سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار استانداری خوزستان

دلایل سید شریف برای ماندن حجازی ویژه

سید شریف حسینی در گفتگو با شوشان بار دیگر بر تثبیت مدیریت ارشد استان تا پایان دولت دهم تاکید ورزید.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی بر این باور است که تغییر استاندار خوزستان در شرایطی فعلی به استان آسیب می زند.

او می گوید : دفاع من از استاندار فعلی دفاع از شخص نیست. اما باید به این سوال نیز پاسخ داده شود که استاندار بعدی تا بخواهد با چم و خم استان و مشکلات و موقعیت جغرافیایی یکایک شهرهای استان آشنایی پیدا کند حداقل دو سال زمان نیاز دارد این در حالی ست که کمتر از یک سال به پایان دولت دهم زمان باقی است.

عضو مجمع نمایندگان خوزستان در پاسخ به این سوال که اگر استاندار بعدی بومی بود چه ایرادی دارد؟ گفت : این حق برای دولت بعدی را نیز باید قائل شد که بخواهد استاندار همسو با سیاست ها و رویکردهای خاص خودش را انتخاب کند بنابراین یک سال زمان بسیار کوتاهی برای اجرایی شدن برنامه های یک  استاندار در استان محسوب می شود. وی ادامه داد : قطاری که در حال حرکت است نباید ترمز آن را کشید! عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی بیان داشت : همیشه استان از عدم ثبات مدیریت آسیب دیده است. کافی است نگاهی به گذشته نزدیک این استان بیاندازید. برای نمونه بروید بررسی کنید و ببنید کلانشهر اهواز در 5 سال اخیر چه مقدار به دلیل تغییر مداوم شهردار ضربه خورده است. آیا کسی منکر این مساله است که تغییر مدوام شهردار باعث عقب ماندگی این کلانشهر از سایر کلانشهرهای کشور شده است؟

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این دیدگاه نافی نداشتن انتقادهای جدی از استاندار خوزستان نیست گفت : ما می گوییم کارها و پروژه های بزرگی در استان آغاز شده است که باید تا پایان دولت دهم به سرانجام برسد. جهت گیری استاندار خوزستان نیز بر اتمام این پروژه ها بنا نهاده شده است و این احتمال وجود دارد که با تغییر استاندار خوزستان روال اتمام پروژه ها با توقف و یا خلل روبرو شود. بنابراین صلاح مردم استان را بر عدم تغییر استاندار حداقل تا پایان دولت دهم می دانم. شرایط تغییر استاندار می تواند آغاز گر بی ثباتی مدیریتی در دولت آتی شود که به زیان استان تمام خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد