سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار مرکز استان

در راستای اهداف توسعه‌ای
احداث 4 دانشکده در دانشگاه چمران اهواز در اولویت قرار دارد

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز احداث چهار دانشکده جدید را در دستور کار و اولویت پروژه‌های عمرانی واجرایی در راستای دستیابی به اهداف توسعه این دانشگاه اعلام کرد.

خبرگزاری فارس: احداث 4 دانشکده در دانشگاه چمران اهواز در اولویت قرار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حسن مروتی ظهر امروز پس از افتتاح و کلنگ‌زنی 16 پروژه با حضور معاونان وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در جمع اعضای هیئت علمی و مسئولان استانی اظهار داشت: احداث دانشکده‌های عمران و معماری، حقوق، هوا و فضا و فیزیک و مهندسی هسته‌ای از جمله طرح‌های اولویت‌دار دانشگاه در سال‌های آینده هستند.

وی بیان کرد: مجوز احداث دانشکده فیزیک و مهندسی هسته‌ای از هیئت امنای دانشگاه اخذ شده و درباره دانشکده عمران ومعماری نیز در سال 92 عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

رئیس دانشگاه شهید چمران همچنین احداث یادمان شهدای گمنام را از دیگر طرح‌های در اولویت این دانشگاه مادر منطقه جنوب وجنوب غرب کشور عنوان کرد و افزود: باوجودی که هم اکنون در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور یادمان و مزار شهدای گمنام وجود دارد اما علاقه مندیم که چنین یادمانی در دانشگاه شهید چمران هم داشته باشیم و پیگیری برای این هدف در حال انجام است.

مروتی احداث مجتمع‌ کلاس‌های درسی تحصیلات تکمیلی، فاز دوم دانشکده‌های الهیات، علوم تربیتی و مهندسی، احداث سوله آموزشی مجتمع خوابگاهی و احداث مجتمع همایش‌ها و سمینارها را از دیگر طرح‌هایی عنوان کرد که در برنامه توسعه دانشگاه شهید چمران اهواز پیش بینی شده است.

وی درباره مجتمع همایش‌ها که امروز کلنگ آن به زمین زده شد توضیح داد: با کمک وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و بودجه عمرانی که به دانشگاه اختصاص داده شد، ساختار اصلی آمفی‌تئاتر مرکزی در زمینی به وسعت 5 هزار مترمربع از سوی دانشگاه شهید چمران شکل می‌گیرد.

مروتی اظهار امیدواری کرد: با کمک استانداری و شرکت‌های  استان مجتمع بزرگ همایش‌ها را با یک آمفی‌تئاتر مرکزی و چند سالن 50، 200 و 300 نفری به همراه محلی برای نمایشگاه‌ها، سالن‌های پذیرایی و غذاخوری و پارکینگی برای مدعوین، در 12 هکتار در دانشگاه شهید چمران اهواز احداث کنیم.

امروز با حضور معاونان وزیر علوم، تحقیقات و فناوری 16 پروژه عمرانی دانشگاه شهید چمران اهواز با اعتباری بالغ بر 14 میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد