سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار فرهنگی . هنری . ادبی

فرماندار خبر داد؛
تلاش‌ها برای تبدیل اندیکا به یکی از هشت محور اصلی گردشگری کشور
فرهنگی و هنری  5/4/1391  10:51:38

 

فرماندار اندیکا گفت: برای تبدیل اندیکا به یکی از هشت محور اصلی گردشگری کشور اقدامات زیادی در حال انجام است.
 

عبدالحمید فخاری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در خوزستان در خصوص محور گردشگری اندیکا و اقداماتی که در زمینه تحقق این هدف انجام شده گفت: اندیکا با توجه به منابع طبیعی و تاریخی فراوانی که دارد می‌تواند در بحث توریسم بسیار پیشرفت کند.

 وی ادامه داد: برای تحقق این هدف استانداری خوزستان نیز سرمایه‌گذاری کرده است. همچنین میراث فرهنگی خوزستان برای 2 منطقه شیمبار و تاراز اعتبار گرفته و فرمانداری تلاش می‌کند روند پیشرفت را سرعت ببخشد.

 فرمانداری اندیکا بیان کرد: در این مناطق پارکینگ و سرویس‌های بهداشتی راه‌اندازی شده است. انتقال برق به این مناطق و افتتاح سوییت از جمله کارهای دیگر میراث فرهنگی در این خصوص است.

 فخاری مقدم خاطرنشان کرد: اقدامات دیگری نیز فرمانداری با همکاری میراث فرهنگی و سایر سازمان‌های مرتبط با گردشگری در دست کار دارد تا صنعت توریسم شهرستان با توجه به پتانسیل‌های آن شکوفا شود. به عنوان مثال هم‌اکنون در منطقه سوسن سرخاب 45 سکو نصب شده است. از طرف دیگر در حال پیگیری برای احداث سرویس بهداشتی در این منطقه هستیم.

 او افزود: در منطقه تاراز هم حدود 50 سکو و آلاچیق ساخته شده و سوییت و سرویس‌های بهداشتی آن ساخته شده‌اند. کار ساخت پارکینگ هم تا چند وقت دیگر به پایان می‌رسد.

 وی ادامه داد: در شیمبار هم این اقدامات انجام شده و یا در دست انجام است. پیشرفت فیزیکی ساخت این امکانات حدود 70 درصد است و بسیاری از آن‌ها امکان بهره‌برداری را دارند؛ هر چند که ما در عید امسال از بعضی از امکانات بهره‌برداری کردیم.

 فرماندار اندیکا گفت: بعد از اتمام این پروژه‌ها و اقدامات امید می‌رود که اندیکا به یکی از هشت محور اصلی گردشگری کشور تبدیل شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد