سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی

حسین فرکی:
نسبت به لیست اولیه‌ای که به باشگاه داده‌ام خوش‌بین نیستم
فوتبال خوزستان پتانسیل قرارگرفتن در جایگاه اول تا سوم را دارد

 

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان گفت: اعتقاد دارم فوتبال خوزستان پتانسیل قرار گرفتن در جایگاه اول تا سوم لیگ‌برتر و موفقیت در جام حذفی را دارد و ما مطمئنا تلاش‌مان را برای رسیدن به این جایگاه انجام می‌دهیم.

 

حسین فرکی در گفت‌وگو با خبرنگار بخش ورزشی ایسنا در خوزستان اظهارکرد:‌ ما بخشی از تمرینات‌مان را از 16 خردادماه در اهواز با یک جلسه معارفه آغاز کردیم و چهار جلسه تمرینی در اهواز داشتیم. سپس تیم را از 20 خردادماه به کردان کرج اعزام کردیم و اکنون در حال بدنسازی هستیم. این اردو تا 29 خردادماه ادامه دارد.

 

وی ادامه‌د‌اد: مجددا به اهواز بازخواهیم گشت و در آن جا یک بازی دوستانه انجام خواهیم داد و باتوجه به این‌که شناخت کافی ندارم، از سرپرست تیم خواستم برای برگزاری این مسابقه با یک تیم هماهنگ کند. من از آن‌ها خواسته‌ام تیمی را که انتخاب می‌کنند، خیلی سنگین نباشد و احتمالا با یک تیم خوزستانی بازی می‌کنیم.

 

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان عنوان‌کرد: یک اردوی یک هفته‌ای دیگر نیز در  بروجرد برپا خواهیم کرد که این اردو از سوم تا دهم تیرماه خواهد بود. در این اردو تصمیم داریم یک بازی درون تیمی انجام دهیم.

 

وی افزود: اردوی سوم‌مان را هم از پانزدهم تا بیست ‌و پنجم تیرماه در هتل المپیک تهران برگزار خواهیم کرد و پیش‌بینی کرده‌ایم تا سه بازی تدارکاتی با تیم‌های لیگ برتری و دسته یکی انجام دهیم که البته منتظر قرعه‌کشی مسابقات لیگ هستیم. قبل از آغاز مسابقات لیگ اردوی خارجی نخواهیم داشت ولی احتمال یک اردوی خارجی در نیم‌فصل وجود دارد.

 

فرکی خاطرنشان‌کرد: یک لیست اولیه به باشگاه داده‌ام ولی معمولا این لیست‌ها نتیجه‌ای نخواهد داشت زیرا بازیکنان حساب‌گر شده‌اند و می خواهند به گونه‌ای زمان را بُکشند و به دنبال بهترین شرایط برای خودشان هستند. به همین دلیل ما نیز آمادگی هر گونه برخورد را در این بازار نقل و انتقالات داریم. من به لیست اولیه‌ای که به باشگاه داده‌ام، خوش‌بین نیستم و لیست دومی را هم تهیه کرده و به آن‌ها داده‌ام ولی به این لیست، 50 تا 60 درصد امیدوار هستم.

 

وی درخصوص رفتن سامان صفا، دروازه‌بان این تیم گفت: من او را از تیم رد نکردم و خواستم روز معارفه همه بازیکنان حضور داشته باشند و قبل از معارفه هیچ اقدامی در رد بازیکن انجام ندادم.

 

فرکی درباره جذب عامر شفیع، دروازه‌بان تیم‌ملی اردن بیان‌کرد: او گلری است که مانند سایر دروازه‌بانان به عنوان یک بازیکن خارجی به ما پیشنهاد داده شد و ما هم او را بررسی کردیم. من شخصا فیلم بازی او را دیده‌ام. همچنین بازی او مقابل تیم عراق را نیز تماشا کردم و به دنبال جذب او هستیم.

 

وی ادامه‌داد: ما به دنبال جذب یک دروازه‌بان هستیم و برایمان فرقی نمی‌کند که این بازیکن خارجی یا ایرانی باشد. ما می‌خواهیم در کنار مظاهری، سلیمی و دو دروازه‌بان تیم جوانان و امیدمان یک سنگربان دیگر هم داشته باشیم. مهم این است که این دروازه‌بان باکیفیت باشد.

 

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان عنوان‌کرد:‌ وحید امرایی بازیکن خوب مس کرمان جزو گزینه‌های ما بوده و هنوز هم هست. ما با کادر فنی نشستی خواهیم داشت و در این خصوص تصمیم‌گیری می‌کنیم تا دقت بیشتری در انتخاب بازیکنان در پست‌هایی که احتیاج داریم، داشته باشیم و ما این پست‌ها را در اولویت قرار می‌دهیم.

 

وی به حضور آرش افشین در تیم اشاره کرد و گفت: افشین یک فصل دیگر با ما قرارداد دارد و تمرینات را با ما دنبال می‌کند. افشین نسبت به فولاد بسیار متعصب است. من با او صحبت و نشست خصوصی نیز داشته ام و او با ما در تیم می‌ماند.

 

فرکی افزود: عمل رضا نوروزی نیز با موفقیت انجام شده و حال وی خوب است. من دو بار پس از عمل با وی صحبت کردم و امیدوارم طول دوره درمان او کوتاه شود. اگر سلامتی‌اش را به دست آورد، آمادگی همکاری با وی را خواهیم داشت.

 

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان درخصوص جدایی کاوه رضایی از این تیم گفت: شنیده‌ام که او با تیم دیگری قرارداد بسته است. وی قبل از رفتن به اردوی تیم‌ملی با من صحبت کرد و قرار بود در تیم بماند ولی هنگامی که به اردوی تیم‌ملی رفت، متاسفانه در آنجا فضایی است که جای تاسف دارد و در آنجا صحبت‌هایی با او انجام شد. او با تیم دیگری قرارداد بسته است. هر چند که او بازیکن آزاد و اختیارش دست خودش است ولی به دلیل این‌که سابقه طولانی در فولاد دارد، باشگاه از او انتظاراتی داشت.

 

وی با اشاره به این‌که شنیده است جلال کاملی‌مفرد به پیکان پیوسته است، عنوان‌کرد: اگر این اتفاق افتاده باشد من برای او آرزوی موفقیت می‌کنم. ما فضا را برای بازیکنانی که قراردادشان با باشگاه تمام شده است، باز گذاشته‌ایم تا خودشان تصمیم‌گیری کنند. کاملی‌مفرد نیز تصمیم گرفته و به پیکان پیوسته است. او سال‌ها شاگرد من در تیم‌های ملی بوده است.

 

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان یادآورشد: تاکنون کاوه رضایی، شاه‌وردی، کاملی‌مفرد و سامان صفا از تیم رفته‌اند. جابا مجیری و رینالدو هم با باشگاه تسویه حساب کرده و از تیم رفته بودند و من اصلا آن‌ها را هم ندیده‌ام.

 

وی خاطرنشان‌کرد: ما قصد داریم دو بازیکن خارجی برزیلی را جذب کنیم و تا هنگامی که این موضوع صد درصد انجام نشود، اسامی آن‌ها را اعلام نمی‌کنم زیرا من مخالف پیش‌بینی هستم. در فوتبال ما فضای خوبی نیست به همین دلیل من دوست دارم کاری را که به نتیجه می‌رسد، عنوان کنم و تا هنگامی که این بازیکنان قراردادشان را ثبت نکنند، چیزی قطعی نیست وگرنه سال‌های قبل خیلی از این قراردادهای داخلی بسته شد ولی به هم خورد.

 

فرکی ادامه‌داد: تیم ما احتیاج دارد در پست‌های دفاع وسط، دفاع راست، هافبک مهاجم و مهاجم تقویت شود. من به دنبال بازیکنانی هستم که البته ایرانی یا خارجی بودن آن‌ها برایم فرقی نمی‌کند و برایم مهم این است که نیاز ما را در این پست‌ها رفع کنند و کیفیت آن‌ها از بازیکنانی که خودمان در اختیار داریم، بهتر و بالاتر باشد. ما تاکنون فقط پورخسروانی را به صورت قطعی جذب کرده‌ایم.

 

 

مسابقات قهرمانی جودو اهواز برگزار می‌شود

 

جودوکاران جوان و نوجوان اهوازی، 26 خردادماه به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

 

سعید حسن‌نژادنیسی دبیر هیات جودو استان در گفت‌وگو با خبرنگار بخش ورزشی ایسنا در خوزستان اظهارکرد: این رقابت‌ها در خانه جودو اهواز برگزار می‌شود و پیش‌بینی ما شرکت نزدیک به 60 جودوکار است.

 

وی افزود: هدف از برگزاری این رقابت‌ها انتخاب تیم اهواز برای شرکت در مسابقات انتخابی تیم استان است. مسابقات قهرمانی نوجوانان استان اول تیرماه و قهرمانی جوانان دوم همین ماه در خانه جودو اهواز برگزار خواهد شد.

 

دبیر هیات جودو استان یادآورشد: تیم استان خود را برای شرکت در مسابقات قهرمانی کشور که اواسط تیرماه برگزار می‌شود، آماده می‌کند. 

 

در آستانه اعزام تیم‌ملی به مسابقات انتخابی المپیک؛
احتمال عدم حضور کماندار خوزستانی به دلیل صادر نشدن ویزا

 

کماندار خوزستانی عضو تیم‌ملی پیش از اعزام به مسابقات انتخابی المپیک 2012 لندن گفت: اگر مشکل ویزای من حل شود و به مسابقات اعزام شوم، به کسب سهمیه امیدوارم.

 

غلام‌رضا رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار بخش ورزشی ایسنا در خوزستان اظهارکرد: شب گذشته از اردوی آنتالیا ترکیه برگشتیم و برای گرفتن ویزای آمریکا نیز از طریق این کشور اقدام کردیم. در این اردو من جزو نفرات اصلی بودم زیرا نسبت به دیگران رکوردهای بهتری داشتم.

 

وی افزود: هم‌اکنون ویزای من با مشکل مواجه شده است و مسوولان در تلاشند تا از طریق تاجیکستان برای من ویزا بگیرند. تیم‌ملی روز جمعه، 26 خردادماه برای شرکت در مسابقات جام جهانی و انتخابی المپیک به آمریکا اعزام می‌شود. در صورتی که ویزا بگیرم در مسابقات شرکت می کنم در غیر این صورت نمی‌توانم تیم را همراهی کنم. رییس فدراسیون نیز برای گرفتن ویزا تلاش زیادی کرده است.

 

کماندار خوزستانی عضو تیم‌ملی عنوان‌کرد: به دلیل این‌که اولین بار است که به مسابقات آمریکا اعزام می‌شوم و این رقابت‌ها نیز معتبرترین رقابت‌های جهان محسوب می‌شود، وزارت آمریکا هنگام مصاحبه از من پرسید که چطور در اولین دوره اعزام خود به چنین رقابت‌های معتبری اعزام می شوم؟ و پاسخ من این بود که عملکرد خوبی داشته‌ام. آن‌ها تصور می‌کنند که من می‌خواهم در آمریکا بمانم و مساله آن‌ها این است.

 

رحیمی بیان‌کرد: اردوی ترکیه خیلی خوب بود و بار فنی بالایی داشت. تمرین و مسابقات درون اردویی داشتیم که در آن‌ها من جزو نفرات برتر بودم. به جز من، نادر منوچهری، حامد فوری و میلاد وزیری نیز در بخش آقایان به رقابت‌های جام جهانی و انتخابی المپیک اعزام خواهند شد.

 

وی تصریح‌کرد: این مسابقات 28 یا 29 خردادماه انجام می‌شود و بیشتر کشورهای جهان در آن شرکت می‌کنند. این مسابقات از سطح بالایی برخوردار است و آخرین رقابت گزینشی المپیک محسوب می‌شود. ابتدا مسابقات جام‌جهانی برگزار می‌شود، سپس تیم‌ها در مسابقات گزینشی المپیک به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

 

کماندار خوزستانی عضو تیم‌ملی ادامه‌داد: کشورهایی که سهمیه المپیک را کسب کرده‌اند در این رقابت حضور ندارند. به نظرم بانوان تیم می‌توانند عملکرد بهتری نسبت به آقایان داشته باشند. من برای کسب سهمیه به خودم امیدوارم و اگر بتوانم در مسابقات شرکت کنم، می‌توانم به این افتخار دست پیدا کنم.  زیرا در این چند وقت خوب کار کرده‌ام. تیم ایران هم اکنون 60 تا 70 درصد آماده است. تیم‌های معتبری که هنوز سهمیه نگرفته‌اند در این رقابت حضور دارند ولی من شناختی از آن‌ها ندارم.

 

یک مدرس فوتبال:
فوتبال خوزستان افت نداشته است
جلالی نتیجه نگرفتنش را به پای جوان‌گرایی گذاشت
ورزشی  24/3/1391  13:32:48

 

یک پیشکسوت فوتبال در خوزستان معتقد است فوتبال استان افت نداشته است.

 

حسن سالمی در گفت‌وگو با خبرنگار بخش ورزشی ایسنا در خوزستان اظهارکرد:‌ اگر لیگ برترمان را بررسی کنیم باید اذعان کنیم که نسبت به گذشته افت کرده‌ایم ولی درخصوص فوتبال استان به افت اعتقادی ندارم. در فوتبال نه تنها افت نکرده‌ایم بلکه پیشرفت خوبی را داشته‌ایم زیرا تیم‌های پایه استان همیشه در سطح کشور مطرح هستند. وی ادامه‌داد: ‌تیم‌های دسته یک و دو ما نیز عملکرد خوبی داشته‌اند و افتخارات زیادی در فصل گذشته نصیب تیم‌های استان شد. اکنون 23 بازیکن از رده‌های پایه استان کاندیدای حضور در تیم‌های ملی هستند و باید بگوییم در تیم‌های پایه رشد خوبی داشته‌ایم ولی زمانی که به سطح لیگ برتر می‌رسیم به چند دلیل دچار عدم نتیجه‌گیری می‌شویم. این پیشکسوت فوتبال خوزستان در پاسخ به این سوال که آیا مربیان بومی استان به سطحی نرسیده‌اند که در تیم‌های لیگ برتری  مربیگری کنند؟ گفت: ‌مربیان ما ثابت کرده‌اند که توانایی آن‌ها کمتر از غیربومی‌ها نیست. مربیانی چون سه‌برادران، اهوازی، باقری‌نیا و خودم، تیم‌های منتخب استان را در زمان‌هایی که 35 هزارنفر به ورزشگاه می‌آمدند، در رده‌های بالا نگه داشتیم ولی اکنون مدیران باشگاه‌ها یا هنوز شناخت خوبی از مربیان بومی ندارند و یا هنوز گرفتار تصمیمات مقامات بالاتر خود هستند.  وی ادامه‌داد: ‌ممکن است هیات مدیران تیم‌های مطرح ما زیر نظر تهران کار کنند و این شرایط را دیگر نمی‌توان تغییر داد.‌ زمانی که کمک جلالی در تیم‌‌ملی جوانان بودم خودش به این موضوع معتقد بود که یک مربی که سه سال پیاپی در یک تیم فعالیت می‌کند، باید تیمش سال سوم نتیجه بدهد ولی آیا خود این مربی بعد از چهار سال در فولاد جواب داد؟

 سالمی خاطرنشان‌کرد: ‌این مربی در این چهار سال که مربی فولادخوزستان بود علی سلیمی، امید خورج، امیر شرفی و سامان صفا را از تهران، سروش رفیعی و وحید مظاهری را از شیراز، جابا مجیری را از گرجستان، سامال سعید را از عراق، بختیار رحمانی را از کرمانشاه، خیراله ‌ویسی را از استقلال اهواز و مهدی مومنی و حکیم نصاری را از آبادان جذب کرده حال به گفته خودش کدام بازیکن بومی را پرورش داده؟ این مربی عدم نتیجه‌گیری خود را به خصوص در بازی آخر به پای جوان‌گرایی گذاشت. وی با بیان این‌که جلالی یکی از مربیان خوب و بزرگ کشور است، خاطرنشان‌کرد: جلالی مربی فهیم و با تدبیری است ولی هنوز هم معتقدم که مدیران تیم‌های ما باید به مربیان بومی بیشتر توجه کنند. نعیم سعداوی یکی از مربیان بزرگ و حرفه‌ای کشور است، چرا از این مربی استفاده نمی‌شود؟ در نفت آبادان زمانی که پیروانی رفت مرتضوی جای آن آمد و نتایج خوبی هم گرفت ولی چرا با روی کار آمدن مربی خارجی، این مربی دلسوز و بومی را محو کردند؟

 این مربی خوزستانی اظهارکرد: اگر فرمایشاتی که از بالادستی‌ها می‌رسد، برداشته شود مدیران باشگاه‌ها می‌توانند بهتر تصمیم‌گیری کنند. حداقل دو یا سه سال از مربیان بومی استفاده کنند، ببینند نتیجه می‌گیرند یا  شرایط تغییر نمی‌کند. اکنون باید باشگاه‌هایی چون فولاد و نفت آبادان که مکلف شده‌اند آکادمی داشته‌ باشند بعد از دو سال از مربیان پایه خود بخواهند حداقل چهار بازیکن را به رده‌ بالاتر معرفی کنند تا این چرخه هم‌چنان در حرکت باشد.

 وی اظهارکرد: متاسفانه تیم فولاد استراتژی خاصی برای تیم‌های پایه خود ندارد. امسال تیم‌ امید این باشگاه نایب‌قهرمان کشور شد ولی چند بازیکن این تیم جذب فولادنوین شدند؟ چند بازیکن از فولادنوین جذب بزرگسالان شدند؟ آمار بیان‌گر واقعیت‌هاست. برای تیم‌های چون نفت‌ نوین آبادان، فولادنوین و غیره هزینه می‌شود پس چرا نباید از این تیم‌ها بازیکنی به رده بالاتر معرفی شود؟

 سالمی گفت: به نظرم باشگاه‌ها طرحی سه ‌ساله برای بازیکن‌سازی در نظر بگیرند ولی ظرف سه سال تعدادی بازیکن را از تیم‌های پایه به بزرگسالان انتقال دهند؛ آن زمان می‌توانیم بگوییم 60 تا 70 درصد تیم‌های ما بومی هستند. امسال چهار تیم لیگ برتری سقوط می‌کنند و کار خیلی سخت‌تر می‌شود بنابراین باید خود را در جایگاهی نگه داریم که از پیش برای آن برنامه‌ریزی کرده‌ایم نه این‌که وقتی وارد مسابقات شدیم تازه به دنبال راه‌حل و فرار از خطر سقوط باشیم.

 وی در پاسخ به این سوال که چرا بازیکنان بومی استان بعد از چند سال فعالیت، از فوتبال حرفه‌ای کنار می‌روند؟ گفت: اگر ما برنامه‌ای داشته باشیم که بازیکنان خوزستان را برای خودمان حفظ کنیم باید حداقل در هر سه سال 15 بازیکن تحویل کشور دهیم. حمودی، شریفات، میداوودی و زنیدپور از آخرین بازیکنانی بودند که ما به فوتبال کشور معرفی کردیم، چرا این بازیکنان در خوزستان نگه‌داری نشدند؟ به نظرم اختلاف سلیقه بین مربیان و مدیران باشگاه‌های استان، باعث خروج بازیکنان بومی از استان می‌شود.

 این مدرس فوتبال ادامه‌داد: اگر ما این بازیکنان را حفظ نمی‌کنیم پس باید جایگزین‌های مناسبی برای آن‌ها پرورش دهیم. چرا باید تیمی که باوجود چند مهره خوب نتیجه می‌گیرد، آن‌ها را بفروشد؟ فولاد با بازیکنان فصل گذشته خود نتایج بهتری گرفت. از مهم‌ترین ارکانی که تیم فولادخوزستان نداشت، یک هافبک‌ بازی‌ساز بود. دفاع وسط و دروازه‌بان معمولا در تمام تیم‌ها به صورت ثابت و هماهنگ بازی می‌کنند ولی در فولاد مشاهده می‌شود که در بازی‌های مختلف جابه‌جا می‌شوند و این مسایل تیم را ضعیف کرد.

 

مصاف بدمینتون‌بازان نونهال و نوجوان خوزستان در مسابقات قهرمانی استان
ورزشی  24/3/1391  11:29:39
913-12081-5 کد خبر
 

دور اول مسابقات بدمینتون قهرمانی نونهالان و نوجوانان بانوان خوزستان برگزار خواهد شد.

 

مارینا شریعتی، نایب‌رییس هیات بدمینتون استان در گفت‌وگو با خبرنگار بخش ورزشی ایسنا در خوزستان اظهار‌کرد: دور اول مسابقات قهرمانی نونهالان و نوجوانان استان که انتخابی تیم استان نیز می‌باشد، به مناسبت ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار، روز پنج‌شنبه، یکم تیرماه به مدت دو روز در ماهشهر برگزار می‌شود.

 وی بیان‌کرد: از شهرستان‌های شوش، شوشتر، ماهشهر، امیدیه، بهبهان، مسجدسلیمان، آبادان، خرمشهر، دشت‌آزادگان و ایذه دعوت کرده‌ایم که در این رقابت‌ها شرکت کنند و تا روز سه‌شنبه، 30 خردادماه آمادگی خود را جهت حضور در این مسابقات به هیات بدمینتون استان اعلام ‌کنند.

 نایب‌رییس هیات بدمینتون خوزستان عنوان‌کرد: هدف‌مان از برگزاری این مسابقات، انتخاب نفرات برتر برای اعزام به مسابقات کشوری است. از دیگر اهداف‌مان ایجاد انگیزه برای فعالیت بدنی ورزشکاران و شناسایی و رشد بیشتر این رشته در استان‌مان می‌باشد.

 وی درخصوص شرایط حضور تیم‌ها در این رقابت‌ها گفت: هر تیم حداکثر می‌تواند با پنج بازیکن، یک مربی و یک سرپرست در مسابقات حضور پیدا کند.

 شریعتی در ادامه درباره برگزاری دور اول مسابقات قهرمانی جوانان باشگاه‌های اهواز خاطرنشان‌کرد: این رقابت‌ها سوم تیرماه به مناسبت ولادت حضرت ابوالفضل عباس و روز جانباز، در سالن انقلاب اهواز محل هیات بدمینتون خوزستان، برگزار خواهد شد.

 وی ادامه‌داد: ‌از باشگاه‌های ملی‌حفاری، نفت، فولادخوزستان و برق منطقه‌ای‌ اهواز دعوت کرده‌‌ایم تا در این مسابقات شرکت کنند. این باشگاه‌ها تا سی و یکم خردادماه فرصت دارند، آمادگی خود را جهت حضور در این رقابت‌ها به هیات بدمینتون استان اعلام کنند.

 نایب‌رییس هیات بدمینتون خوزستان یادآورشد: هر تیم برای شرکت در این رقابت‌ها، حداکثر باید دارای هفت بازیکن، یک مربی و یک سرپرست باشد.

 وی افزود: همراه داشتن معرفی‌نامه از باشگاه یا هیات شهرستان، کارت بیمه ورزشی، شناسنامه و دو قطعه عکس برای حضور در  تمام مسابقات الزامی است. این رقابت‌ها به صورت تک‌حذفی یا دو حذفی و باتوجه به تعداد شرکت‌کنندگان انجام می‌شود. هر بازیکن فقط حق شرکت در بخش انفرادی یا دونفره را دارد.

چهاردهمین رقابت ووشوکاران خوزستان‌ در مسابقات نان‌چوآن ووشو استان
ورزشی  24/3/1391  11:08:43
 
 

چهاردهمین دوره مسابقات قهرمانی‌ نان‌چوآن ووشو خوزستان که انتخابی تیم استان جهت حضور در رقابت‌های قهرمانی کشور نیز است، برگزار می‌شود.

 

جواد شایع‌زاده، مسوول سبک ‌نان‌چوآن استان در گفت‌وگو با خبرنگار بخش ورزشی ایسنا در خوزستان اظهار‌کرد: این مسابقات روز جمعه، 26 خردادماه در دو بخش تالو و ساندا در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در آکادمی  ووشو  اهواز، انجام می‌شود.

 

وی با اشاره به این‌که این رقابت‌ها را به نام جام ولایت فقیه نام‌گذاری کرده‌ایم، بیان‌کرد: این مسابقات به صورت تیمی و انفرادی می‌باشد و از تمام شهرستان‌ها دعوت کرده‌ایم تا در این رقابت‌ها حضور داشته باشند. هم‌چنین مسابقات قهرمانی کشور، بیستم تیرماه در تهران برگزار خواهد شد.

 

مسوول سبک نان‌‌چوآن استان، با بیان این‌که با وجود هواشمی، رییس هیات ووشو خوزستان، این رشته در حال پیشرفت است، ادامه‌داد: ووشوی استان در سطح خوبی است و فرشاد عربی از رامشیر، محمد اسدی از بندرامام و احمد باوی از ماهشهر باریکنانی هستند که اکنون در رده ‌سنی بزرگسالان و در بخش تالو در اردوی تیم‌ملی که انتخابی برای اعزام به مسابقات جهانی ویتنام است، قرار دارند.

 

وی خاطرنشان‌کرد: برای برگزاری مسابقات‌مان در اهواز، با مشکل سالن روبه‌رو هستیم. از اداره ورزش و جوانان استان نیز در این خصوص درخواست کرده‌ایم تا سالن قدس اهواز را در اختیارمان قرار دهند. این سالن در اختیار بخش خصوصی است.

 

شایع‌زاده افزود: بیشتر سالن‌ها در اختیار بخش خصوصی هستند و آن‌ها را در اختیار هیات‌های ورزشی قرار نمی‌دهند. ما در اهواز سالن بزرگ و مشخصی برای برگزاری مسابقات‌مان نداریم و چند سال است که با این مشکل مواجه هستیم. ما برای برگزاری مسابقات انتخابی تیم استان نیز که قرار است 26 خردادماه برگزار شود، سالن کوچکی داریم و به سختی مسابقات را برگزار می‌کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد