سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار انتصابات در استان

تغییرات بانکی خوزستان ویژه

این روزها که تنور انتصابات مدیران غیربومی دوباره گرم شده است محمدهاشم بت شکن مدیرعامل بانک اقتصاد نوین اما حکم معاونت سرپرست منطقه هفت شعبه استان های خود را به نام یک خوزستانی با سابقه30 سال تلاش در امور بانکی و دارای یک دهه مسئولیت درخشان در حوزه های بانکی اهواز، ماهشهر، هندیجان و امیدیه زده که جای تقدیر و تشکر دارد. بنا بر اطلاع واصله علیرضا قادری از مدیران با سابقه بانک های استان به سمت مدیریت شعب بانک اقتصاد نوین در استان های خوزستان، ایلام و لرستان معرفی شد.این کارشناس مجرب امور بانکی وعده داده است با کمک مسئولان ارشد استان و تجهیز منابع و هدایت سرمایه های کوچک و استفاده بهتر از ظرفیت های موجود در حوزه صنعت و بازرگانی درسال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی این بانک بتواند سهمی در توسعه استان داشته باشد. ما نیز امیدواریم این انتخاب بومی منشاء خیر و برکت برای اقتصاد استان باشد. 

 

 

مدیر جدید شعب بانک مسکن خوزستان منصوب شد
اهواز - خبرگزاری مهر: عباسعلی شفیعی به عنوان مدیر جدید شعب بانک مسکن استان خوزستان منصوب و روز پنجشنبه به صورت رسمی آغاز به کار می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، پس از اینکه در فروردین ماه امسال فرید جلالی عزیز پور مدیر شعب بانک مسکن استان خوزستان بازنشسته شد، تاکنون این مدیریت به صورت سرپرستی اداره می شد.

شفیعی از معدود مدیران بومی بانک مسکن استان خوزستان به شمار می رود که در سالهای اخیر موفق به تصدی سمت مدیریت شعب این بانک در استان شده است. البته جلالی نیز از مدیران بومی بانک مسکن به شمار می رفت.

مدیر جدید که قبل از تصدی این سمت، به عنوان رئیس شعبه مرکزی بانک مسکن در اهواز فعالیت می کرد، سمتهایی نظیر رئیس حوزه حراست و رئیس امور اعتباری مدیریت شعب بانک مسکن استان خوزستان را نیز در کارنامه دارد.

مراسم تودیع و معارفه مدیر شعب بانک مسکن استان خوزستان روز پنجشنبه هفته جاری با حضور مدیران بانک مسکن کشور و مسئولان استانی برگزار می شود.

بانک مسکن در استان خوزستان دارای 70 شعبه است و بخش عمده ای از تسهیلات مسکن مهر استان توسط این بانک پرداخت شده است.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد