سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار انتظامی استان

فرمانده انتظامی بهبهان خبر داد
امحای یک تن مواد مخدر در بهبهان

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی بهبهان از امحای یک تن مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری فارس: امحای یک تن مواد مخدر در بهبهان

سیدمحسن تقی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهبهان اظهار کرد: با توجه به اینکه بهبهان در جنوب شرقی خوزستان قرار دارد، دروازه ورودی سه استان بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد و فارس به این استان است.

وی افزود: به همین دلیل مواد و کالای مصرفی خوزستان که از این سمت قصد ورود به این استان را دارند، از بهبهان وارد شده و از آن عبور می‌کنند.

فرمانده انتظامی بهبهان ادامه داد: در این میان حجم بالای مواد مخدر مصرفی خوزستان نیز که از سمت مرزهای شرقی کشور به این استان منتقل می‌شوند از بهبهان وارد شده و به همین دلیل حجم مواد کشف شده در ایست‌های بازرسی ورودی این شهرستان بالا و قابل ملاحظه‌ است.

این مسئول تصریح کرد: در اکثر روزها و ماه‌های سال، ماموران انتظامی مستقر در ایست‌های بازرسی بهبهان با تیزهوشی و شجاعت خود، مواد مخدر مختلفی را از خودروهای عبوری و قاچاقچیان کشف و ضبط می‌کنند.

تقی‌زاده با اشاره به کمبود امکانات در ایست‌های بازرسی بهبهان گفت: با توجه به گلوگاه بودن این شهر برای استان و حجم بالای مواد عبوری از مسیرهای منتهی به بهبهان، ایست‌های بازرسی ما با کمبود امکانات بسیاری از جمله سگ‌های موادیاب، دستگاه اشعه ایکس و دوربین‌های مداربسته رو به رو هستند که مشکلات فراوانی را برای ما ایجاد می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: البته آنچه که در اختیار ناجا بوده از ما دریغ نشده اما رفع این کمبودات نیازمند توجه سازمان‌ها و مسئولان کشوری بوده که از توان ناجا خارج است.

فرمانده انتظامی بهبهان با اشاره به ایست بازرسی خیرآباد این شهرستان بیان کرد: برای مثال در حوزه این ایست بازرسی، راه‌های فرعی فراوانی وجود داشته و قاچاقچیانی هستند که از این مسیرها عبور کرده و کنترل همه آنها نیازمند تجهیزات پیشرفته و کارآمدی است که هم‌اکنون از آنها محروم هستیم.

وی در ادامه از انهدام یک تن مواد مخدر در این شهرستان خبر داد و گفت: به منظور اطلاع‌رسانی و نشان دادن گوشه‌ای از زحمات ماموران ما به مردم فهیم بهبهان، یک تن از مواد مخدر کشف شده در روز گذشته در مراسمی در پارک ساحلی خارستان این شهرستان و با حضور جمعی از مسئولان و مردم، از بین برده شد.

تقی‌زاده در پایان تصریح کرد: امیدواریم با توجه ویژه مسئولان به این موضوع و رفع نیازها و امکانات لازم در ایست‌های بازرسی، تمام مواد مخدری که قصد عبور از این مسیر را دارند، کشف شده و عاملان مرگ و نابودی جوانان ما به مجازات عمل خود برسند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد