سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار مرکز استان

سالگرد شهادت شیخ هشام صیمری در اهواز برگزار می شود
اهواز - خبرگزاری مهر: پنجمین سالگرد شهادت روحانی برجسته اهوازی حجت الاسلام هشام صیمری که در اهواز به شهادت رسید، برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، پنجمین سالگرد شهادت حجت الاسلام هشام صیمری با حضور آیت الله موسوی جزایری، علما و مسئولان استان خوزستان در کوی علوی اهواز برگزار می شود.

چهارشنبه 31 خردادماه جاری مراسم یادبودی برای این شهید بزرگوار در فرهنگسرای علوی با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده این شهید بزرگوار برگزار خواهد شد.

حضور بر مزار این شهید مجاهد و قرائت زیارت عاشورا در روز پنج شنبه یکم تیرماه از دیگر برنامه های ششمین سالگرد شهادت شیخ هشام صیمری است.

برنامه مردمی پنجمین سالگرد شهادت شیخ هشام صیمری در عصر روز پنج شنبه یکم تیرماه با سخنرانی خطیب توانا و برجسته عرب زبان خوزستانی آیت الله سید علی حسینی و مداحی حاج احمد طرفی در حسینیه ارشاد کوی علوی اهواز برگزار خواهد شد.

شهید حجت الاسلام شیخ هشام صیمری، یکی از پیشگامان ترویج فرهنگ ناب علوی  بود که برای از بین بردن شبهات در این عرصه فعالیت می کرد. او به دلیل مبارزه با فرقه ضاله وهابیت و تبیین حقانیت حضرت علی(ع) در شامگاه سوم تیرماه سال 1386 در منطقه کوی علوی به درجه رفیع شهادت نائل شد.

عوامل شهادت این روحانی نیز پس از دستگیری و اعتراف به کرده خود، به سزای عملشان رسیدند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد