سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از دزفول

توضیح فرمانده نیروی انتظامی دزفول در رابطه با مساله حجاب و مسائل امنیتی اخیر  

به گزارش خبرنگار روناش نشست خبری فرمانده نیروی انتظامی دزفول با اصحاب رسانه این شهرستان ظهر دوشنبه در محل این فرماندهی برگزار و درباره مساله عفاف و حجاب ، وضعیت علی کله دزفول ، سرقت های اخیر و آتش سوزی مشکوک یک خانه در دزفول توضیحاتی ارائه گردید  .

این نشست به دو بخش کلی تقسیم شده که بخش اول آن مساله عفاف و حجاب است .

سرهنگ پاسدار ایرج نادبی زاده گفت : از حدود ۳ هفته پیش طرح عفاف و حجاب و با تاکید بیشتر بر مساله عفاف در سطح شهرستان انجام پذیرفته که خوشبختانه پیامد های خوبی را در بر داشته است .

وی افزود : در این راستا ۸ اکیپ مجهز و کارشناس بهمراه یک یا دو خواهر از حوزه ،‌ بسیج یا از همکاران نیروی انتظامی با کمک پرسنل راهنمایی و رانندگی و نیروی انتظامی در سطح شهر و معابر عمومی در مرحله اول به خاطیان تذکر داده و در مرحله دوم که از پرخاشگری و درگیری خاطیان با نیروها نشأت میگیرد با مینی بوس به پلیس امنیت اخلاقی منتقل شده و در بعضی مواقع از آنان تعهد گرفته می شود و در نهایت پس از ارشاد به کانون گرم خانواده تحویل داده می شوند .

ایشان تصریح کردند : خاطیانی نیز بصورت انگشت شمار بوده که پا را فراتر گذاشته و گستاخی و هتاکی نموده اند که برای آنان پرونده تشکیل شده است .

وی در رابطه با پارک علی کله نیز خاطر نشان کردند : با تلاش نیروی انتظامی دزفول و همکاری بسیج توانسته ایم پاکسازی مفیدی انجام داده و به رضایت نسبی دست پیدا کنیم .

فرمانده نیروی انتظامی دزفول وجود پارکبان برای پارک ها را با لباس ورزشی و در جهت تذکرات لسانی ضروری دانست .

در مبحث دوم سرهنگ پاسدار ایرج نادبی زاده گفت : ۴ باند سارقین منازل که به ۴۸ مورد سرقت خود اعتراف کرده دستگیر و کشفیاتی نیز از آنان یافت شده است .

وی افزود : در زمینه سارقین برق و مالخرها ۵ نفر و در زمینه کیف قاپی ۱ نفر بهمراه کشفیات دستگیر که به تعداد بسیاری از جرم های خود اعتراف کرده اند .

ایشان ادامه دادند : چند مورد زورگیری از کارگران مرغداری ها نیز مشاهده شده که همگی دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شده اند .

این مقام مسئول خاطر نشان کرد : در چند ماه اخیر ۷۰ مورد دستگیری مجرم در زمینه های انواع سرقت را داشته ایم که از کلیه آنان کشفیاتی یافت شده که در مقایسه با سال های قبل عملکرد نیروی انتظامی رشد بسیار خوبی داشته است .

نادبی زاده در رابطه با آتش سوزی مشکوک یک خانه در دزفول نیز اینگونه توضیح داد که : پس از آتش سوزی ۳ – ۴ نفر از خانه خارج شده که ۲ نفر از آنان قلیان در دست داشته اند که سریعا دستگیر و منبع آتش سوزی نیز همین آلات مخدر تشخیص داده شده است .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد