سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان

جمعی از جدا شدگان از فرقه رجوی در خوزستان:
30 خردادماه تلخ‌ترین روز تاریخ برای مردم ایران است

خبرگزاری فارس: جمعی از جدا شدگان از فرقه رجوی در خوزستان با ارسال بیانیه‌ای مشترک، 30 خردادماه را تلخ‌ترین روز تاریخ برای مردم ایران خوانده‌اند.

خبرگزاری فارس: 30 خردادماه تلخ‌ترین روز تاریخ برای مردم ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، جمعی از جدا شدگان از فرقه رجوی در خوزستان در بیانیه‌ای که نسخه‌ای از آن به دفتر سرپرستی خبرگزاری فارس حوزه جنوب خوزستان ارسال شده، اظهار کرده‌اند: روز 30 خردادماه سال 60 بعد از اتمام حجت امام خمینی(ره)، سازمان مجاهدین که ماهیت ضد اسلامی و ضد بشری آنان برای ملت ایران روشن شده بود، از موضع استیصال و برای فرار از بن‌بستی که در آن گرفتار آمده بودند، به انواع سلاح‌های سرد و گرم به خیابان‌ها ریختند تا به زعم خود از ملت بی‌دفاع ولی دوستدار کشور و انقلاب، انتقام بگیرند.

در ادامه این بیانیه آمده است: سران سازمان با دست زدن به عملیات‌های تروریستی و ترورهای کور، صدها نفر از مردم بی‌گناه را در تهران و دیگر شهرها به خاک و خون کشیدند، که اوج این عملیات‌های تروریستی مجاهدین در تابستان سال 60 رقم خورد و در آن عده زیادی از مردم بی‌گناه، مسئولان و شخصیت‌های مردمی را ترور کرده که از میان آنها باید به ترور ناموفق "آیت‌الله خامنه‌ای" و نیز شخصیت‌هایی همچون "بهشتی" و یارانش و "رجایی" و "باهنر" اشاره کرد.

جمعی از جدا شدگان از فرقه رجوی خاطر نشان کرده‌ است: بعد از این حوادث تلخ، برخلاف اصول اولیه سازمان و خط مبارزه با امپریالیسم جهانی، سران فرقه رجوی با فرار مفتضحانه از کشور و غلتیدن در آغوش قدرت‌های امپریالیستی و صدام جنایتکار، همچنان به جنایات و توطئه‌های خائنانه خود ادامه دادند.

در این بیانیه همچنین آورده شده است: ولی عملکرد سازمان مجاهدین، ملت ایران را نسبت به دسیسه‌های دشمن داخلی و خارجی هوشیار و آگاه کرد چرا که تبعات اقدامات کور و بی‌تأثیر رجوی‌ها موجب تقویت دیدگاه‌های مردمی نسبت به گروهک‌های ضد انقلاب شد.

این جمعیت عنوان کرده‌اند: چه بسا همین موارد موجب آگاهی و بیداری ما "جمعی از جدا شدگان" از این فرقه تروریستی شده است.

همچنین در ادامه ذکر شده است: بر این اساس، مناسبت 30 خردادماه، سرآغاز از بین رفتن تفکرات پلید فرقه رجوی قلمداد شده و به این دلیل به آن توجه می‌شود که موجب روشن شدن ماهیت واقعی سران فرقه نزد اقشار مختلف مردم شده است.

در پایان بیانیه مذکور جمعیت جدا شدگان اظهار کرده‌اند: ما جدا شدگان از این فرقه منحوس تاریخ بشریت با تبری از سرکردگان و جنایت‌کاران این فرقه و بازگشت پرافتخار به آغوش مردم شریف‌مان، همچنان عناد و ضدیت این فرقه با ملت و دولت جمهوری اسلامی ایران را محکوم می‌کنیم و به امید بازگشت دوستان گرفتار در بند عوامل سرسپرده و وابسته به غرب و شرق این فرقه هستیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد