سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک افتخار و سربلندی برای خوزستانیها

فضیلت‌پور مدیر کل برتر کتابخانه‌های کشور در سال 90 شد

 

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان از انتخاب رحیم فضیلت‌پور، مدیر کل سابق این اداره کل، به عنوان مدیر کل برتر کتابخانه‌های کشور در سال 90 خبر داد .

 به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) از خوزستان لفته منصوری گفت: بیست و هفتمین گردهمایی مدیران کل کتابخانه‌های عمومی کشور در گرگان با حضور مهندس واعظی، دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، برگزار شد.  

 وی افزود: ارزیابی عملکرد مدیران کل کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور در سال 90 در شاخص‌های مختلف از سوی نهاد کشور صورت گرفت. از جمله این شاخص‌ها تعداد کتابخانه‌های عمومی، زیربنای کتابخانه‌های عمومی، تعداد عضو، میزان امانت، تعداد مراجعه‌کنندگان، شبکه‌گذاری کتابخانه‌های عمومی استان و... بوده است.

 مدیر کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان اظهار داشت: بر اساس شاخص‌های تعیین شده و میزان دستیابی به این شاخص‌ها و درصد پیشرفت استان‌ها در هر شاخص، رحیم فضیلت پور رتبه برتر کشور را به خود اختصاص داد و لوح سپاس به همراه هدیه‌ای از سوی دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور دریافت کرد.

 منصوری خاطرنشان کرد: رحیم فضیلت‌پور در مدتی که عهده‌دار این مسؤولیت بود قدم‌های خوب و مثبتی را در راستای رشد و بالندگی کتابخانه‌های عمومی استان و به تبع آن رشد فرهنگ عمومی استان برداشت. از جمله فعالیتهای ارزشمند وی اصلاح نگاه مدیران به کتابخانه‌های عمومی، تدوین برنامه جهت اصلاح زیرساخت‌های فرهنگی کتابخانه‌ها عمومی استان، جذب اعتبارات عمرانی و فرهنگی کلان برای به‌سازی و تعمیر و تجهیز کتابخانه‌های عمومی استان، تغییر روند فعالیت‌های کتابخانه های عمومی از سنتی به مکانیزه، بسترسازی برای مشارکت‌های مردمی و خیرین در جهت توسعه فیزیکی کتابخانه‌های عمومی استان، راه‌اندازی کتابخانه مرکزی استان خوزستان، افزایش اعضای کتابخانه‌های عمومی استان با به‌سازی فضا و تجهیزات کتابخانه‌های عمومی و... بوده است.

 وی بیان کرد: به جناب آقای فضیلت‌پور و همه همکاران اعم از مدیران، کارشناسان، کارمندان و خصوصا کتابداران عزیز که با اشتراک مساعی، همکاری و صمیمیت باعث این موفقیت شدند، تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم در سال جاری با اهتمام بیش‌تر و بهتر فعالیت‌های خوب گذشته را ادامه و با خلاقیت و ابتکار، کارهای جدید و برنامه نوینی در استان و کشور بنیان‌گذاری کنیم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد