سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار نمایندگان مجلس شورای اسلامی

نماینده مردم اهواز در مجلس:
مشکل سوخت کشاورزان را گرفتار کرده است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکل سوخت کشاورزان را گرفتار کرده است و باید برای رفع این مشکل چاره‌اندیشی شود.

خبرگزاری فارس: مشکل سوخت کشاورزان را گرفتار کرده است

سید شکرخدا موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: مشکل تأمین سوخت برای کشاورزان به حدی حاد شده است که کشاورز در تأمین سوخت تراکتورهای خود نیز مانده‌اند و این مهم باید در اسرع وقت برطرف شود.

وی با اشاره به اینکه کشاورزی رکن اساسی صنایع خوزستان است، افزود: کشاورزی رکن اساسی صنعت در خوزستان است و باید با رفع مشکلات در این بخش راه را برای توسعه پایدار در این صنعت باز کرد و در این باره مسئولان باید ارائه طریق کنند.

وی با تأکید بر اینکه در این باره جلسات مکرری برگزار شده است، تأکید کرد: در این باره جلسات زیادی برگزار شده است ولی برخی از نهادها برای رفع این مشکل تلاش چندانی از خود نشان نمی‌دهند و حتی تعهدات خود را در جلسات نادیده می‌گیرند.

موسوی با اشاره به اینکه در این مشکل به دنبال مقصر نیستیم، گفت: به دنبال آن نیستیم که چه نهادی در ایجاد این مشکل و یا عدم تلاش برای رفع این مشکل نقش دارد بلکه به دنبال آن هستیم که مشکلات کشاورزان در اسرع وقت برطرف شود.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی افزود: برای رفع این مشکل با استانداری و نهادهای ذی‌ربط جلساتی در روزهای دیگر برگزار خواهد شد و در این باره مشکلات کشاورزان به مسئولان ارجاع داده خواهد شد تا در این باره تصمیمات عملی اتخاذ شود.

کشاورزان خوزستانی در سال گذشته سه ماه سوخت خود را تحویل نگرفته‌اند و در شرایط کنونی نیز با دریافت 750 لیتر سوخت عملاً قادر به هیچ فعالیتی در این بخش نیستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد