سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان

 

 
انتقاد محسن رضایی از تخریب علیرضا دهقان و امیدوار رضایی
 
محسن رضایی بر حفظ موازین اخلاقی در نقد کارنامه نمایندگان مجلس تأکید کرد و گفت: مسائلی که اخیراً در نقد علیرضا دهقان و امیدوار رضایی منتشر شده، خلاف واقع است.

به گزارش ایبنانیوز به نقل از
آژانس خبری خوزستان (خوزنا)، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام که در ۵۰ روز ابتدای سال ۱۳۹۱ تاکنون ۶ بار به خوزستان سفر کرده است، تحلیل های منتشر شده در سایتهای خبری پیرامون علل شکست علیرضا دهقان (نماینده ایذه و باغملک) و امیدوار رضایی (نماینده مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا) را "خلاف واقع" توصیف کرد و افزود: هر کدام از نمایندگان باید عملکرد خود را برای موکلانشان تشریح کنند ولی قرار دادن علیرضا دهقان و امیدوار رضایی در کنار هم و انتقاد خلاف واقع نسبت به این دو نماینده یا ارائه تحلیل غلط از آسیب شناسی شکست آنان، در واقع ظلم به این حوزه های انتخابیه است و بطور طبیعی واکنش هایی را در پی خواهد داشت.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام از رسانه ها خواست که از انتشار تحلیل های شخصی درباره علل شکست نماینده ها که حاوی مطالب خلاف واقع و مغایر با موازین اخلاقی است، خودداری کرده و از خود نمایندگان بخواهند که ضمن تشریح عملکردشان، ‌انتقادات وارده یا کارهای انجام نشده را بیان کنند تا در محیطی منصفانه بررسی و نقد گردد.

آژانس خبری خوزستان (خوزنا) در پایان گزارش خبری خود نوشته است: ضمن استقبال از پیشنهاد دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، از کلیه نمایندگان خوزستان در مجلس هشتم که به مجلس نهم راه یافته یا نیافته اند، می خواهد که گزارش عملکرد خود را جهت اطلاع و قضاوت افکارعمومی ارسال نمایند و آمادگی خود را برای انتشار این گزارشها اعلام می نماید.

 

 

ابطال پروانه 4 شرکت تولید مصالح ساختمانی در خوزستان

اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی خوزستان پروانه فعالیت چهار شرکت تولید مصالح ساختمانی را به دلیل تولید محصولات فاقد نشان استاندارد باطل کرد.

به گزارش موج چهارم از اهواز به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد خوزستان، در راستای کنترل کیفیت مصالح و مواد ساختمانی مطابق با ماده 4 قوانین و مقررات استاندارد و اقدام بر اساس روش اجرایی صدور، تمدید و ابطال پروانه کاربرد علامت استاندارد، چهار فقره پروانه استاندارد در زمینه مواد و مصالح ساختمانی ابطال شد.

شرکت تیرچه بتن شار برای محصول تیرچه زیگزاگی سیمانی، شرکت اکسین بتن تپه برای محصول بتن با رده مقاومتی C30، شرکت بتن ریزان تجارت شوشتر برای محصول بتن با رده مقاومتی C25 و سنگ شکن شکرخدا صفرپور برای محصول ماسه طبیعی فاقد نشان استاندارد هستند و تولید محصولات فوق در شرکت‌های فوق غیرقانونی است.

رضا دهدشتی‌زاده مدیرکل استاندارد استان خوزستان تأکید کرد: در هنگام استفاده از مصالح ساختمان حتماً شهروندان از استاندارد بودن آن اطمینان حاصل کنند.

وی افزود: اداره کل استاندارد به عنوان متولی تعیین کیفیت مصالح ساختمانی اهتمام جدی در استانداردسازی واحدهای تولیدی و نیز اعلام و معرفی عمومی  تولیدکنندگان متخلف و فاقد نشان استاندارد و نیز ارجاع آنان به مراجع ذیصلاح قضایی دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد