سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار برگزیده

خبرنگاران مشرق در جریان پیگیری های خبری به "زمزمه"ها و "گفته می شود"هایی بر می خورند که میهمان کردن مخاطبان به این شنیده ها خالی از لطف نیست.
 *به دنبال انتشار اخباری مبنی بر احتمال رفع حصر از مهدی کروبی، محمد خاتمی اخیرا با همسر وی دیدار داشته است. خاتمی ضمن با اهمیت دانستن انتخابات یازدهم ریاست جمهوری ابراز امیدواری کرده است مواضع کروبی پس از رفع حصر باعث انشقاق در میان اصلاح طلبان نشود.

 *شنیده ایم بحث ها و مجادلات گسترده ای میان اعضای کارگزاران سازندگی جهت تعیین کاندیدای ریاست جمهوری یازدهم آغاز شده است. عناصری چون کرباسچی از کاندیداتوری محمد علی نجفی عضو شورای شهر تهران حمایت می کنند و طیف موسوم به کرمانی ها معتقد به کاندیداتوری اسحاق جهانگیری وزیر اسبق صنایع هستند.
 
 
 *در جلسه اخیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، برخی اعضا با تحلیل زمینه گرانی ها و تورم اخیر معتقد بودند در کنار عواملی چون تحریم و رکود اقتصاد جهانی، نباید از عامل ناکارآمدی و سوءتدبیر برخی مسوولان سیاسی و اقتصادی به سادگی عبور کرد.

*به دنبال مصاحبه مرتضی حیدری با سید حسن نصرالله و بشار اسد، دعوتنامه هایی از سوی صداوسیما برای 300 شخصیت برجسته بین‌المللی در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی، نظامی، بین‌المللی، ادبی و هنری جهت مصاحبه ارسال شده است که گفته می شود 52 نفر از این شخصیت ها به درخواست مصاحبه پاسخ مثبت داده اند. از افرادی که قرار است در مقابل دوربین صداو سیمای ایران قرار بگیرند می توان به پوتین، کاسترو و محمدمرسی اشاره کرد.

*جریان اصلاح طلب اقدام به راه اندازی اتاق عملیات روانی برای انتخابات ریاست جمهوری کرده است. یکی از تصمیم های گرفته شده در این اتاق, انجام عملیات فریب و انجام مصاحبه های گسترده با رسانه های اصولگرا جهت مشروعیت بخشیدن به حضورشان در صحنه انتخابات بدون کمترین هزینه و عذرخواهی از ادعای تقلب می باشد.

*شنیده ایم 25 نفر از افرادی که در روز 14 خرداد شعارهایی علیه سید حسن خمینی داده اند بازداشت شده اند. این افراد وابستگی حزبی و گروهی به جریان های سیاسی نداشته و بر اساس تحلیل های غلط این اقدام را انجام داده اند.

* گزینه های مستقلی از اصلاح طلبان خود را برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری آماده کرده اند. از محمد رضا عارف، محسن مهر علیزاده، مصطفی کواکبیان و محمد علی رحمانی به عنوان کاندیداهای ریاست جمهوری یازدهم نام برده می شود.
 
*شنیده ایم محمد خاتمی از موفقیت طرح موسوم به "اجماع ملی" که منتسب به هاشمی رفسنجانی است ابراز نگرانی کرده و گفته است مردم به کاندیداهای این طرح که در آن از ولایتی یا حسن روحانی نام می برند رای نخواهند داد.
 
*در روزهای اخیر جابجایی های قابل توجهی در بخش های مالی و بازرگانی یک نهاد بزرگ فرهنگی انجام شده و همچنین ادامه خواهد داشت. این جابجایی ها بی ارتباط با احضار برخی مدیران مالی این نهاد به محاکم قضایی نیست. افراد احضار شده با قید وثیقه های سنگین آزاد شده اند.

*شهرداری تهران در سال 86 اقدام به تهیه فیلم های مستندی درباره زندگی و آثار 19 نفر از کارگردانان و بازیگران سینما کرده و در ماه های اخیر در صدد کسب مجوز از وزارت ارشاد برای توزیع این فیلم ها است. برخی مصاحبه های صورت گرفته محتوایی ساختار شکن و ضد دین داشته و افراد انتخاب شده دارای مواضع ضد نظام به ویژه در دوران فتنه هستند.

*براساس گزارش یک نهاد نظارتی، بخش قابل توجه درآمد روزنامه ها و نشریات تجدیدنظر طلب از محل چاپ آگهی مراکز دولتی به ویژه بانک ها ،شرکت های بیمه،صنایع خودرو سازی ، وزارت نفت و شهرداری تهران تامین می شود.
 
*در میان اعضای مجمع روحانیون و بنیاد باران دو گزینه کمال خرازی و حبیب الله بیطرف برای انتخابات ریاست جمهوری مطرح شده است. خاتمی شانس بیشتری برای پیروزی خرازی قائل است اما برخی افراد مجمع نظیر مجید انصاری معتقد به انتخاب بیطرف هستند. گفته می شود در حال حاضر حمایت از محمد رضا عارف در میان اعضای مجمع کم رنگ شده است.
 
*به دنبال انتشار اخباری درباره جابجایی احتمالی تعداد دیگری از استانداران در روزهای آینده، یکی از سفرای سابق کشورمان که در انتخابات مجلس نهم رد صلاحیت شده بود، رایزنی هایی را جهت تصدی استانداری تهران آغاز کرده است.
 
*از حجت الاسلام امرودی مشاور شهردار تهران به عنوان جایگزین محمد هادی ایازی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهر داری تهران نام می برند. پیش از این محمد جواد شوشتری گزینه احتمالی برای تصدی مسوولیت معاونت اجتماعی فرهنگی شهرداری تهران بود که منتفی شده است.
 
*اعترافات تروریست های دستگیر شده در ارتباط با ترور دانشمندان هسته ای نشان می دهد اکثر آنان در کازینوهای استانبول و باکو توسط نیروهای موساد به دام افتاده اند.موساد از تمام مراحل فساد این افراد فیلم و تصاویری تهیه کرده تا به عنوان اهرم فشار و باج خواهی از آنها استفاده نمایدو در صورت تمرد آنها را روی شبکه های اجتماعی قرار دهد.

*طرحی با عنوان" مسجد محوری" در دستور کار مجمع تشخیص مصلحت قرار گرفته است. ارزیابی نهادهای فرهنگی نشان می دهد علیرغم صرف هزینه های هنگفت در مراکز فرهنگی ، هیچکدام کارکرد مسجد را در تصفیه روح و روان افراد به ویژه جوانان نداشته اند.

*در حال حاضر 7600 طلبه خواهر و برادر در حوزه های علمیه تهران مشغول به تحصیل هستند که بر اساس تحقیقات صورت پذیرفته ، نیاز به آموزش و تربیت حداقل 50 هزار طلبه و روحانی برای تهران وجود دارد.

*با آغاز ایام تعطیلات تابستان حجم گسترده ای از کلاس های آموزش موسیقی در خانه های فرهنگ و مراکز وابسته به شهرداری تهران شروع به جذب کارآموز کرده اند که بر خلاف سیاست های کلان فرهنگی کشور است.  
 

***بنزین 900 تومان
نایب رئیس کمیسیون انرژی دو نرخی کردن قیمت بنزین را بهترین روش متعادل نگه داشتن بازار این کالا دانست و گفت: رقم 500 تومان برای بنزین دولتی و رقم 900 تومان نیز برای قیمت آزاد مناسب ترین قیمت بنزین در شرایط فعلی است.
ناصر سودانی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تعیین قیمت بنزین همزمان با اجرای فاز دوم هدفمند سازی یارانه ها گفت: براساس این طرح برای اقشاری که در دهک های پایین قرار دارند نرخی جدا در نظر گرفته شده و برای افراد پردرآمد نیز بنزین با قیمت آزاد ولی نه زیاد گران عرضه می شود.
وی گفت: هر چند دولت مکلف است قیمت بنزین را تا سقف فوق افزایش دهد اما براساس ظرفیت موجود افزایش بیش از هزار تومانی به صلاح نبوده و نتیجه نخواهد داشت.

***خدمات بزرگ اسرائیل به ملت ایران!
"علیرضا نوری زاده" روزنامه نگار و مجری تلویزیون ماهواره ای "کانال یک با ابراز تأسف از اسرائیل ستیزی ملت ایران و مسئولین نظام، مدعی شد: رژیم صهیونیستی جز خدمت به ملت ایران کاری انجام نداده است!.
نوری زاده در ادامه خوش خدمتی‌های خود به رژیم صهیونیستی مدعی شد: «ما هیچ دشمنی با اسرائیل نداریم. اسرائیل جز خدمت به سرزمین و ملت ایران کاری انجام نداده است[!] چه لزومی دارد این دشمنی وجود داشته باشد؟ همین اسرائیلی‌ها چه خدمات بزرگی در درمان بیماران و توسعه خدمات کشاورزی به ملت ایران انجام دادند، به گفته دوستانم، خدا پدر این اسرائیلی‌ها را بیامرزد[!]»
وی که همکاری خوبی با سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا و رژیم صهیونیستی دارد، با اعتراف به ترور دانشمندان هسته ای ایران به دست تروریسم دولتی اسرائیل گفت: «چرا ملت و مسئولین جمهوری اسلامی با اسرائیل دشمنی می‌کنند تا اسرائیل هم مجبور شود صد جور دشمنی علیه ایران انجام بدهد، دانشمندان هسته ای ایران را به قتل برساند و تأسیسات مهم ایران را در معرض تهدید و انفجار قرار بدهد؟ چرا باید با اسرائیل دشمنی کنیم که آن‌ها هم علیه ما در سازمان‌های بین‌المللی لابی گری بکنند و ضرر برسانند؟»
 

***عابدزاده به اسپانیا میرود!
امیر عابدزاده معتقد است در آمریکا پیشرفت لازم را داشته و اکنون باید در جای دیگری به فوتبال خود ادامه دهد.
امیر عابدزاده گفت: «در باشگاه لس‌آنجلس بلوز و کشور آمریکا تجربه زیادی کسب کردم و احساس می کنم که به پیشرفت خود رسیده ام و اکنون زمان آن رسیده تا از این باشگاه جدا شده و به جای دیگری بروم.»
وی ادامه داد: «در حال حاضر از اسپانیا و ایران پیشنهاد دارم و درحال بررسی آنها هستم ولی ترجیح می دهم تا زمانی که همه چیز قطعی نشود اسمی از باشگاه آینده‌ام نبرم. فصل آینده به باشگاهی خواهم رفت که بتوانم در آنجا تجربه بیشتری کسب کنم و بیش از پیش پیشرفت کنم.»

***ازدواج انگلیسی براد پیت !
 

براد پیت و آنجلینا جولی مراسم ازدواجشان را در انگلستان برگزار می کنند.
بنا به گزارش روزنامه بریتانیایی دیلی استار ، این زوج که در ماه آوریل نامزد کردند ، قصد دارند مراسم قانونی ازدواج خود را در ویندزور برگزار کنند و در یکی از دفاتر ثبت ازدواج این شهر پیوندشان را رسمی و قانونی کنند. البته این زوج چند ماه دیگر یک مراسم عروسی بسیار بزرگ و با شکوه در ملک لوکس خود واقع در جنوب فرانسه برگزار خواهند کرد .

یک منبع خبری گفت:"آنها همیشه دوست داشتند که ثبت قانونی ازدوجشان را مخفیانه و در یک مراسم کاملا" خصوصی با حضور فرزندان و خانواده شان انجام دهند ."

 

 

***صدای آدل یک دختربچه را به هوش آورد!
یک دختربچه 7 ساله که بر اثر یک حادثه به کما رفته بود با گوش کردن به آهنگ آدل به هوش آمد.
این دختر کوچک که شارلوت نام دارد در ماه آوریل بر اثر خونریزی بیهوش شد و به کما رفت و پزشکان به مادر او گفته بودند که باید خودش را برای بدترین چیزهای ممکن آماده کند.
اما در حالیکه که مادرش در کنار تخت او نشسته بود و آهنگ محبوب آدل با نام " غلطیدن در اعماق" که از رادیوی بیمارستان پخش می شد را با خود زمزمه می کرد ، این کودک علاقه مند به موسیقی بهوش آمد و همه پزشکان و همینطور اعضای خانواده اش را متعجب کرد.
مادر شارلوت درباره این معجزه با خبرنگار روزنامه بریتانیایی تلگراف صحبت کرد.
لیلا گفت:"شارلوت اول لبخند زد اما من نمی توانستم باور کنم که او بهوش آمده است . از زمانی که بیهوش شده بود این اولین باری بود که از خودش عکس العمل نشان می داد. پرستاران هم متعجب شده بودند و به من گفتند که به خواندن آهنگ ادامه بدهم ، او دوباره لبخند زد .پرستاران گفتند که این آهنگ باعث شده است او به هوش بیاید و از آن روز به بعد دخترم بهتر و بهتر شد."

 

***معتاد به شیشه سگ را خفه کرد و خورد
یک مرد آمریکایی پس از مصرف مواد مخدر شیمیایی سگ دست آموز دوست هم خانه اش را ابتدا گاز گرفت، بعد خفه کرد و سپس آن را خورد.
مایکل تیرون دانیل 22 ساله که تحت تاثیر مواد مخدر صنعتی شیمیایی بود در مقابل چشمان حیرت زده دوستانش سگ دوست هم خانه اش را گاز گرفت ، حیوان را کشت و سپس خام خام شروع به خوردن سگ کرد.

مایکل ساکن شهر واکو در تگزاس که با مصرف مواد مخدرصنعتی شیمیایی به کلی عقلش را از دست داده بود ابتدا دوستانش را مورد حمله قرار داد سپس به حیاط خانه رفت . در آنجا در حالت چهار دست و پا مانند یک سگ پارس کرده و به تعقیب یکی از همسایه ها پرداخت.
آنگاه مایکل که خلق و خوی حیوانی یافته بود به سوی سگ دوست هم خانه خود رفته حیوان بینوا را گاز گرفت، کتک زد، خفه کرد و سپس خام خام گوشت سگ را شروع به خوردن کرد.

***برادر جدید آیت‌الله سعیدی کشف شد

"حسین فرجی" مجری قدیمی شبکه پارس طی اظهاراتی در این شبکه سلطنت طلب گفت: «جمهوری اسلامی نقشه کشیده تا سیستم حکومتی خود را در کشورهایی که در آن ها انقلاب شده است، راه اندازی کند؛ چون معتقد است که این انقلاب ها از انقلاب 57 ایران الهام گرفته اند. این رژیم می خواهد پارلمان ملی مصر هم مثل مجلس شورای اسلامی خودشان بشود که نمایندگانش در صحن علنی شعارهایی همچون "مرگ بر ضد ولایت فقیه" و "موسوی و کروبی اعدام باید گردند" سر می دهند.»
این به اصطلاح کارشناس سیاسی سلطنت طلب، که مدعی آگاهی کامل و إشراف دقیق بر واقعیت ها و اخبار داخلی ایران است، در بخشی از گفته های خود حجت الإسلام و المسلمین شیخ "علی سعیدی" نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را برادر تنی امام جمعه قم، حجت الإسلام و المسلمین "سیدمحمد سعیدی" فرزند آیت الله شهید "سیدمحمدرضا سعیدی" معرفی کرد!
به عبارت دیگر، کارشناس شبکه سلطنت طلب پارس هنوز تفاوت میان «شیخ» و «سید» را نمی فهمد.

***فحاشی خانم گزارشگر دربرنامه زنده
یک گزارش گر آب وهوا جلو دوربین خونسردی خود را از دست داد و در یک برنامه زنده فحش داد و بعد از جلو تلویزیون فرار کرد.
راشل پلات که در بخش خبر کلورادو کار می کند بعد از این که عکس صفحه نمایش یکدفعه عوض شد برنامه هواگویی روزانه را اجرا کرد. اگرچه مشخص نشده که دقیقا چه اتفاقی افتاد ولی او به واضحی عصبانی شد و گفت :”حرو…” و سپس از صحنه کنار رفت و با عصبانیت با شخصی پشت دوربین حرف زد.

***کوکاکولافقط برای آمریکاییها سرطانزا نیست
پس از این که دانشمندان اعلام کردند"ماده چهار- متیل ایمیدازول ( 4- ام ) موجود در نوشابه کوکاکولا، سرطان زاست"، شرکت امریکایی کوکاکولا، به سرعت میزان آن را از روند تولید کوکاکولا در امریکا کم کرد.
روزنامه دیلی میل نوشت: پس از این که مقامات موسسه بهداشت کالیفرنیا اعلام کردند ماده شیمیایی چهار متیل ایمیدازول که برای رنگین کردن کوکاکولا به کار می رود، موجب بروز سرطان می شود، شرکت کوکاکولا، میزان آن را در نوشابه هایی که در آمریکا می فروشد، کم کرد و با این که متعهد شده است در دیگر کشورها نیز میزان این ماده خطرناک را کم کند، فعلا اقدامی صورت نمی دهد.
به نوشته دیلی میل، پپسی کولا نیز میزان این ماده سرطان زا را در آمریکا کم کرده است اما همچنان به تولید و فروش نوشابه با همان فرمول قدیمی، در دیگر کشورها ادامه می دهد.

***مجازات کوتاه کردن مو
یک دختر نوجوان آمریکایی به اتهام کوتاه کردن موی یک بچه، توسط قاضی به تحمل چند مجازات محکوم شد.
در ایالات متحده هنگامی که پای تنبیه کردن نوجوانان و اشباهات کودکانه آنها پیش می آید، کسی شوخی ندارد.
این واقعیت یک بار دیگر در مورد کیوتن لوپان،‌دختر بچه 13 ساله به اثبات رسید. کیتون به همراه دختر هم سن و سال خود به یک فست فوود رفته بودند که ناگهان یک دختربچه سه ساله با موهای زیبای فرفری را مشاهده می کنند. در این هنگام، کیتون فقط برای شیطنت تصمیم می گیرد موهای فرفری کودک سه ساله را کوتاه کند.
مادر دخترک با مشاهده این صحنه تصمیم به شکایت از نوجوان 13 ساله گرفته و قاضی دادگاه چندین مجازات برای این شیطنت کودکانه تعیین می کند: 30 ماه زندان در یک مرکز تادیبی برای افراد نابالغ ، یک جریمه و 276 ساعت کار اجباری عام المنفعه. مجازاتی سنگین که قطعا دختر 13 ساله را برای همیشه از تکرار چنین شیطنتی هایی باز خواهد داشت.

*** کرم 13 سانتی در چشم یک هندی
پزشک جراح هندی، یک کرم زنده سیزده سانتی متری را از چشم یک بیمار درآورد.
این متخصص چشم، هنگام معاینه مرد هفتاد و پنج ساله ای که به علت درد شدید و مدوام چشم به وی مراجعه کرده بود، متوجه وجود یک کرم داخل چشم این فرد شد و بلافاصله او را جراحی کرد.
سیتارامان، پزشک بیمارستان فورتیس بمبئی در گفتگو با خبرگزاری فرانسه گفت : « این کرم زیر ملتحمه چشم بیمار حرکت می کرد. این نخستین بار است که با چنین موردی رو به رو شده ام.»
ملتحمه یک لایه شفاف محافظ است که سطح داخلی پلک ها و روی سفیدی کره چشم را می پوشاند.

***ولایتی، نامزد مطلوب برای انتخابات ریاست جمهوری؟
سایت روزنامه جوان، دکتر علی اکبر ولایتی را گزینه هاشمی رفسنجانی برای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم دانست.
این سایت نوشته است:
وزیر اسبق امور خارجه که هنوز هم نقش فعالی در سیاست خارجی ایران دارد، چند وقت پیش به عنوان گزینه هاشمی رفسنجانی مطرح شد. خبری که نه ولایتی تکذیبش کرد و نه دفتر هاشمی رفسنجانی بدان واکنش منفی نشان داد. او پیش تر هم گزینه مطلوب هاشمی بوده، هم در انتخابات 84 که اگر اصولگرایان بر سر او به توافق می‌رسیدند، شاید هاشمی راضی می‌شد که نیاید و هم برای کرسی ریاست دانشگاه آزاد که ولایتی تن به این گزاره نداد. علی اکبر ولایتی اما یک اصولگرای تمام عیار محسوب می‌شود، به گونه ای که در مرکزیت شورای سه نفره ای قرار گرفت که ماموریت داشت اصولگرایان را برای انتخابات مجلس نهم گرد هم آورد. ولایتی از حمایت برخی چهره‌ها و جریان‌های سیاسی برخوردار است، معتمد جامعتین محسوب می‌شود و حتی توانایی برقراری رابطه خوب با احمدی نژاد و حامیان دولتی اش دارد. نقش فعالش در یک سال گذشته، چه در معادلات سیاسی داخلی که نیمه نخست سال گذشته را در بر می‌گرفت و چه در سیاست خارجی که یک سالی است ادامه دارد، به خوبی نشان از علاقه مندی آقای دیپلمات برای برداشتن یک گام بلند سیاسی در زندگی اش دارد.

 

 

***تیزرهای فیلم رضا عطاران ، مجانی پخش می شود؟
یک سایت اصولگرا از حمایت صداوسیما از فیلمی که این سایت،آن را مبتذل خوانده است خبر داد.
این سایت نوشت :یکی از عوامل سینمایی در گفتگو با پایگاه 598 خبر از پخش رایگان تعدادی از تیزر تبلیغاتی فیلم "خوابم می آد" را به زودی از صدا سیما داد و بیان داشت که حتی برای مابقی تیزر های تبلیغاتی فیلم مذکور صدا و سیما تخفیف ویژه ای را قائل شده است.
رضا عطاران در اولین ساخته سینمایی اش ضمن حریم شکنی شاهد شکل گیری فضای غیر اخلاقی از طریق ادای کلمات دو پهلوی جنسی و دلالت های اروتیک است که همین امر سبب ضد خانواده شدن این فیلم شده است.
این درحالی است که اعضای تیم تبلیغاتی فیلم «خوابم می آد» همان اعضای تیم تبلیغاتی فیلم «ورود آقایان ممنوع» هستند که علاوه بر استفاده مناسب از فضای تبلیغاتی که صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران در اختیار آن ها قرار داده بود، توانستند فیلم مذکور را از یکی از شبکه های تلویزیون رسانه ملی پخش نمایند که همین امر باعث اعتراضاتی از سوی علما و متدینین شد.
یکی از دست اندرکاران فعال در حوزه تبلیغات به خبرنگار ما گفت: هزینه پخش تیزرهای تبلیغاتی در صدا و سیما بر اساس ثانیه محاسبه و به صورت میانگین تعرفه پخش تیزرهای فیلم های تلویزیونی را ثانیه ای چهار میلیون ریال تا 20 میلیارد ریال ارزیابی کرد.
همچنین گفته می شود پخش رایگان تیزرهای تبلیغاتی فیلم های سینمایی از اختیارات مدیر ارشد رسانه ملی محسوب می شود.

***بازی خطرناک آمریکا با ایران!
رئیس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا: « در حال حاضر بازی بسیار خطرناکی شروع شده است و شاید آمریکا مجبور شود هزینه بالایی بپردازد.»
روزنامه واشنگتن تایمزنوشت: «گزارش های اخیر حاوی این است که آمریکا در حملات سایبری به ایران نقش داشته است. رئیس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا، هشدار داد که این اقدام شاید برای آمریکا هزینه هایی را به همراه داشته باشد.»
این روزنامه آمریکایی ادامه داد: «مایک روگرز، رئیس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا، گفت گزارش ها حاکی از این است که آمریکا و اسرائیل در قضیه ویروس استاکس نت دست داشته اند؛ ویروسی که به برنامه غنی سازی ایران ضربه زد. در حال حاضر بازی بسیار خطرناکی شروع شده است و شاید آمریکا مجبور شود هزینه بالایی بپردازد.»
واشنگتن تایمز افزود: «این هشدار مایک روگرز نشان می دهد که یکسری از نگرانی ها در میان مقامات امنیتی و متخصصان بخش های خصوصی آمریکا در مورد اقدامات تلافی جویانه ایران وجود دارد. شاید ایران علیه شبکه نیرو، خطوط لوله های نفتی و سیستم های رایانه ای کارخانجات در آمریکا اقداماتی انجام دهد. روگرز گفت اکنون آمریکا و سیستم های عمومی مردم در خطر هستند که از سوی ایران مورد حملات سایبری قرار گیرند؛ حملاتی که می تواند آنها را نابود کند و سیستم انتقال نیرو را از بین ببرد.»
****آزمایش رایگان و سریع ایدز در داروخانه‌ها!
محققان امیدوارند با طراحی برنامه ای، آزمایش ایدز را تبدیل به امری عادی کنند. این پروژه 1.2 میلیون دلاری، آزمایش های سریع ویروس اچ.آی.وی در داروخانه و کلینیک‌ها را در 24 شهر و منطقه روستائی آمریکا شامل می‌شود.
حال مقامات مرکز کنترل و پیشگیری بیماری ایالات متحده امیدوارند آزمایش ویروس ایدز نیز همانند چکاب فشار خون و آنفلونزا در داروخانه‌ها تبدیل به امر عادی شود.
به گزارش میل آنلاین، در این برنامه برای تست اچ.آی.وی نمونه‌ای از داخل دهان گرفته می‌شود و مدت 20 دقیقه برای اعلام نتیجه اولیه، زمان لازم است. سازنده این تست، معتقد است نتایج این تست، 99 درصد درست می‌باشد.

***واکنش دبیرکل سازمان ملل به افشاگری معاون اول رئیس جمهور
آقای رحیمی در سخنرانی در مراسمی به مناسبت روز جهانی مبارزه با موادمخدر گفت: «توسعه موادمخدر و گسترش آن در سطح جهان، ریشه در آموزه های نادرست کتاب 'تلمود' دارد که مربوط به صهیونیست ها می باشد.»
وب سایت و تلویزیون فارسی بی بی سی خبر دادند: «بان کی مون، دبیرکل سازمان ملل متحد، از حمله معاون رئیس جمهوری ایران به کتاب مذهبی یهودیان انتقاد کرد.»
وب سایت بی بی سی فارسی این خبر را به گونه ای تحریف می کند که گویی مسئولین ایرانی با کل یهودیان جهان سر ستیز دارند. این وب سایت می نویسد: «سخنان رحیمی هم مانند اظهارات احمدی نژاد در مورد یهودیان، انتقاد دبیرکل سازمان ملل را در پی آورد. دبیرکل سازمان ملل اظهارات محمدرضا رحیمی، معاون اول رئیس جمهوری ایران را که گسترش مواد مخدر را نتیجه اقدامات "صهیونیست ها" و منبعث از تعالیم "تلمود" از متون مذهبی یهودیان، دانسته بود، مغایر مسئولیت و شؤون رهبران سیاسی جهان خواند.»
بی بی سی همچنین از قول "مارتین نرسیسکی" سخنگوی بان کی مون، آورده است: «دبیرکل در موارد متعدد از مقامات دولت ایران خواسته است تا از چنین اظهاراتی خودداری ورزند و در مورد سخنانی که اخیرا گزارش شده نیز همین خواسته را دارد.»!

***توپ ایرانی جنگنده ترکیه را هدف قرار داد
به گفته یک منبع آگاه نظامی، ارتش سوریه فانتوم ترک را با توپ ضدهوایی 23م ساخت ایران هدف قرار داده و سرنگون کرده است.
پایگاه خبری "عکس السیر سوریه" از قول این منبع آگاه افزود: سوریه این سیستم پدافند هوایی را در سال 2010 از ایران خریداری و در برخی از مناطق نصب کرد. بر اساس این گزارش، سیستم ضدهوایی مزبور توان شلیک پنج هزار گلوله در دقیقه را دارد و به دلیل دارا بودن برخی سامانه‌های خاص، از دقت فراوانی برخوردار است به گونه‌ای که احتمال خطا در آن نمی‌رود.
به نوشته کارشناس مسائل نظامی که این اطلاعات را در اختیار پایگاه خبری عکس السیر قرار داده، پرواز جنگنده ترک در ارتفاع کمتر از 100متر و با سرعت بالای 800 کیلومتر، برای آن بوده که در دید رادارهای سوریه قرار نگیرد، اما این توپ موفق شد جنگنده ترک را به صورت کامل هدف قرار داده و حتی به وی فرصت مانور و فرار از این حادثه را هم ندهد.

به نظر می‌رسد که منظور این کارشناس نظامی سوریه‌ای از این سیستم ضدهوایی، توپ‌های 23م مجهز به سامانه‌های اپتیکی است که بدون خدمه بوده و توانایی بالایی در نشانه گیری اهداف خود دارند.

***محبوبیت و پول داری ، نتیجه صبر چند دقیقه ای !
شنیده اید که می گویند فلانی نان قلبش را می خورد؟ این اتفاقی است که برای "کارن کلاین"، یک کمک راننده سرویس مدرسه در ایالت "نیویورک آمریکا" افتاده است. "کارن" پس از آن پایش به رسانه ها باز شد و در قلب آمریکایی ها جای گرفت که هفته پیش ویدئویی منتشر شد که نشان می داد چطور چند نوجوانان در سرویس مدرسه، "کارن" را مورد آزار و اذیت کلامی قرار می دهند و او در تمامی مدت صبر پیشه کرده و سکوت می کند.
این ویدئو، از روز سه شنبه گذشته 19 ژوئن تاکنون، بیش از 5 میلیون بازدید کننده داشته است. پس از آن که خانم "کلاین" به دعوت چند تلویزیون در برنامه های تلویزیونی شرکت کرد، بسیاری از مردم دسته های گل به در خانه او فرستادند.
یک وب سایت خیریه نیز فراخوانی اعلام کرد و سعی داشت با جمع آوری 5 هزار دلار، "کارن" را به یک «مسافرت رویایی» بفرستد اما استقبال آن قدر زیاد بود که حالا خانم "کلاین" می تواند بدون احتیاج به کارکردن، بازنشسته شود.
هفته گذشته زمانی که چهار دانش آموز 12-13 ساله مشغول آزار و اذیت و تمسخر "کارن" در راه مدرسه بودند، دانش آموز دیگری ویدیوی آنها را با تلفن همراه خود ضبط کرده و سپس آن را در وب سایت یوتوب آپلود کرد. در این ویدیو که بلافاصله مورد توجه کاربران اینترنتی قرار گرفت، این دانش آموزان با القاب مختلف و ناسزا به گونه ای بی ادبانه "کارن کلاین" بی گناه را مورد حمله قرار می دهند، او را به خاطر چاقی اش به باد تمسخر می گیرند، و بی رحمانه به او زخم زبان می زنند.

***حمایت مدیر شبکه وهابی از ریگی!!!
مدیر شبکه وهابی وصال فارسی با حمایت ازترورهای عبدالمالک ریگی مدعی شد که وی بی گناهان را به به قتل نمی رساند.
ملازاده مدیر شبکه وهابی وصال فارسی، برای چندمین بار در اظهاراتی به حمایت صریح از ترورهای عبدالمالک ریکی معدوم پرداخت و گفت: «خود عبدالمالک ریگی قائل به کشتن بی گناهان نبود.»
این وهابی که خود را عالم اهل سنت معرفی می کند افزود: «وی بارها می گفت که ما عملیاتمان را به خاطر این که بی گناهی در راه می گذشته متوقف کردیم تا آسیبی به آنها نرسد.»
می توان از این اظهارات نتیجه گرفت که ریگی گناهکاران را مجازات می کرده و به هیچ بیگناهی آسیب نرسانده!
برای یاد آوری به تعداد اندکی از جنایات این گروه تروریستی اشاره می کنیم تا خود خوانندگان قضاوت کنند که این وهابیت تعریفشان از افراد گناهکار و بیگناه چیست؟
1-اسارت 3 تبعه ترکیه و درخواست پرداخت 1 میلیون دلار از جمهوری اسلامی ایران در قبال آزادی گروگان‌ها
2-قتل 22 تن از مسافران عبوری از محور زابل به زاهدان و آتش زدن 6 خودروی متعلق به مسافران و اسارت عده‌ای نامعلوم از مسافران عبوری و زخمی شدن فرماندار زاهدان در این حمله، در حادثه تاسوکی
3- ترور و اسارت مردم غیرنظامی و اعدام آن‌ها
4-گروگانگیری 21 غیرنظامی و انتقال آنها به پاکستان، جاده چابهار به ایرانشهر 1386/5/28
5-ترور مولوی شیخ علی دهواری(امام جمعه مسجد صدیق اکبر اهل سنت

 

6-کشته شدن 25 نمازگزار و زخمی شدن 120 تن دیگر در حمله انتحاری به مسجد علی‌بن‌ابیطالب شهر زاهدان
7-کشته‌شدن 27 نفر و زخمی شدن 169 نفر دیگر در حمله انتحاری به مسجد جامع زاهدان
8-کشته‌شدن٣٩ نفر بر اثر بمب‌گذاری در مراسم تاسوعا در چابهار1389/٩/24
9-انفجار اتوبوس مدرسه حامل دانش آموزان 

 

***دو مطلب شنیدنی از رهبرمعظم انقلابمقام معظم رهبری با اشاره به قسمت هایی از کتاب "سیاست نامه"خواجه نظام الملک این کتاب را یکی از متون بسیار زیبا و فاخر ادبیات ما دانستند و گفتند انسان لذت می برد از توصیه ای که کتاب می کند و می گوید:مردی و کاری

دستور رهبری برای آزادی بازداشت‌شدگان توهین‌کننده به ایشان
نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: در فتنه 88 مقام معظم رهبری دستور فرمودند که اگر کسی را به خاطر توهین به من دستگیر کرده‌اید،‌ هرچه سریعتر آزاد کنید و تاکید کردند که با کسانی که در برخی موارد به من توهین می‌کند، برخورد نکنید.

***به امید کاریکاتور بدون شلاقدبیر جشنواره طنز طهران در مراسم اختتامیه این جشنواره گفت:‌ زمانی که «گل‌آقا» منتشر می‌شد، آقای دکتر حبیبی بزرگواری می‌کردند و مرتب روی جلد مجله بودند و از روی جلد گل آقا پایین نمی‌آمدند. امیدوارم روزی بیاید که مسئولان به کاریکاتوریست‌ها بگویند لطفا کاریکاتور ما را بکشید! البته بدون 25 ضربه شلاق.

***فتوای جدید وعجیب وهابیون در مورد کاندیدا شدن زنان

در عجیب ترین فتوای انتخاباتی صادر شده توسط وهابیون آمده که کاندیدا شدن زنان حلال اما رأی آوردنشان حرام است!
گفتنی است این فتوا توسط شیخ «محمد ولد عبدالعزیز» مشاور امور دینی رئیس جمهور موریتانی صادر شده است. این فتوا به شدت مورد انتقاد و تمسخر افکار عمومی جهان عرب و بویژه مردم این کشور قرار گرفته است.
در همین حال مؤسسات و تشکل های زنان موریتانیا با صدور بیانیه های مختلفی نسبت به صدور چنین فتوایی به شدت انتقاد کرده و آن را مخالف آزادی سیاسی برای زنان دانسته اند.
«محمد ولد عبدالعزیز» چند روز پیش اعلام کرده بود که زنان حق دارند نامزد انتخابات شوند اما اگر رأی آوردند پیروز اعلام نخواهند شد.

***فقط علیه ایران تبلیغ کنید!

مقامات جمهوری‌آذربایجان پس از ناکامی در برگزاری رژه همجنس‌بازان به تمام شبکه‌های تلویزیونی این کشور ابلاغ کردند که تبلیغات علیه ایران را افزایش و با توجه به حضور مهمانان غربی و مسیحی از هرگونه تبلیغ علیه ارمنستان و اشغالگر خواندن این کشور خودداری کنند.

بر اساس گزارش منابع محلی، جمهوری‌آذربایجان برای برگزاری رژه همجنس‌بازان به رژیم صهیونیستی، فدراسیون بین‌المللی همجنس‌بازان و شورای اروپا تعهد داده بود اما پس از تشدید اعتراضات مردمی مجبور شد از موضع خود عقب‌نشینی کند، به‌ویژه اقدام محافل مردمی در گرجستان و ارمنستان در سرکوب همجنس‌بازان، باکو را در وضعیت دشواری قرار داد.

پس از تلاش ناکام جمهوری‌آذربایجان برای برگزاری به ‌اصطلاح کنگره یهودیان جهان در باکو در سال 2005، تلاش برای برگزاری رژه همجنس‌بازان دومین اشتباه باکو از این دست بود.

بر اساس این گزارش مقامات جمهوری‌آذربایجان که از افشاگری‌های رسانه‌های اسلامی و ایرانی درباره نقش رژیم صهیونیستی در برگزاری مسابقه یوروویژن و رژه همجنس بازان خشمگین شده‌اند به شبکه‌های تلویزیونی دستور دادند ضمن تشدید تبلیغات دائمی علیه ایران، به هر قیمتی از ایرانیان باکو در حمایت از یوروویژن مصاحبه اخذ کنند.

شبکه‌های تلویزیونی جمهوری‌آذربایجان از جمله "آینس" نیز از یافتن ایرانیان در "کریستال‌هال” محل برگزاری یوروویژن ناامید شدند با سد کردن راه ایرانیان در نقاط مختلف شهر آنها را به حمایت از یوروویژن تشویق می‌کنند.
 

 ***ماهواره، کبریت بی خطر!مجری یک شبکه مسیحی فارسی زبان در آمریکا از مجاز نبودن استفاده از ماهواره جهت دیدن شبکه های فارسی زبان انتقاد کرد.
این خانم مجری که درباره غرب زدگی صحبت می کرد، ضمن رد هرگونه تأثیر مخرب ماهواره بر بنیان خانواده، گفت: «اکثر مردم ایران شبکه های ماهواره ای فارسی زبان نگاه می کنند و یا دوست دارند آهنگ گوش کنند. مثلاً "پی ام سی" می بینند و یا تلویزیون های "من و تو" و "فارسی وان" را نگاه می کنند که سریال های ایرانی و سریال های خارجی دوبله پخش می کند. این اشکال ندارد و چیز بدی نیست تا بگوییم یک فاجعه عمیق فرهنگی است.»
گفتنی است ادعاهای مجری تلویزیون "محبت" در حالی بیان می شود که شبکه های ماهواره ای نامبرده سعی دارند با پخش سریال های مخرب، قبح رابطه جنس مذکر و جنس مؤنث خارج از ازدواج را از بین برده و آن را امری عادی جلوه دهند.
 

***تجارتی با زنان جوان و دختران کم سن و سال 

 قاچاق انسان جنایتی علیه بشریت است و هنوز درسراسر جهان دیده می شود. 1500 یورو، ‌این مقدار میانگینی است که قاچاقچی‌های انسان می‌پردازند.

براساس این گزارش، گمان می‌رود، حدود سه چهارم کسانی را که قربانی تجارت انسان شده اند، زنان جوان و دختران کم‌سن، تشکیل می دهند.
یورونیوز افزود: این صنعت در دنیای غرب رو به رونق است و در اینجا، یعنی اروپا جای پایش را محکم کرده است. قربانیان این جنایت زنان و دختران جوان هستند که به منظور سوء استفاده جنسی، کار اجباری، گدایی اجباری یا حتی برای اعضای بدن، اسیرمی شوند. 

***کلیه چینی هم رسید

پلیس درعملیاتی توانست یک باند قاچاق اعضای بدن انسان را منهدم سازد.
به گفته پلیس محلی استان "چجیانگ" چین، این باند اقدام به خرید کلیه‌های جوانانی می‌کردند که به دلیل بدهی یا نیاز فوری به پول قصد داشتند تا کلیه‌هایشان را بفروشند.
پلیس در پی بدست آوردن سرنخ‌هایی از یک فرد ناشناس، این باند قاچاق اعضای بدن انسان را شناسایی کرد. این فرد با مراجعه به اینترنت با متهمان ارتباط برقرار کرده و وانمود کرد که قصد فروش کلیه خود را دارد به همین ترتیب توانست به پلیس کمک کند تا پایگاه آنان را شناسایی کرده و این باند را منهدم سازند.
***نامزد یک نفره رأی نیاورد!تنها نامزد تصدی ریاست هیئت فدارسیون تیراندازی با کمان چهارمحال و بختیاری رأی نیاورد.
در جریان انتخابات ریاست هیئت تیراندازی با کمان استان چهارمحال و بختیاری که با حضور محمدعلی شجاعی، سرپرست فدراسیون تیراندازی با کمان و سایر اعضای مجمع برگزار شد، تنها نامزد تصدی ریاست هیئت فدارسیون تیراندازی با کمان چهارمحال و بختیاری رأی نیاورد تا به این ترتیب احمد رئیسی دهکردی تا زمان برگزاری مجدد انتخابات، سرپرستی این هیئت را در اختیار داشته باشد.

  ***خواننده ایرانی با دستبند سبز در مسابقات یورو ویژن

 شبکه صدای آمریکا از حضور خواننده ای ایرانی تبار به نام تورج در مسابقات مقدماتی یورو ویژن 2012 آذربایجان خبر داد و در حالی که از فعالیتهای خیریه او سخن می گفت تصاویری از دستبند سبزش را نشان داد.
گزارشگر صدای آمریکا گفت:«این خواننده ایرانی تبار که تنها یک سال در ایران زندگی کرده است به عنوان نماینده نروژ در این مسابقات شرکت کرد.»
یورو ویژن، مسابقه آواز است که هر سال در یک کشور اروپایی برگزار می شود و معمولا با آهنگها وحرکات مبتذل همراه است و برگزاری این دوره آن در کشور مسلمان آذربایجان اعتراض گسترده مسمانان را به همراه داشت.

  ***درب هالیوود به روی دختران ایرانی باز است!

مدیر شبکه دیدار با اشاره به آینده شوم کسانی که به امید خوشبخت شدن به آمریکا مهاجرت می کنند گفت: «متاسفانه مردمی که در ایران زندگی می کنند از مشکلات، بدبختی و نامردی هایی که در آمریکا وجود دارد خبر ندارند و فقط به حرف ماهواره ها و وعده و وعید های دروغین آنها گوش می دهند و تحقیقات بیشتری در مورد صحت حرف های آنها انجام نمی دهند.»
وی در ادامه با توجه به برگزاری کلاس های آموزش بازیگری و کسب تجارب فراوان خود در این زمینه، به کسانی که سودای بازیگر شدن در سر دارند و با تاثیر پذیری از هیاهوی دنیای غرب، هالیوود و آمریکا را مقصد آرزوهای خود برمی گزینند هشدار داد: «دختران زیادی از ایران به آمریکا می آیند به امید اینکه درب سینما و هنرپیشه شدن به روی آنها باز است و یا اینکه شوهر کرده وتشکیل خانواده بدهند ولی در عین ناباوری بدبخت و بیچاره می شوند چون سیاست و نامردی های اینجا را نمی دانند و چشم روی هم گذاشته می بینند که ده سال از عمر آنها هدر رفته و نه تنها به آرزهای خود نرسیده بلکه نمی توانند دیگر در اینجا بمانند و از سوی دیگر روی بازگشت به وطن را هم ندارند لذا پریشان احوال می شوند و از اینگونه مریض ها من زیاد داشته ام.» 

 ***زنان فاحشه بلای جان دکترها شده اند!

مدیر یک شبکه ماهواره ای همراه با یک متخصص اعتیاد، در یکی از برنامه های زنده خود در مورد وضعیت دکترها و امر طبابت در آمریکا گفت: «در آمریکا مردم دائما دکترها را به دادگاه می کشانند و دادگاه هم با جریمه کردن دکترها از این طریق پول در می آورد و خوب است مردم بدانند که مدیل کاربرد ها در آمریکا به اندازه یک گاو هم سواد ندارند.»
وی در ادامه از رازی که سالهاست دولت آمریکا با اخاذی جیب دکترها را خالی کرده و به درآمد خود می افزاید، پرده برداشت و افزود: « متاسفانه باید اعتراف کنم در آمریکا دکترهایی که مدیل کاربردها را به حساب نمی آورند، آنها هم عده ای فاحشه و نادرست را به خدمت گرفته و به جان دکترها می اندازند و چون عده زیادی از دکترها سواد وکالتی و دادگاهی ندارند تا از خود دفاع نمایند به ناچار برای اینکه مورد آزار و اذیت آنها واقع نشوند درخواست آنها را اجابت می کنند.»

***حمایت دوقلوهای بهایی از خانه سینمابی بی سی فارسی و من وتو که هر دو به دست بهائیان اداره می شوند، بدون اشاره به مبانی و ترتیبات حقوقی اصرار دارند تا به مخاطب خود غیرقانونی بودن انحلال خانه سینما را القا نمایند.
این دو تلویزیون که با کمکهای مالی دستگاه اطلاعاتی انگلیس ادامه حیات می دهند، برای القا و تحمیل هدف نظر خود، اقدام به سانسور موارد مربوط به تخلفات انجام گرفته توسط هیئت مدیره این تشکل می نمایند.
ثبت نکردن و تغییر خودسرانه اساسنامه خانه سینما، ارتباط با بیگانگان و حمایت از عناصر ضدایرانی از جمله تخلفات و سوء عمل گردانندگان خانه سینما بود.

***معشوقه بی قید و شرط!؛

مجری شبکه آی تی ان احساس خود را درباره نگه داری از سگ بیان کرد و گفت: «این حیوانات دوست صمیمی انسان هستند. وی با بیان اینکه "سگ، عشق بی قید و شرط را به انسان می دهد" در پایان گفت: «داشتن حیوانات خانگی می تواند باعث سلامتی شود، روحیه را شاد کند و حتی باعث طول عمر بشود. مخصوصا برای آدم های تنها، سگ و گربه عشق می دهد و این یک دنیا ارزش دارد.»
به نظر می رسد کم شدن روابط عاطفی بین انسان ها، موجب روی آوردن افراد به نگهداری از سگ می شود و اگر ارتباطات انسانی میان افراد خانواده سالم و طبیعی باشد و روابط خانواده براساس سیستم نظام مند باشد دیگر نیازی نیست که رابطه انسان و سگ به این نزدیکی باشد.

  ***نسخه آمریکایی اخراجی ها رونمایی شد!

'علیرضا میبدی' در برنامه یاران از اخراجی ها رونمایی می کند.

 شبکه سلطنت طلب پارس به بهانه تحلیل انتخابات ریاست جمهوری و اوضاع سیاسی مصر، با دعوت از "جمشید چالنگی"(مجری اخراجی صدای آمریکا) سعی در رونمایی از مهره سوخته اپوزیسیون در این شبکه سلطنت طلب داشت.

"جمشید چالنگی" تنها کسی نیست که از این رسانه فارسی زبان آمریکایی سرخورده و اخراج شده است؛ "محسن سازگارا" ، "احمد بهارلو" و "لونا شاد" قبلا طعم تلخ آن را چشیده اند و جزو معروفترین اخراجی های صدای آمریکا هستند.

"علیرضا میبدی" در راستای ترویج فرهنگ ضداسلامی زمان مبارک، به تمجید از خوانندگان و بازیگران معروف مصری پرداخت و گفت: «هنرپیشه ها و خوانندگان مصری واقعا قابل پرستش هستند و در حد چهره های مقدس محبوب هستند.»!!

میبدی همچنین آرزو کرد "احمد شفیق" در دور دوم انتخابات مصر برنده شود.

***بفرمائید گوشت خوک همراه با آبجو خنکشبکه من وتو ضمن تهیه گزارشی از فستیوال غذا در لندن، بینندگانش را برای شرکت در این فستیوال و صرف گوشت خوک و آبجو دعوت کرد.

شبکه من وتو به دنبال برگزاری یک فستیوال غذا در لندن طی گزارشی ضمن توصیه به بینندگان برای شرکت در این فستیوال، آن ها را به خوردن گوشت خوک و مشروب دعوت به عمل کرد.
گفتنی است، این اولین دفعه ای نیست که شبکه من و تو به ترویج گوشت خوک(Pork) و مشروب خواری می پردازد.
این درحالی است که این شبکه بارها به دلیل پخش برنامه هایی که با فرهنگ ایرانیان مناسبتی ندارد مورد اعتراض بینندگانش قرار گرفته است.

  ***کشف اشیاء عتیقه از کارگر گنبد سطلانیهماموران انتظامی شهرستان ابهر، از خودرو فردی که مدعی بود، کارگر میراث فرهنگی است، سه قطعه اشیاء عتیقه کشف کردند.

سرهنگ محمد اکبری کنعان با بیان این خبر گفت: ماموران کلانتری 16 سلطانیه حین گشت زنی در جاده روستای ?عباس آباد? شهرستان ابهر به یک دستگاه خودرو پراید مشکوک و دستور ایست صادر کردند.

وی خاطر نشان کرد: ماموران این خودرو را متوقف که در بازرسی از آن سه قطعه اشیاء عتیقه شامل سفال هشت گوش عکس دار، پیاله گلدار و یک قطعه کوزه کوچک آبی رنگ کشف کردند.

فرمانده انتظامی ابهر با بیان اینکه این اشیاء به طرز ماهرانه ای در خودرو جاسازی شده بود گفت: راننده خودرو خود را کارگر میراث فرهنگی در گنبد سلطانیه معرفی کرده است.

 ***کلاهبرداری از پزشکان به بهانه حج!در ماههای اخیر عده‌ای افراد شیاد و سودجو در برخی استانها از جمله تهران، سمنان، کرمان و مرکزی در تماس تلفنی با پزشکان، مدعی اعزام آنها به عنوان پزشک کاروان به عمره مفرده و حج تمتع شده‌اند.
 این افراد در نام‌های مختلف با پیشوند دکتر از طریق شماره تلفن‌های شرکت ایرانسل با پزشکان تماس گرفته‌اند و از آنها درخواست کرده‌اند برای سفر حج و عتبات به عنوان پزشک کاروان و یک نفر همراه خود مبالغی را به شماره حساب داده شده واریز نمایند این شیادان متاسفانه توانستند از اعتماد برخی از پزشکان سوءاستفاده نمایند که در حال حاضر تحت پیگرد قانونی هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد