سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار استانداری خوزستان

تغییر استاندار به صلاح خوزستان نیست/ استان از تغییرات ضربه خورد
اهواز - خبرگزاری مهر: این روزها در حالی شایعه تغییر استاندار در خوزستان شدت یافته که نماینده مردم اهواز این تغییر را به صلاح استان نمی داند.

به گزارش خبرنگار مهر، تغییر استاندار خوزستان، شایعه است که حجازی در مدت حدود پنج سالی که سکان استانداری خوزستان را به دست گرفته با آن زندگی کرده ولی در این مدت این شایعات به واقعیت تبدیل نشده و حجازی همچنان عنوان باسابقه ترین استاندار خوزستان را یدک می کشد.

در همین خصوص سید شریف حسینی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی بر این باور است که تغییر استاندار خوزستان در شرایطی فعلی به استان آسیب می زند.
 
وی تصریح کرد: دفاع من از استاندار فعلی دفاع از شخص نیست. اما باید به این سئوال نیز پاسخ داده شود که استاندار بعدی تا بخواهد با چم و خم استان و مشکلات و موقعیت جغرافیایی یکایک شهرهای استان آشنایی پیدا کند حداقل دو سال زمان نیاز دارد این در حالی است که کمتر از یک سال به پایان دولت دهم زمان باقی است.
 
عضو مجمع نمایندگان خوزستان در پاسخ به این سئوال که اگر استاندار بعدی بومی بود چه ایرادی دارد، گفت: این حق برای دولت بعدی را نیز باید قائل شد که بخواهد استاندار همسو با سیاستها و رویکردهای خاص خودش را انتخاب کند بنابراین یک سال زمان بسیار کوتاهی برای اجرایی شدن برنامه های یک  استاندار در استان محسوب می شود.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: همیشه استان از عدم ثبات مدیریت آسیب دیده است. کافی است نگاهی به گذشته این استان بیاندازید. برای نمونه بررسی کنید و ببنید کلانشهر اهواز در پنج سال اخیر چه مقدار به دلیل تغییر مداوم شهردار ضربه خورده است. آیا کسی منکر این مسئله است که تغییر مدوام شهردار باعث عقب ماندگی این کلانشهر از سایر کلانشهرهای کشور شده است.
 
حسینی با بیان اینکه این دیدگاه نافی نداشتن انتقادهای جدی از استاندار خوزستان نیست، گفت: ما می گوئیم کارها و پروژه های بزرگی در استان آغاز شده که باید تا پایان دولت دهم به سرانجام برسد. جهت گیری استاندار خوزستان نیز بر اتمام این پروژه ها بنا نهاده شده و این احتمال وجود دارد که با تغییر استاندار خوزستان روال اتمام پروژه ها با توقف و یا خلل روبرو شود.

وی تاکید کرد: بنابراین صلاح مردم استان را بر عدم تغییر استاندار حداقل تا پایان دولت دهم می دانم. شرایط تغییر استاندار می تواند آغازگر بی ثباتی مدیریتی در دولت آتی شود که به زیان استان تمام خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد