سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی

 

 

 

 

 

کارگاه آموزشی اتومبیلرانی در اهواز برگزار می‌شود

 

کارگاه علمی - آموزشی اتومبیلرانی به صورت تئوری در اهواز برگزار خواهد شد.

 حسین عباسی دبیر هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان در گفت‌وگو با خبرنگار بخش ورزشی ایسنا در خوزستان اظهار‌کرد: این کارگاه روز جمعه دوم تیر‌ماه در واحد آموزش اداره‌کل ورزش و جوانان استان واقع در مجموعه ورزشی تختی اهواز، برپا می‌شود.

 وی با بیان این‌که محسن حجازی مدرس این کارگاه آموزشی و از تهران است، عنوان‌کرد: در این کارگاه بانوان و آقایانی که در رده سنی بزرگسال و دارای گواهی‌نامه رانندگی هستند، می‌توانند شرکت کنند.

 دبیر هیات موتورسواری و اتومبیلرانی خوزستان خاطرنشان‌کرد: محور اصلی آموزش در این کارگاه، آموزش رانندگی تدافعی اتومبیلرانی است. هم‌چنین هدف ما از برگزاری این کارگاه بالابردن سطح آموزشی رانندگان و ایمن بودن آن‌ها هنگام رانندگی در معابر و جاده‌های شهری و برون شهری می‌باشد تا بتوانند با با این آموزش‌ها، علمی رانندگی کنند.

 وی گفت: علاقه‌مندان جهت حضور و ثبت‌نام در این کارگاه ‌آموزشی می‌توانند به دفتر هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان واقع در مجموعه ورزشی تختی اهواز مراجعه کنند یا با شماره تلفن 3366629 تماس بگیرند. ثبت‌نام محدود و اولویت با افرادی است که زود‌تر ثبت‌نام کنند.

 عباسی بیان‌کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در این کارگاه تا پایان وقت اداری روز پنجشنبه یکم تیر‌ماه فرصت ثبت‌نام دارند. این کارگاه برای شهروندان اهوازی می‌باشد اما تصمیم داریم یک کارگاه نیز به صورت استانی برگزار کنیم.

مهدی امیرآبادی به فولاد خوزستان پیوست
اهواز - خبرگزاری مهر: مدافع هافبک فصل گذشته تیم فوتبال استقلال تهران با حضور در هیئت فوتبال استان خوزستان، به صورت رسمی با تیم فولاد خوزستان قرارداد بست.

به گزارش خبرنگار مهر، این مدافع که در تمامی ادوار گذشته مسابقات لیگ برتر با تیم های سایپا و فولاد به میدان رفته برای ادامه بازیگری خود به تیم فولاد خوزستان پیوست تا جناح راست این تیم اهوازی که در فصل گذشته فروغ چندانی نداشت تقویت شد.

مهدی امیرآباید در دوره های اول تا سوم لیگ برتر در تیم سایپا و در هشت فصل بعدی در استقلال تهران حضور داشته است. مهدی امیرآبادی 33 ساله، در چهار فصل اخیر در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا نیز به همراه استقلال به مصاف حریفان آسیایی رفته است.

دو عنوان قهرمانی، یک عنوان نائب قهرمانی و دو عنوان سومی در مسابقات لیگ برتر و همچنین دو مقام قهرمانی در رقابتهای جام حذفی همراه با تیم استقلال تهران از جمله عناوینی است که در کارنامه این بازیکن باتجربه ثبت شده است.

امیرآبادی 22 بار هم با پیراهن تیم ملی کشورمان به میدان رفته و سابقه بازی در تیم ملی امید ایران را نیز دارد.

فولاد خوزستان پیش از این عباس پورخسروانی و امیر نوری را از تیم شاهین بوشهر به خدمت گرفته بود و این خرید، سومین خرید لیگ برتری فولاد برای فصل آینده به شمار می رود. 
 
 
برخورد جدی در انتظار قایقران دلتنگ!
ورزشی  28/3/1391  15:02:12
913-14681-5 کد خبر
RSS :: پرینت

دبیر هیات قایقرانی استان از احتمال برخورد جدی با قایقران خوزستانی در صورت تکرار نسبت به ترک اردوی تیم‌ملی خبرداد.

عبدالرحیم صفاریان در گفت‌وگو با خبرنگار بخش ورزشی ایسنا در خوزستان با اشاره به دعوت شدن سعید روغنی قایقران خوزستانی به اردوی تیم‌ملی زیر 23 سال آب‌های آرام، اظهارکرد: روغنی دارنده مدال نقره مسابقات قهرمانی جوانان کشور به نمایندگی از استان خوزستان به این اردو دعوت شده است.

وی درباره روغنی افزود: او تنها مشکلی که دارد این است که هر وقت نسبت به خانواده‌اش احساس دلتنگی می‌‌کند اردوهای تیم‌ملی را ترک می‌کند و این چوبی بالای سر ما شده که مربیان تیم‌ملی به ما می‌گویند بازیکنان خوزستانی اردو را ترک می‌کنند.

دبیر هیات قایقرانی استان ادامه‌داد: با رییس هیات قایقرانی دزفول صحبت کرده‌ام که اگر روغنی این دفعه نیز اردوی تیم‌ملی را بدون اجازه ترک کرد با او برخورد خواهیم کرد. اگر او در اردوهای تیم‌ملی بماند بعید نیست که به عضویت تیم‌ملی درآید.

وی عنوان‌کرد: 14 ورزشکاری که به این اردو دعوت شده‌اند در کنار بازیکنان المپیکی به تمرین می‌پردازند. این اردو از روز دوشنبه 29 خردادماه به مدت یک ماه در دریاچه آزادی تهران برپا می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد