سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار انتظامی استان

 
 

دستگیری مامور قلابی آب و فاضلاب

شوشان: ماموران کلانتری 13 شهرستان خرمشهر فردی را که با معرفی خود به عنوان مامور آب و فاضلاب از شهروندان کلاهبرداری می کرد دستگیر کردند.

ماموران کلانتری 13 خرمشهر در پی دریافت خبری مبنی بر کلاهبراری از شهروندان در سطح شهرستان تحت عنوان مامور آب و فاضلاب موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

ماموران پلیس پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی و تحقیقات از شاکیان دریافتند فردی با مراجعه به درب منازل افراد به بهانه های مختلف از مردم کلاهبرداری می نماید.

پس از تحقیقات انجام شده ماموران با افزایش گشت های محسوس و نامحسوس فرد مورد نظر را در حین ارتکاب جرم دستگیر و پس از انتقال به کلانتری مورد بازجویی های فنی و پلیسی قرار دادند.

با پیگیری های پلیس متهم دستگیر و در تحقیقات انتظامی مشخص شد که وی کارمند سازمان آب و فاضلاب نبوده و با جعل عنوان مبادرت به این کار می کرده است.

متهم پس از اعتراف به چندین فقره کلاهبرداری با تشکیل پرونده به مراجع ذیصلاح قضایی معرفی شد.

 
 
 
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خبر داد
کشف 13 کیلوگرم تریاک در خوزستان

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی خوزستان از کشف 12 کیلو و900 گرم تریاک در شهرستان رامشیر خبر داد.

خبرگزاری فارس: کشف 13 کیلوگرم تریاک در خوزستان

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس خوزستان، علی شوهانی اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی شهرستان رامشیر در پی دریافت خبر مبنی بر تردد یک دستگاه خودروی پژو405 حاوی مواد مخدر، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پلیس با استقرار در مبادی ورودی و خروجی شهرستان و تشکیل تورهای  ایست و بازرسی خودروی مذکور را شناسایی کردند.

این مقام مسئول در ادامه گفت: راننده خودرو به محض مشاهده ماموران پلیس اقدام به فرار کرد که پس از تعقیب و گریز با شگردهای خاص پلیس دستگیر شد. 

شوهانی در خاتمه با اشاره به کشف مقدار 12کیلو و 900 گرم تریاک از داخل خودروی  خاطر نشان کرد: متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد. 

 

 

 

دستگیری کارمند جعلی دولت در خوزستان ویژه

فرمانده انتظامی شهرستان اندیمشک گفت:ماموران پلیس آگاهی فردی را که با معرفی خود به عنوان کارمند عالی رتبه از مردم کلاهبرداری می کرد دستگیر کردند. سرهنگ حسین کهیایی گفت:ماموران پلیس آگاهی در پی در یافت چند فقره پرونده کلاهبرداری از شهروندان و پس از انجام اقدامات اطلاعاتی وهمچنین تحقیقات از شاکیان دریافتند فردی با معرفی خود به عنوان کارمند با نفوذ در یکی از ادارات با دریافت مبالغی از مردم، قول پرداخت تسهیلات بانکی داده و سپس متواری شده است.

وی افزود: ماموران با شناسایی محل اختفا  وی را دستگیر و مورد بازجویی قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان اندیمشک با اشاره به اینکه این متمهم 20 شاکی دارد گفت:پس از مواجهه حضوری و ارایه دلایل و مستندات پلیس ، این متهم چاره ای جزء اعتراف نداشت و به کلاهبرداری 15 میلیارد ریال اعتراف کرد

متهم دستگیر شده که تحت عنوان جعلی کارمند دولت اقدام به این کار می کرد ، پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد