سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار انتظامی خوزستان

با کشف 605 کیلوگرم مواد مخدر در خوزستان اعلام شد
افزایش 46 درصدی کشفیات مواد مخدر در اردیبهشت امسال 

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده انتظامی خوزستان گفت: با کشف 605کیلوگرم انواع مواد مخدر در اردیبهشت ماه امسال، شاهد افزایش 46درصدی کشفیات در این بخش هستیم.

خبرگزاری فارس: افزایش 46 درصدی کشفیات مواد مخدر در اردیبهشت امسال

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، عبدالله نظرپور ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اردیبهشت ماه امسال، 14 باند ورودی و حمل کننده مواد مخدر شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: یکی از این باندها 315 کیلوگرم مواد مخدر همراه داشت که توسط نیروی انتظامی شناسایی و دستگیر شد.

نظرپور از کاهش 50 درصدی وقوع جرائم مسلحانه در اردیبهشت ماه امسال نسبت به مدت مشابه در سال گذشته خبر داد و افزود: در اردیبهشت ماه امسال نسبت به مدت مشابه در سال گذشته شاهد کاهش 24 درصدی وقوع قتل در استان بودیم.

وی ادامه داد: همچنین در این مدت شاهد کاهش 60 درصدی وقوع سرقت ها در استان نسبت به مدت مشابه در سال گذشته بودیم.

نظرپور ضمن ارائه گزارشی از آمار کشفیات در اردیبهشت ماه امسال، اضافه کرد: در این مدت شاهد افزایش 80درصدی کشفیات در استان بودیم.

جانشین فرمانده انتظامی خوزستان با اشاره به کشف 145 قبضه انواع سلاح در این مدت بیان کرد: در بخش کشفیات مواد مخدر در این مدت 605 کیلو گرم انواع مواد مخدر کشف شد که به نسبت مدت مشابه در سال گذشته افزایش 46 درصدی دارد.

به گفته وی، در اردیبهشت ماه امسال کشفیات مواد محترقه، 697 درصد نسبت به مدت مشابه در سال گذشته افزایش یافته است. کشفیات سوخت نیز در این مدت افزایش 800 درصدی داشته است.

نظرپور با بیان اینکه در بخش های مختلف شاهد افزایش هفت درصدی دستگیری متخلفان در استان بودیم، ادامه داد: در اردیبهشت ماه امسال شاهد افزایش 31 درصدی دستگیری سارقان، افزایش 16 درصدی دستگیری قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر و افزایش 19درصدی دستگیری قاچاقچیان کالاهای قاچاق نسبت به مدت مشابه سال گذشته بودیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد