سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

گزارشی از آلودگی آب و هوای خوزستان

با وجود هجوم ریزگردها
ادارات دولتی خوزستان تعطیل نشد

خبرگزاری فارس: با وجود هجوم دوباره ریزگردها و اخطار هواشناسی مبنی بر شکل گرفتن توده جدیدی از خاک در عراق، امروز ادارات دولتی استان خوزستان تعطیل نشد.

خبرگزاری فارس: ادارات دولتی خوزستان تعطیل نشد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، گرد و خاکی که از شامگاه دوشنبه آغاز شده بود روز گذشته همه استان خوزستان را به تدریج تا پیش از ظهر در برگرفت و تا عصر اندکی رو به کاهش گذاشت.

با تداوم گرد و خاک شدید در هوا در حالی که بسیاری از شهروندان در انتظار و پیگیری تعطیلی به همین دلیل بودند، هیچ اطلاعیه‌ای مبنی بر تعطیل بودن ادارات استان منتشر نشد و کارمندان ادارات و سازمان‌های خوزستان در هوای خاکی امروز در محل کار خود حضور یافتند. این در حالی است که مسئولان بهداشت استان مرتباً نسبت به عدم حضور در هوای غبارآلود و خاکی برای جلوگیری از بیماری‌های مختلف به شهروندان هشدار می‌دهند.

روز گذشته با ورود توده جدید گرد و غبار شدت آلودگی گرد و غبار در خوزستان به بیش از 45 برابر حد مجاز رسید و منجر به تعطیلی ادارات شهرستان‌های آبادان، ماهشهر، امیدیه، اندیمشک و دزفول، گتوند و اهواز شد.

هواشناسی خوزستان شامگاه دیروز در اطلاعیه‌ای اعلام کرده است: نظر به اینکه گردو خاک جدیدی در غرب کشور عراق شکل گرفته است و حرکت آن به سمت استان خوزستان است لذا انتظار می‌رود مجدداً دید افقی کاهش یابد و این روند تا ظهر امروز بر استان حاکم باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد