سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک افتخار برای خوزستان

دوچرخه‌سوار خوزستانی رکورد 1000 متر ایران را ارتقا داد

 

رکاب‌زن خوزستانی به همراه بازیکن تیم زنجان توانستند در مسابقات پیست قهرمانی امید و بزرگسالان کشور، رکورد ماده 1000 متر ایران را جابه‌جا کنند.

 حسین سالمی رییس هیات دوچرخه‌سواری استان در گفت‌وگو با خبرنگار بخش ورزشی ایسنا در خوزستان اظهارکرد: در این رقابت‌ها که از پنجم تا هفتم تیرماه در پیست استادیوم آزادی برگزار شد، احساس خادمی بازیکن تیم خوزستان با ثبت رکورد یک دقیقه و چهار ‌ثانیه و 95 صدم‌ثانیه به مقام دوم رسید و محمد پراش از تیم زنجان با رکورد یک دقیقه و چهار ‌ثانیه و 75 صدم‌ثانیه اول شد. وی ادامه‌اد: هر دو  رکاب‌زن با ثبت این رکوردها، رکورد قبلی کشور را در ماده 1000 متر تغییر دادند.  

رییس هیات دوچرخه‌سواری استان ادامه‌داد: خادمی همچنین در ماده 200 متر به مدال نقره دست پیدا کرد و در کارینگ حسین ‌زنیدپور در جایگاه سوم ایستاد. ما در مسابقات سال گذشته به مقام هشتم تیمی رسیدیم ولی امسال با سه پله صعود، در مکان پنجم قرار گرفتیم. وی عنوان‌کرد: بازیکنان‌ تیم در این مسابقات عملکرد خوبی داشتند ولی اگر این رقابت‌ها به صورت مشترک بین رده‌های سنی امید و بزرگسالان برگزار نمی‌شد، تیم خوزستان می‌توانست حداقل در هر رشته یک مدال کسب کند.

 سالمی خاطرنشان‌کرد: مسابقات در گروه A و B به صورت قوی و ضعیف انجام شد. تیم‌های اول تا چهاردهم کشور در گروه A قرار داشتند که ما نیز در این گروه بودیم و با 14 تیم قدر مبارزه کردیم. همچنین تیم‌های ضعیف‌تر در گروه B با یکدیگر به رقابت پرداختند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد