، سخنگوی سابق جامعه روحانیت مبارز در پاسخ به اینکه جامعه روحانیت چه برنامه‌ای برای انتخابات سال آینده دارد؟ گفت:هنوز بحثی در مورد این موضوع در جامعه روحانیت صورت نگرفته است

هشدار یک نماینده به دستگاه دیپلماسی
خبر آنلاین - مهدی سنایی، عضو کمیسیون سیاست خارجی مجلس درباره اعدام 18 نفر از شهروندان ایرانی در عربستان گفت: دستگاه دیپلماسی ایران باید این موضوع را به صورت جدی پیگیری کند و گرنه ممکن است شاهد وقوع اعدام‌های دیگری نیز باشیم.

طرح جدید انگلیسی ها
رجا - پیروز مجتهدزاده، پژوهشگر حوزه جغرافیای سیاسی گفت:جایگزینی نام «بوموسی» به جای «ابوموسی» طرحی انگلیسی برای تصاحب جزایر سه‌گانه است.

قراردادهای صوری
بولتن نیوز - به دنبال بازداشت عده‌ای از دست اندرکاران در حوزه تبلیغات محیطی فوتبال که گفته می‌شود با راه اندازی شرکتهای اجاره‌ای و انعقاد قراردادهای صوری با همدستی عده‌ای از دست اندرکاران مربوطه در صدا و سیما مبادرت به سوء استفاده‌هایی از بیت المال نموده اند، تعدادی از مدیران سازمان و از جمله برخی مسؤولان امور مالی صدا و سیما نیز بازداشت شده اند.

مصاحبه 52 شخصیت جهانی با حیدری
مشرق - به دنبال مصاحبه مرتضی حیدری با سید حسن نصرا... و بشار اسد، دعوتنامه‌هایی از سوی صداوسیما برای 300 شخصیت برجسته بین‌المللی در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی، نظامی، بین‌المللی، ادبی و هنری برای مصاحبه ارسال شده است که گفته می‌شود 52 نفر از این شخصیتها به درخواست مصاحبه پاسخ مثبت داده اند.

اعتیاد عمرو موسی به شرب خمر
الف - خبرگزاری رسمی مصر به نقل از یک گزارش رسمی پزشکی اعلام کرد: عمرو موسی مبتلا به تصلب شرایین و گرفتگی عروق است و همین باعث بروز مشکلات فراوانی برای وی شده است.این گزارش، اعتیاد به شرب خمر را یکی از علل ابتلای عمرو موسی به این بیماری ذکر کرده است.

تقلیل حکم اعدام 6 تبعه ایرانی
ایرنا - حسین امیرعبداللهیان، معاون عربی و آفریقای وزیر خارجه از تقلیل حکم اعدام 6 تبعه دیگر ایرانی زندانی در عربستان سعودی به 15 سال حبس خبر داد

حاجی‌بابایی: سیاسی نیستم
الف - حمیدرضا حاجی‌بابایی، وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به برخی منتقدان خود در خصوص عجله وی برای اجرای طرح‌های تحولی، گفت: چرا بعضی‌ها ناراحتند که من کار می‌کنم؟ تمام اقداماتم قانونی است و سیاسی نیستم.

اعتراف رامـنـی به ناتوانی آمریکا
فارس : میت رامنی نامزد منتخب جمهوریخواهان در گفت‌وگوی اخیر خود با شبکه «سی بی اس» اعلام کرد که آمریکا در اوضاع کنونی قادر به مقابله با ایران هسته‌ای نیست و نمی‌تواند از این تقابل موفق بیرون آید.

***دو مطلب شنیدنی از رهبرمعظم انقلابمقام معظم رهبری با اشاره به قسمت هایی از کتاب "سیاست نامه"خواجه نظام الملک این کتاب را یکی از متون بسیار زیبا و فاخر ادبیات ما دانستند و گفتند انسان لذت می برد از توصیه ای که کتاب می کند و می گوید:مردی و کاری

دستور رهبری برای آزادی بازداشت‌شدگان توهین‌کننده به ایشان
نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: در فتنه 88 مقام معظم رهبری دستور فرمودند که اگر کسی را به خاطر توهین به من دستگیر کرده‌اید،‌ هرچه سریعتر آزاد کنید و تاکید کردند که با کسانی که در برخی موارد به من توهین می‌کند، برخورد نکنید.

***به امید کاریکاتور بدون شلاقدبیر جشنواره طنز طهران در مراسم اختتامیه این جشنواره گفت:‌ زمانی که «گل‌آقا» منتشر می‌شد، آقای دکتر حبیبی بزرگواری می‌کردند و مرتب روی جلد مجله بودند و از روی جلد گل آقا پایین نمی‌آمدند. امیدوارم روزی بیاید که مسئولان به کاریکاتوریست‌ها بگویند لطفا کاریکاتور ما را بکشید! البته بدون 25 ضربه شلاق.

***فتوای جدید وعجیب وهابیون در مورد کاندیدا شدن زنان

در عجیب ترین فتوای انتخاباتی صادر شده توسط وهابیون آمده که کاندیدا شدن زنان حلال اما رأی آوردنشان حرام است!
گفتنی است این فتوا توسط شیخ «محمد ولد عبدالعزیز» مشاور امور دینی رئیس جمهور موریتانی صادر شده است. این فتوا به شدت مورد انتقاد و تمسخر افکار عمومی جهان عرب و بویژه مردم این کشور قرار گرفته است.
در همین حال مؤسسات و تشکل های زنان موریتانیا با صدور بیانیه های مختلفی نسبت به صدور چنین فتوایی به شدت انتقاد کرده و آن را مخالف آزادی سیاسی برای زنان دانسته اند.
«محمد ولد عبدالعزیز» چند روز پیش اعلام کرده بود که زنان حق دارند نامزد انتخابات شوند اما اگر رأی آوردند پیروز اعلام نخواهند شد.

***فقط علیه ایران تبلیغ کنید!

مقامات جمهوری‌آذربایجان پس از ناکامی در برگزاری رژه همجنس‌بازان به تمام شبکه‌های تلویزیونی این کشور ابلاغ کردند که تبلیغات علیه ایران را افزایش و با توجه به حضور مهمانان غربی و مسیحی از هرگونه تبلیغ علیه ارمنستان و اشغالگر خواندن این کشور خودداری کنند.

بر اساس گزارش منابع محلی، جمهوری‌آذربایجان برای برگزاری رژه همجنس‌بازان به رژیم صهیونیستی، فدراسیون بین‌المللی همجنس‌بازان و شورای اروپا تعهد داده بود اما پس از تشدید اعتراضات مردمی مجبور شد از موضع خود عقب‌نشینی کند، به‌ویژه اقدام محافل مردمی در گرجستان و ارمنستان در سرکوب همجنس‌بازان، باکو را در وضعیت دشواری قرار داد.

پس از تلاش ناکام جمهوری‌آذربایجان برای برگزاری به ‌اصطلاح کنگره یهودیان جهان در باکو در سال 2005، تلاش برای برگزاری رژه همجنس‌بازان دومین اشتباه باکو از این دست بود.

بر اساس این گزارش مقامات جمهوری‌آذربایجان که از افشاگری‌های رسانه‌های اسلامی و ایرانی درباره نقش رژیم صهیونیستی در برگزاری مسابقه یوروویژن و رژه همجنس بازان خشمگین شده‌اند به شبکه‌های تلویزیونی دستور دادند ضمن تشدید تبلیغات دائمی علیه ایران، به هر قیمتی از ایرانیان باکو در حمایت از یوروویژن مصاحبه اخذ کنند.

شبکه‌های تلویزیونی جمهوری‌آذربایجان از جمله "آینس" نیز از یافتن ایرانیان در "کریستال‌هال” محل برگزاری یوروویژن ناامید شدند با سد کردن راه ایرانیان در نقاط مختلف شهر آنها را به حمایت از یوروویژن تشویق می‌کنند.
 

 ***ماهواره، کبریت بی خطر!مجری یک شبکه مسیحی فارسی زبان در آمریکا از مجاز نبودن استفاده از ماهواره جهت دیدن شبکه های فارسی زبان انتقاد کرد.
این خانم مجری که درباره غرب زدگی صحبت می کرد، ضمن رد هرگونه تأثیر مخرب ماهواره بر بنیان خانواده، گفت: «اکثر مردم ایران شبکه های ماهواره ای فارسی زبان نگاه می کنند و یا دوست دارند آهنگ گوش کنند. مثلاً "پی ام سی" می بینند و یا تلویزیون های "من و تو" و "فارسی وان" را نگاه می کنند که سریال های ایرانی و سریال های خارجی دوبله پخش می کند. این اشکال ندارد و چیز بدی نیست تا بگوییم یک فاجعه عمیق فرهنگی است.»
گفتنی است ادعاهای مجری تلویزیون "محبت" در حالی بیان می شود که شبکه های ماهواره ای نامبرده سعی دارند با پخش سریال های مخرب، قبح رابطه جنس مذکر و جنس مؤنث خارج از ازدواج را از بین برده و آن را امری عادی جلوه دهند.
 

***تجارتی با زنان جوان و دختران کم سن و سال 

 قاچاق انسان جنایتی علیه بشریت است و هنوز درسراسر جهان دیده می شود. 1500 یورو، ‌این مقدار میانگینی است که قاچاقچی‌های انسان می‌پردازند.

براساس این گزارش، گمان می‌رود، حدود سه چهارم کسانی را که قربانی تجارت انسان شده اند، زنان جوان و دختران کم‌سن، تشکیل می دهند.
یورونیوز افزود: این صنعت در دنیای غرب رو به رونق است و در اینجا، یعنی اروپا جای پایش را محکم کرده است. قربانیان این جنایت زنان و دختران جوان هستند که به منظور سوء استفاده جنسی، کار اجباری، گدایی اجباری یا حتی برای اعضای بدن، اسیرمی شوند. 

***کلیه چینی هم رسید

پلیس درعملیاتی توانست یک باند قاچاق اعضای بدن انسان را منهدم سازد.
به گفته پلیس محلی استان "چجیانگ" چین، این باند اقدام به خرید کلیه‌های جوانانی می‌کردند که به دلیل بدهی یا نیاز فوری به پول قصد داشتند تا کلیه‌هایشان را بفروشند.
پلیس در پی بدست آوردن سرنخ‌هایی از یک فرد ناشناس، این باند قاچاق اعضای بدن انسان را شناسایی کرد. این فرد با مراجعه به اینترنت با متهمان ارتباط برقرار کرده و وانمود کرد که قصد فروش کلیه خود را دارد به همین ترتیب توانست به پلیس کمک کند تا پایگاه آنان را شناسایی کرده و این باند را منهدم سازند.
***نامزد یک نفره رأی نیاورد!تنها نامزد تصدی ریاست هیئت فدارسیون تیراندازی با کمان چهارمحال و بختیاری رأی نیاورد.
در جریان انتخابات ریاست هیئت تیراندازی با کمان استان چهارمحال و بختیاری که با حضور محمدعلی شجاعی، سرپرست فدراسیون تیراندازی با کمان و سایر اعضای مجمع برگزار شد، تنها نامزد تصدی ریاست هیئت فدارسیون تیراندازی با کمان چهارمحال و بختیاری رأی نیاورد تا به این ترتیب احمد رئیسی دهکردی تا زمان برگزاری مجدد انتخابات، سرپرستی این هیئت را در اختیار داشته باشد.

  ***خواننده ایرانی با دستبند سبز در مسابقات یورو ویژن

 شبکه صدای آمریکا از حضور خواننده ای ایرانی تبار به نام تورج در مسابقات مقدماتی یورو ویژن 2012 آذربایجان خبر داد و در حالی که از فعالیتهای خیریه او سخن می گفت تصاویری از دستبند سبزش را نشان داد.
گزارشگر صدای آمریکا گفت:«این خواننده ایرانی تبار که تنها یک سال در ایران زندگی کرده است به عنوان نماینده نروژ در این مسابقات شرکت کرد.»
یورو ویژن، مسابقه آواز است که هر سال در یک کشور اروپایی برگزار می شود و معمولا با آهنگها وحرکات مبتذل همراه است و برگزاری این دوره آن در کشور مسلمان آذربایجان اعتراض گسترده مسمانان را به همراه داشت.

  ***درب هالیوود به روی دختران ایرانی باز است!

مدیر شبکه دیدار با اشاره به آینده شوم کسانی که به امید خوشبخت شدن به آمریکا مهاجرت می کنند گفت: «متاسفانه مردمی که در ایران زندگی می کنند از مشکلات، بدبختی و نامردی هایی که در آمریکا وجود دارد خبر ندارند و فقط به حرف ماهواره ها و وعده و وعید های دروغین آنها گوش می دهند و تحقیقات بیشتری در مورد صحت حرف های آنها انجام نمی دهند.»
وی در ادامه با توجه به برگزاری کلاس های آموزش بازیگری و کسب تجارب فراوان خود در این زمینه، به کسانی که سودای بازیگر شدن در سر دارند و با تاثیر پذیری از هیاهوی دنیای غرب، هالیوود و آمریکا را مقصد آرزوهای خود برمی گزینند هشدار داد: «دختران زیادی از ایران به آمریکا می آیند به امید اینکه درب سینما و هنرپیشه شدن به روی آنها باز است و یا اینکه شوهر کرده وتشکیل خانواده بدهند ولی در عین ناباوری بدبخت و بیچاره می شوند چون سیاست و نامردی های اینجا را نمی دانند و چشم روی هم گذاشته می بینند که ده سال از عمر آنها هدر رفته و نه تنها به آرزهای خود نرسیده بلکه نمی توانند دیگر در اینجا بمانند و از سوی دیگر روی بازگشت به وطن را هم ندارند لذا پریشان احوال می شوند و از اینگونه مریض ها من زیاد داشته ام.» 

 ***زنان فاحشه بلای جان دکترها شده اند!

مدیر یک شبکه ماهواره ای همراه با یک متخصص اعتیاد، در یکی از برنامه های زنده خود در مورد وضعیت دکترها و امر طبابت در آمریکا گفت: «در آمریکا مردم دائما دکترها را به دادگاه می کشانند و دادگاه هم با جریمه کردن دکترها از این طریق پول در می آورد و خوب است مردم بدانند که مدیل کاربرد ها در آمریکا به اندازه یک گاو هم سواد ندارند.»
وی در ادامه از رازی که سالهاست دولت آمریکا با اخاذی جیب دکترها را خالی کرده و به درآمد خود می افزاید، پرده برداشت و افزود: « متاسفانه باید اعتراف کنم در آمریکا دکترهایی که مدیل کاربردها را به حساب نمی آورند، آنها هم عده ای فاحشه و نادرست را به خدمت گرفته و به جان دکترها می اندازند و چون عده زیادی از دکترها سواد وکالتی و دادگاهی ندارند تا از خود دفاع نمایند به ناچار برای اینکه مورد آزار و اذیت آنها واقع نشوند درخواست آنها را اجابت می کنند.»

***حمایت دوقلوهای بهایی از خانه سینمابی بی سی فارسی و من وتو که هر دو به دست بهائیان اداره می شوند، بدون اشاره به مبانی و ترتیبات حقوقی اصرار دارند تا به مخاطب خود غیرقانونی بودن انحلال خانه سینما را القا نمایند.
این دو تلویزیون که با کمکهای مالی دستگاه اطلاعاتی انگلیس ادامه حیات می دهند، برای القا و تحمیل هدف نظر خود، اقدام به سانسور موارد مربوط به تخلفات انجام گرفته توسط هیئت مدیره این تشکل می نمایند.
ثبت نکردن و تغییر خودسرانه اساسنامه خانه سینما، ارتباط با بیگانگان و حمایت از عناصر ضدایرانی از جمله تخلفات و سوء عمل گردانندگان خانه سینما بود.

***معشوقه بی قید و شرط!؛

مجری شبکه آی تی ان احساس خود را درباره نگه داری از سگ بیان کرد و گفت: «این حیوانات دوست صمیمی انسان هستند. وی با بیان اینکه "سگ، عشق بی قید و شرط را به انسان می دهد" در پایان گفت: «داشتن حیوانات خانگی می تواند باعث سلامتی شود، روحیه را شاد کند و حتی باعث طول عمر بشود. مخصوصا برای آدم های تنها، سگ و گربه عشق می دهد و این یک دنیا ارزش دارد.»
به نظر می رسد کم شدن روابط عاطفی بین انسان ها، موجب روی آوردن افراد به نگهداری از سگ می شود و اگر ارتباطات انسانی میان افراد خانواده سالم و طبیعی باشد و روابط خانواده براساس سیستم نظام مند باشد دیگر نیازی نیست که رابطه انسان و سگ به این نزدیکی باشد.

  ***نسخه آمریکایی اخراجی ها رونمایی شد!

'علیرضا میبدی' در برنامه یاران از اخراجی ها رونمایی می کند.

 شبکه سلطنت طلب پارس به بهانه تحلیل انتخابات ریاست جمهوری و اوضاع سیاسی مصر، با دعوت از "جمشید چالنگی"(مجری اخراجی صدای آمریکا) سعی در رونمایی از مهره سوخته اپوزیسیون در این شبکه سلطنت طلب داشت.

"جمشید چالنگی" تنها کسی نیست که از این رسانه فارسی زبان آمریکایی سرخورده و اخراج شده است؛ "محسن سازگارا" ، "احمد بهارلو" و "لونا شاد" قبلا طعم تلخ آن را چشیده اند و جزو معروفترین اخراجی های صدای آمریکا هستند.

"علیرضا میبدی" در راستای ترویج فرهنگ ضداسلامی زمان مبارک، به تمجید از خوانندگان و بازیگران معروف مصری پرداخت و گفت: «هنرپیشه ها و خوانندگان مصری واقعا قابل پرستش هستند و در حد چهره های مقدس محبوب هستند.»!!

میبدی همچنین آرزو کرد "احمد شفیق" در دور دوم انتخابات مصر برنده شود.

***بفرمائید گوشت خوک همراه با آبجو خنکشبکه من وتو ضمن تهیه گزارشی از فستیوال غذا در لندن، بینندگانش را برای شرکت در این فستیوال و صرف گوشت خوک و آبجو دعوت کرد.

شبکه من وتو به دنبال برگزاری یک فستیوال غذا در لندن طی گزارشی ضمن توصیه به بینندگان برای شرکت در این فستیوال، آن ها را به خوردن گوشت خوک و مشروب دعوت به عمل کرد.
گفتنی است، این اولین دفعه ای نیست که شبکه من و تو به ترویج گوشت خوک(Pork) و مشروب خواری می پردازد.
این درحالی است که این شبکه بارها به دلیل پخش برنامه هایی که با فرهنگ ایرانیان مناسبتی ندارد مورد اعتراض بینندگانش قرار گرفته است.

  ***کشف اشیاء عتیقه از کارگر گنبد سطلانیهماموران انتظامی شهرستان ابهر، از خودرو فردی که مدعی بود، کارگر میراث فرهنگی است، سه قطعه اشیاء عتیقه کشف کردند.

سرهنگ محمد اکبری کنعان با بیان این خبر گفت: ماموران کلانتری 16 سلطانیه حین گشت زنی در جاده روستای ?عباس آباد? شهرستان ابهر به یک دستگاه خودرو پراید مشکوک و دستور ایست صادر کردند.

وی خاطر نشان کرد: ماموران این خودرو را متوقف که در بازرسی از آن سه قطعه اشیاء عتیقه شامل سفال هشت گوش عکس دار، پیاله گلدار و یک قطعه کوزه کوچک آبی رنگ کشف کردند.

فرمانده انتظامی ابهر با بیان اینکه این اشیاء به طرز ماهرانه ای در خودرو جاسازی شده بود گفت: راننده خودرو خود را کارگر میراث فرهنگی در گنبد سلطانیه معرفی کرده است.

 ***کلاهبرداری از پزشکان به بهانه حج!در ماههای اخیر عده‌ای افراد شیاد و سودجو در برخی استانها از جمله تهران، سمنان، کرمان و مرکزی در تماس تلفنی با پزشکان، مدعی اعزام آنها به عنوان پزشک کاروان به عمره مفرده و حج تمتع شده‌اند.
 این افراد در نام‌های مختلف با پیشوند دکتر از طریق شماره تلفن‌های شرکت ایرانسل با پزشکان تماس گرفته‌اند و از آنها درخواست کرده‌اند برای سفر حج و عتبات به عنوان پزشک کاروان و یک نفر همراه خود مبالغی را به شماره حساب داده شده واریز نمایند این شیادان متاسفانه توانستند از اعتماد برخی از پزشکان سوءاستفاده نمایند که در حال حاضر تحت پیگرد قانونی هستند.

هک هواپیمای جاسوسی
قدس آنلاین - دانشجویان دانشگاهی در تگزاس آمریکا، جدیدترین هواپیمای جاسوسی آمریکا را با هک کردن سامانه هدایت آن، تحت کنترل گرفته اند.
روزه اعتراض
مهر- شورای مردمی حمایت از حقوق مستضعفان و مبارزه با گرانی‌ها ضمن اعلام موجودیت، گفت: برای مقابله با فشارهای خارجی، همدردی با محرومین در گرانی ها، کاهش مصرف، اعتراض به سوء مدیریتها و سیاست های غلط برخی مسؤولان در حوزه اقتصاد، دوشنبه 12تیرماه روزه می‌گیریم.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد