سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار اقتصادی استان

سرپرست سازمان منطقه آزاد اروند خبر داد
معافیت 90 درصدی سرمایه‌گذاران برای تشویق به سرمایه‌گذاری در اروند

خبرگزاری فارس: سرپرست منطقه آزاد اروند از ارائه معافیت 90 درصدی به سرمایه‌گذاران برای تشویق به سرمایه‌گذاری در این منطقه خبر داد.

خبرگزاری فارس: معافیت 90 درصدی سرمایه‌گذاران برای تشویق به سرمایه‌گذاری در اروند

بهروز حسینی‌فر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: حمایت از شرکت‌های تولیدی درون منطقه، ارائه آموزش‌های لازم به تولید کنندگان، توسعه تجارت و صادرات به عنوان زیرساخت مهم عرصه تولید و همچنین توجه به تولید نیازهای وارداتی کشور خصوصاً در حوزه نفت ، گاز و برق از طریق تولید در منطقه آزاد اروند از مهم‌ترین برنامه‌های این سازمان است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های بالای سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد اروند افزود: وجود معافیت بیش از 90 درصدی سرمایه گذاری در منطقه آزاد اروند نسبت به سرزمین اصلی این منطقه را در زمینه های تولید برق ، نفت و گاز و صنایع پایین دستی و تجهیزات نفتی متمایز کرده است .

حسینی فر وجود دانشگاه‌های مختلف برای تأمین نیروی انسانی متخصص برای پروژه‌های سرمایه گذاری داخلی و خارجی را یکی دیگر از مزیت‌های منطقه آزاد اروند عنوان کرد.

بهروز حسینی فر با اشاره به سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی افزود: بی اثر کردن تحریم‌ها، تقویت عزم ملی، افزایش اشتغال، افزایش تولید ناخالص ملی، ایجاد فاصله با اقتصاد تک محصولی نفتی و توسعه پایدار را از نتایج پیام مقام معظم رهبری دانست.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد