سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی

 

سحنگوی باشگاه صنعت نفت آبادان:
نقل وانتقالات نفت آبادان باجذب سه بازیکن جدید پایان می یابد
 
آبادان - سخنگوی باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان گفت: طبق برنامه کادر فنی تیم، با جذب سه بازیکن دیگر در خطوط مختلف، پرونده نقل و انتقالات برای صنعت نفت پایان خواهد یافت.
 
'علیرضا خلیلی نیا' روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم صنعت نفت در فصل نقل و انتقالات با جذب یک دروازه‌ بان، مدافع و مهاجم دیگر بسته می‌شود.
وی اظهار داشت: تیم نفت در فصل نقل و انتقلات عملکرد خوبی داشت و توانست بازیکنان خوبی را جذب کند.
سخنگوی صنعت نفت گفت: قرار بود علیرضا محمد از پرسپولیس و مصطفی سیفی از مس کرمان را هم جذب کنیم که از یک طرف این بازیکنان برای پاسخ دادن تعلل کردند و از سوی دیگر کاستا بعد از حضورش در ایران تاکید کرد که مذاکره با آنها را پیگیری نکنیم.
خلیلی نیا ادامه داد: قصد داریم تا یک دروازه‌بان، یک مدافع وسط و یک مهاجم دیگر هم جذب کنیم و اولویت ما خرید یک مدافع آسیایی و یک مهاجم لیگ برتری است.
وی اظهار داشت: در صورتی که به این هدف نرسیم، مدافع خود را از تیم‌های لیگ برتری می‌گیریم و برای جذب مهاجم سراغ کشورهای آسیایی می‌رویم.
تیم فوتبال صنعت نفت تاکنون با دیگو ملو، مارکو شیمیچ، ابوذر رحیمی، مهدی دغاغله و محمد الهایی قرارداد بسته است و قرار داد رسول نویدکیا، مصطفی صبری، رضا خالفی‌فر، عباس مرداسی، علی ممبینی و روح الله عرب را نیز تمدید کرده است .ک/3 7104/641

 

بازیکن برزیلی تیم فوتبال نفت آبادان:
بخاطر کاستا به تیم فوتبال نفت آبادان آمدم
 
آبادان - بازیکن برزیلی تیم فوتبال نفت آبادان بعد از عقد قرارداد با این تیم گفت: با شناختی که از 'آلبرتو کاستا' (سرمربی نفت آبادان) داشتم با این تیم قرارداد بستم.
 
'دیه گو ملو' روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پیش از این در تیم آکادمکیا شاگرد کاستا بودم و او از من شناخت داشت به همین دلیل وقتی پیشنهاد نفت آبادان رسید جوابم مثبت بود.
وی اظهار داشت: کاستا در پرتغال مربی بزرگی است و با شناختی که از وی داشتم تصمیم گرفتم به نفت آبادان بیایم.
این بازیکن برزیلی گفت: شناختم از تیم صنعت نفت محدود است اما با حضور در این تیم دوست داشتم تجربه جدیدی را در زندگی فوتبالی ام داشته باشم.
ملو اضافه کرد: بعد از چهار سال بازی در لیگ برتر پرتغال احساس کردم نیاز به تغییر و پیشرفت دیگری دارم و به همین دلیل پیشنهاد نفت آبادان را قبول کردم.
وی ادامه داد: بعد از آمدن به آبادان متوجه شدم مردم این شهر عاشق تیم نفت هستند و با پرچم های برزیل به ورزشگاه می روند.
بازیکن نفت آبادان گفت: امیدوارم برای تیم صنعت نفت بازیکن مثمر ثمری باشم و بتوانم بازی های خوبی برای این تیم انجام دهم.
ملو اظهار داشت: از روز پنجشنبه هفته جاری در تمرینات تیم صنعت نفت حضور خواهم یافت.
دیگو ملو فصل گذشته در تیم آکادمیای پرتغال حضور داشت و همراه این تیم مقام قهرمانی جام حذفی پرتغال را بدست آورد

دعوت چهار ووشوکار خوزستانی به اردوی تیم‌ملی جوانان

 

دو ووشوکار در بخش بانوان و دو بازیکن در بخش آقا‌یان به اردوی تیم‌ملی جوانان دعوت شدند.

 محمدعلی عسکری‌فر، مسوول سبک نن‌شائولین استان در گفت‌وگو با خبرنگار بخش ورزشی ایسنا در خوزستان اظهار‌کرد:اردوی آقایان از روز دوشنبه 29 خردادماه در بخش تالو و در آکادمی ووشو تهران برپا می‌شود. وی بیان‌کرد: ماجد عساکره و حکیم شریفی، ووشوکاران خوزستانی هستند که به این اردو فراخوانده شده‌اند. مسوول سبک نن‌شائولین خوزستان ادامه‌داد: عساکره در مسابقات انتخابی تیم‌ملی که آذرماه سال گذشته در زنجان برگزار شد، توانست دو مدال طلا و یک برنز به دست آورد و به همین دلیل به اردوی تیم‌ملی دعوت شد.

وی گفت: باتوجه به مدال‌هایی که عساکره در این مسابقات کسب کرد و توانسته است، نسبت به سایر حریفان خود بهتر باشد، امیدواریم که او بتواند عضو ثابت تیم‌ملی شود. عسکری‌فر درخصوص دیگر بازیکن خوزستانی عنوان‌کرد: شریفی توانست با به دست آوردن یک مدال برنز در مسابقات انتخابی تیم‌ملی به این اردو دعوت شود. وی خاطرنشان‌کرد: امیدواریم عساکره باتوجه به این‌که سایر نفرات تیم‌ملی نسبت به سال قبل ضعیف‌تر هستند، ‌به عضویت تیم‌ملی درآید. هر دو بازیکن خوزستانی از سطح کیفی بالایی برخوردار هستند.

 مسوول سبک نن‌شائولین خوزستان افزود: 30 خردادماه یک مسابقه درون اردویی برگزار خواهد شد و نفرات اصلی تیم‌ملی مشخص می‌شوند. تیم‌ملی خود را برای رقابت‌های جهانی ماکائو چین که شهریورماه برگزار می‌شود، آماده می‌کند.

 وی در ادامه به دعوت دو بانوی خوزستانی به اردوی تیم‌ملی ووشو جوانان اشاره کرد و گفت: سارا حاجتی در وزن 48- کیلوگرم و زهرا شهپری در وزن 65 کیلوگرم دو سانداکار خوزستانی هستند که به این اردو فراخوانده شده‌اند.

 عسکری‌فر ادامه‌داد: این اردو از یکم تیرماه در آکادمی ووشو تهران برپا خواهد شد و امید داریم که وزن 48- ما به عضویت تیم‌ملی درآید.

 

بازیکن برزیلی تیم فوتبال آکادمیای پرتغال به نفت آبادان پیوست

 
آبادان - قائم مقام باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان گفت: 'دیه گو جفرسون ملو' بازیکن برزیلی فصل قبل تیم آکادمیای پرتغال با انعقاد قراردادی یک ساله به نفت آبادان پیوست.
 

'اصغر احمدی' روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: ملو که در پست هافبک دفاعی بازی می کند امروز قرارداد یک ساله خود را با تیم نفت آبادان منعقد کرد.
وی اظهار داشت: این بازیکن برزیلی فصل قبل کاپیتان تیم آکادمیای پرتغال بود که ماه گذشته با این تیم قهرمان جام حذفی پرتغال شد.
قائم مقام صنعت نفت گفت: حضور ملو در خط میانی می تواند بار فنی تیم نفت را بهبود بخشد.
احمدی ادامه داد: ملو که سابقه حضور در لیگ های برزیل و پرتغال را دارد قرار است از روز پنجشنبه در تمرین های تیم نفت حضور یابد.ک/3 7104/

اعضا تیم فوتبال فولاد خوزستان به اردوی خود درکرج خاتمه دادند
 
اهواز- اعضا تیم فوتبال فولاد خوزستان که برای انجام یک اردوی تدارکاتی جهت حضور در دوازدهمین دوره مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه های ایران به کردان کرج رفته بودند به اردوی خود خاتمه داده وامشب به اهواز بازگشتند.
 
سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت : دراین اردوی 10روزه بازیکنان زیرنظر کادرفنی به سرمربیگری حسین فرکی جمعا 17 جلسه تمرین انجام دادند .
حسین ابن قاسم درگفت وگو با خبرنگار ایرنا با خوب ارزیابی کردن این تمرینات اظهارداشت : تمرینات در دوبخش صبح وبعدازظهر انجام شد که صبحها شامل بدنسازی و بعدازظهرها شامل کارهای تاکتیکی وفنی بود.
وی با اشاره به شرکت مهدی امیرآبادی بازیکن فصل پیش استقلال تهران درتمرینات فولاد خوزستان گفت : این بازیکن که روزقبل به عضویت این تیم درآمد ، ازامروز درتمرینات فولاد خوزستان حاضرشد ، ضمن آنکه علیرضا عباسفرد مدافع فصل گذشته تیم شهرداری یاسوج که دراین اردو حاضربود مورد تایید فرکی قرارنگرفت وبه وی جواب منفی داده شد.
یادآورمی شود : اردوی کردان کرج نخستین اردوی آماده سازی تیم فوتبال فولاد خوزستان بود .
دوازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر باشگاه های ایران ازاواخر تیرماه آینده با شرکت 18 تیم آغاز خواهد شد .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد