سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار انتصابات استان

با حکم استاندار خوزستان
شهرداری مسجدسلیمان هم نفتی شد

خبرگزاری فارس: سید جعفر حجازی استاندار خوزستان با صدور حکمی مدیریت شهرداری مسجدسلیمان را به یکی از کارکنان نفت و گاز مسجدسلیمان واگذار کرد.

خبرگزاری فارس: شهرداری مسجدسلیمان هم نفتی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، استاندار خوزستان در این حکم  با موافقت گزینه پیشنهادی معرفی شده از سوی شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان، پیمان ملایی رئیس سابق روابط عمومی و امور مهندسی ساختمان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان را به عنوان شهردار مسجدسلیمان منصوب کرد.

در مراسم معارفه شهردار جدید مسجدسلیمان، مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری خوزستان با عنوان اینکه چهره کنونی مسجدسلیمان زیبنده این شهر صنعتی و باستانی و مردمان خوبش نیست، گفت: از شهردار جدید انتظار می‌رود با همکاری و تعامل صمیمانه با ادارات دولتی کمر همت را برای عمران این شهر و اصلاح ساختارهای شهری ببندد.

شاپور رستمی با اعلام حمایت استاندار و مجموعه استانداری از شهرداری مسجدسلیمان گفت: شخص استاندار برای عمران و آبادانی دوباره به مسجدسلیمان نگاه و عنایت ویژه دارد بنابراین ضرورت دارد مجموعه شهرداری و شورای شهر از این موقعیت ممتاز برای جذب اعتبارات عمرانی بهترین استفاده را بنمایند.

وی با عنوان اینکه بهبود وضعیت شهر مسجدسلیمان در گرو همکاری همه مدیران و شهروندان است، خاطرنشان کرد: در این راستا صنعت نفت به عنوان یک صنعتی که در استان خوزستان خدمات شایسته‌ای ارائه کرده دارای وظیفه‌ای سنگین و خطیر است.

فرماندار مسجدسلیمان نیز طی سخنانی خطاب به شهردار جدید این شهر گفت: شهر دارای مشکلات زیادی است و می‌طلبد با همت مضاعفی برای حل این مشکلات وارد عمل شوید.

عبداله ایزد پناه با بیان اینکه مشکل اصلی مسجدسلیمان زیباسازی و اصلاح ساختارها و معماری شهری است، گفت: سرانه فضای سبز در این شهر بسیار اندک است و در زمینه زیباسازی نیز اقدامی شایسته صورت نگرفته است.

وی خاطرنشان کرد: لازم است همه پرسنل شهرداری، اعضای شورای شهر و شهردار در خصوص اصلاح ساختارهای شهرسازی و بهبود فضای سبز و زیبا سازی بلوارها با جدیت بیشتری وارد عمل شوند و برای این کار مجموعه ادارات دولتی را کنار خود احساس نمایند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد