سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار برگزیده

***دو مطلب شنیدنی از رهبرمعظم انقلابمقام معظم رهبری با اشاره به قسمت هایی از کتاب "سیاست نامه"خواجه نظام الملک این کتاب را یکی از متون بسیار زیبا و فاخر ادبیات ما دانستند و گفتند انسان لذت می برد از توصیه ای که کتاب می کند و می گوید:مردی و کاری

دستور رهبری برای آزادی بازداشت‌شدگان توهین‌کننده به ایشان
نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: در فتنه 88 مقام معظم رهبری دستور فرمودند که اگر کسی را به خاطر توهین به من دستگیر کرده‌اید،‌ هرچه سریعتر آزاد کنید و تاکید کردند که با کسانی که در برخی موارد به من توهین می‌کند، برخورد نکنید.

***به امید کاریکاتور بدون شلاقدبیر جشنواره طنز طهران در مراسم اختتامیه این جشنواره گفت:‌ زمانی که «گل‌آقا» منتشر می‌شد، آقای دکتر حبیبی بزرگواری می‌کردند و مرتب روی جلد مجله بودند و از روی جلد گل آقا پایین نمی‌آمدند. امیدوارم روزی بیاید که مسئولان به کاریکاتوریست‌ها بگویند لطفا کاریکاتور ما را بکشید! البته بدون 25 ضربه شلاق.

***فتوای جدید وعجیب وهابیون در مورد کاندیدا شدن زنان

در عجیب ترین فتوای انتخاباتی صادر شده توسط وهابیون آمده که کاندیدا شدن زنان حلال اما رأی آوردنشان حرام است!
گفتنی است این فتوا توسط شیخ «محمد ولد عبدالعزیز» مشاور امور دینی رئیس جمهور موریتانی صادر شده است. این فتوا به شدت مورد انتقاد و تمسخر افکار عمومی جهان عرب و بویژه مردم این کشور قرار گرفته است.
در همین حال مؤسسات و تشکل های زنان موریتانیا با صدور بیانیه های مختلفی نسبت به صدور چنین فتوایی به شدت انتقاد کرده و آن را مخالف آزادی سیاسی برای زنان دانسته اند.
«محمد ولد عبدالعزیز» چند روز پیش اعلام کرده بود که زنان حق دارند نامزد انتخابات شوند اما اگر رأی آوردند پیروز اعلام نخواهند شد.

***فقط علیه ایران تبلیغ کنید!

مقامات جمهوری‌آذربایجان پس از ناکامی در برگزاری رژه همجنس‌بازان به تمام شبکه‌های تلویزیونی این کشور ابلاغ کردند که تبلیغات علیه ایران را افزایش و با توجه به حضور مهمانان غربی و مسیحی از هرگونه تبلیغ علیه ارمنستان و اشغالگر خواندن این کشور خودداری کنند.

بر اساس گزارش منابع محلی، جمهوری‌آذربایجان برای برگزاری رژه همجنس‌بازان به رژیم صهیونیستی، فدراسیون بین‌المللی همجنس‌بازان و شورای اروپا تعهد داده بود اما پس از تشدید اعتراضات مردمی مجبور شد از موضع خود عقب‌نشینی کند، به‌ویژه اقدام محافل مردمی در گرجستان و ارمنستان در سرکوب همجنس‌بازان، باکو را در وضعیت دشواری قرار داد.

پس از تلاش ناکام جمهوری‌آذربایجان برای برگزاری به ‌اصطلاح کنگره یهودیان جهان در باکو در سال 2005، تلاش برای برگزاری رژه همجنس‌بازان دومین اشتباه باکو از این دست بود.

بر اساس این گزارش مقامات جمهوری‌آذربایجان که از افشاگری‌های رسانه‌های اسلامی و ایرانی درباره نقش رژیم صهیونیستی در برگزاری مسابقه یوروویژن و رژه همجنس بازان خشمگین شده‌اند به شبکه‌های تلویزیونی دستور دادند ضمن تشدید تبلیغات دائمی علیه ایران، به هر قیمتی از ایرانیان باکو در حمایت از یوروویژن مصاحبه اخذ کنند.

شبکه‌های تلویزیونی جمهوری‌آذربایجان از جمله "آینس" نیز از یافتن ایرانیان در "کریستال‌هال” محل برگزاری یوروویژن ناامید شدند با سد کردن راه ایرانیان در نقاط مختلف شهر آنها را به حمایت از یوروویژن تشویق می‌کنند.
 

 ***ماهواره، کبریت بی خطر!مجری یک شبکه مسیحی فارسی زبان در آمریکا از مجاز نبودن استفاده از ماهواره جهت دیدن شبکه های فارسی زبان انتقاد کرد.
این خانم مجری که درباره غرب زدگی صحبت می کرد، ضمن رد هرگونه تأثیر مخرب ماهواره بر بنیان خانواده، گفت: «اکثر مردم ایران شبکه های ماهواره ای فارسی زبان نگاه می کنند و یا دوست دارند آهنگ گوش کنند. مثلاً "پی ام سی" می بینند و یا تلویزیون های "من و تو" و "فارسی وان" را نگاه می کنند که سریال های ایرانی و سریال های خارجی دوبله پخش می کند. این اشکال ندارد و چیز بدی نیست تا بگوییم یک فاجعه عمیق فرهنگی است.»
گفتنی است ادعاهای مجری تلویزیون "محبت" در حالی بیان می شود که شبکه های ماهواره ای نامبرده سعی دارند با پخش سریال های مخرب، قبح رابطه جنس مذکر و جنس مؤنث خارج از ازدواج را از بین برده و آن را امری عادی جلوه دهند.
 

***تجارتی با زنان جوان و دختران کم سن و سال 

 قاچاق انسان جنایتی علیه بشریت است و هنوز درسراسر جهان دیده می شود. 1500 یورو، ‌این مقدار میانگینی است که قاچاقچی‌های انسان می‌پردازند.

براساس این گزارش، گمان می‌رود، حدود سه چهارم کسانی را که قربانی تجارت انسان شده اند، زنان جوان و دختران کم‌سن، تشکیل می دهند.
یورونیوز افزود: این صنعت در دنیای غرب رو به رونق است و در اینجا، یعنی اروپا جای پایش را محکم کرده است. قربانیان این جنایت زنان و دختران جوان هستند که به منظور سوء استفاده جنسی، کار اجباری، گدایی اجباری یا حتی برای اعضای بدن، اسیرمی شوند. 

***کلیه چینی هم رسید

پلیس درعملیاتی توانست یک باند قاچاق اعضای بدن انسان را منهدم سازد.
به گفته پلیس محلی استان "چجیانگ" چین، این باند اقدام به خرید کلیه‌های جوانانی می‌کردند که به دلیل بدهی یا نیاز فوری به پول قصد داشتند تا کلیه‌هایشان را بفروشند.
پلیس در پی بدست آوردن سرنخ‌هایی از یک فرد ناشناس، این باند قاچاق اعضای بدن انسان را شناسایی کرد. این فرد با مراجعه به اینترنت با متهمان ارتباط برقرار کرده و وانمود کرد که قصد فروش کلیه خود را دارد به همین ترتیب توانست به پلیس کمک کند تا پایگاه آنان را شناسایی کرده و این باند را منهدم سازند.
***نامزد یک نفره رأی نیاورد!تنها نامزد تصدی ریاست هیئت فدارسیون تیراندازی با کمان چهارمحال و بختیاری رأی نیاورد.
در جریان انتخابات ریاست هیئت تیراندازی با کمان استان چهارمحال و بختیاری که با حضور محمدعلی شجاعی، سرپرست فدراسیون تیراندازی با کمان و سایر اعضای مجمع برگزار شد، تنها نامزد تصدی ریاست هیئت فدارسیون تیراندازی با کمان چهارمحال و بختیاری رأی نیاورد تا به این ترتیب احمد رئیسی دهکردی تا زمان برگزاری مجدد انتخابات، سرپرستی این هیئت را در اختیار داشته باشد.

  ***خواننده ایرانی با دستبند سبز در مسابقات یورو ویژن

 شبکه صدای آمریکا از حضور خواننده ای ایرانی تبار به نام تورج در مسابقات مقدماتی یورو ویژن 2012 آذربایجان خبر داد و در حالی که از فعالیتهای خیریه او سخن می گفت تصاویری از دستبند سبزش را نشان داد.
گزارشگر صدای آمریکا گفت:«این خواننده ایرانی تبار که تنها یک سال در ایران زندگی کرده است به عنوان نماینده نروژ در این مسابقات شرکت کرد.»
یورو ویژن، مسابقه آواز است که هر سال در یک کشور اروپایی برگزار می شود و معمولا با آهنگها وحرکات مبتذل همراه است و برگزاری این دوره آن در کشور مسلمان آذربایجان اعتراض گسترده مسمانان را به همراه داشت.

  ***درب هالیوود به روی دختران ایرانی باز است!

مدیر شبکه دیدار با اشاره به آینده شوم کسانی که به امید خوشبخت شدن به آمریکا مهاجرت می کنند گفت: «متاسفانه مردمی که در ایران زندگی می کنند از مشکلات، بدبختی و نامردی هایی که در آمریکا وجود دارد خبر ندارند و فقط به حرف ماهواره ها و وعده و وعید های دروغین آنها گوش می دهند و تحقیقات بیشتری در مورد صحت حرف های آنها انجام نمی دهند.»
وی در ادامه با توجه به برگزاری کلاس های آموزش بازیگری و کسب تجارب فراوان خود در این زمینه، به کسانی که سودای بازیگر شدن در سر دارند و با تاثیر پذیری از هیاهوی دنیای غرب، هالیوود و آمریکا را مقصد آرزوهای خود برمی گزینند هشدار داد: «دختران زیادی از ایران به آمریکا می آیند به امید اینکه درب سینما و هنرپیشه شدن به روی آنها باز است و یا اینکه شوهر کرده وتشکیل خانواده بدهند ولی در عین ناباوری بدبخت و بیچاره می شوند چون سیاست و نامردی های اینجا را نمی دانند و چشم روی هم گذاشته می بینند که ده سال از عمر آنها هدر رفته و نه تنها به آرزهای خود نرسیده بلکه نمی توانند دیگر در اینجا بمانند و از سوی دیگر روی بازگشت به وطن را هم ندارند لذا پریشان احوال می شوند و از اینگونه مریض ها من زیاد داشته ام.» 

 ***زنان فاحشه بلای جان دکترها شده اند!

مدیر یک شبکه ماهواره ای همراه با یک متخصص اعتیاد، در یکی از برنامه های زنده خود در مورد وضعیت دکترها و امر طبابت در آمریکا گفت: «در آمریکا مردم دائما دکترها را به دادگاه می کشانند و دادگاه هم با جریمه کردن دکترها از این طریق پول در می آورد و خوب است مردم بدانند که مدیل کاربرد ها در آمریکا به اندازه یک گاو هم سواد ندارند.»
وی در ادامه از رازی که سالهاست دولت آمریکا با اخاذی جیب دکترها را خالی کرده و به درآمد خود می افزاید، پرده برداشت و افزود: « متاسفانه باید اعتراف کنم در آمریکا دکترهایی که مدیل کاربردها را به حساب نمی آورند، آنها هم عده ای فاحشه و نادرست را به خدمت گرفته و به جان دکترها می اندازند و چون عده زیادی از دکترها سواد وکالتی و دادگاهی ندارند تا از خود دفاع نمایند به ناچار برای اینکه مورد آزار و اذیت آنها واقع نشوند درخواست آنها را اجابت می کنند.»

***حمایت دوقلوهای بهایی از خانه سینمابی بی سی فارسی و من وتو که هر دو به دست بهائیان اداره می شوند، بدون اشاره به مبانی و ترتیبات حقوقی اصرار دارند تا به مخاطب خود غیرقانونی بودن انحلال خانه سینما را القا نمایند.
این دو تلویزیون که با کمکهای مالی دستگاه اطلاعاتی انگلیس ادامه حیات می دهند، برای القا و تحمیل هدف نظر خود، اقدام به سانسور موارد مربوط به تخلفات انجام گرفته توسط هیئت مدیره این تشکل می نمایند.
ثبت نکردن و تغییر خودسرانه اساسنامه خانه سینما، ارتباط با بیگانگان و حمایت از عناصر ضدایرانی از جمله تخلفات و سوء عمل گردانندگان خانه سینما بود.

***معشوقه بی قید و شرط!؛

مجری شبکه آی تی ان احساس خود را درباره نگه داری از سگ بیان کرد و گفت: «این حیوانات دوست صمیمی انسان هستند. وی با بیان اینکه "سگ، عشق بی قید و شرط را به انسان می دهد" در پایان گفت: «داشتن حیوانات خانگی می تواند باعث سلامتی شود، روحیه را شاد کند و حتی باعث طول عمر بشود. مخصوصا برای آدم های تنها، سگ و گربه عشق می دهد و این یک دنیا ارزش دارد.»
به نظر می رسد کم شدن روابط عاطفی بین انسان ها، موجب روی آوردن افراد به نگهداری از سگ می شود و اگر ارتباطات انسانی میان افراد خانواده سالم و طبیعی باشد و روابط خانواده براساس سیستم نظام مند باشد دیگر نیازی نیست که رابطه انسان و سگ به این نزدیکی باشد.

  ***نسخه آمریکایی اخراجی ها رونمایی شد!

'علیرضا میبدی' در برنامه یاران از اخراجی ها رونمایی می کند. شبکه سلطنت طلب پارس به بهانه تحلیل انتخابات ریاست جمهوری و اوضاع سیاسی مصر، با دعوت از "جمشید چالنگی"(مجری اخراجی صدای آمریکا) سعی در رونمایی از مهره سوخته اپوزیسیون در این شبکه سلطنت طلب داشت.

"جمشید چالنگی" تنها کسی نیست که از این رسانه فارسی زبان آمریکایی سرخورده و اخراج شده است؛ "محسن سازگارا" ، "احمد بهارلو" و "لونا شاد" قبلا طعم تلخ آن را چشیده اند و جزو معروفترین اخراجی های صدای آمریکا هستند."علیرضا میبدی" در راستای ترویج فرهنگ ضداسلامی زمان مبارک، به تمجید از خوانندگان و بازیگران معروف مصری پرداخت و گفت: «هنرپیشه ها و خوانندگان مصری واقعا قابل پرستش هستند و در حد چهره های مقدس محبوب هستند.»!!میبدی همچنین آرزو کرد "احمد شفیق" در دور دوم انتخابات مصر برنده شود.

***بفرمائید گوشت خوک همراه با آبجو خنکشبکه من وتو ضمن تهیه گزارشی از فستیوال غذا در لندن، بینندگانش را برای شرکت در این فستیوال و صرف گوشت خوک و آبجو دعوت کرد.شبکه من وتو به دنبال برگزاری یک فستیوال غذا در لندن یی گزارشی ضمن توصیه به بینندگان برای شرکت در این فستیوال، آن ها را به خوردن گوشت خوک و مشروب دعوت به عمل کرد.گفتنی است، این اولین دفعه ای نیست که شبکه من و تو به ترویج گوشت خوک(Pork) و مشروب خواری می پردازد.این درحالی است که این شبکه بارها به دلیل پخش برنامه هایی که با فرهنگ ایرانیان مناسبتی ندارد مورد اعتراض بینندگانش قرار گرفته است.

  ***کشف اشیاء عتیقه از کارگر گنبد سطلانیهماموران انتظامی شهرستان ابهر، از خودرو فردی که مدعی بود، کارگر میراث فرهنگی است، سه قطعه اشیاء عتیقه کشف کردند.سرهنگ محمد اکبری کنعان با بیان این خبر گفت: ماموران کلانتری 16 سلطانیه حین گشت زنی در جاده روستای ?عباس آباد? شهرستان ابهر به یک دستگاه خودرو پراید مشکوک و دستور ایست صادر کردند.وی خاطر نشان کرد: ماموران این خودرو را متوقف که در بازرسی از آن سه قطعه اشیاء عتیقه شامل سفال هشت گوش عکس دار، پیاله گلدار و یک قطعه کوزه کوچک آبی رنگ کشف کردند.فرمانده انتظامی ابهر با بیان اینکه این اشیاء به طرز ماهرانه ای در خودرو جاسازی شده بود گفت: راننده خودرو خود را کارگر میراث فرهنگی در گنبد سلطانیه معرفی کرده است.

 ***کلاهبرداری از پزشکان به بهانه حج!در ماههای اخیر عده‌ای افراد شیاد و سودجو در برخی استانها از جمله تهران، سمنان، کرمان و مرکزی در تماس تلفنی با پزشکان، مدعی اعزام آنها به عنوان پزشک کاروان به عمره مفرده و حج تمتع شده‌اند.
 این افراد در نام‌های مختلف با پیشوند دکتر از طریق شماره تلفن‌های شرکت ایرانسل با پزشکان تماس گرفته‌اند و از آنها درخواست کرده‌اند برای سفر حج و عتبات به عنوان پزشک کاروان و یک نفر همراه خود مبالغی را به شماره حساب داده شده واریز نمایند این شیادان متاسفانه توانستند از اعتماد برخی از پزشکان سوءاستفاده نمایند که در حال حاضر تحت پیگرد قانونی هستند.

*توهین فیلم نماینده ایران به خانواده شهدا در کن! با وجود آنکه خیلی تلاش شد تا خبر آبروریزی امسال سینمای ایران در جشنواره‌ی کن چندان رسانه‌ای نشود، اما چهره‌های مبهوت و آشفته‌ی مدیران دولتی و حتی سینماگران روشنفکر اعزامی به جشنواره‌ی کن بعد از تماشای فیلم «یک خانواده‌ی محترم»، به حدی برافروخته بود که از بین حاضران در کن، کسی نمی‌توانست در قطعیت و شدت این آبروریزی عظیم شک کند. گرچه این مدیران سینمایی به هیچ وجه مقصر اصلی این آبروریزی نبودند و در حلقه‌های آخر مقصرین این رسوایی به شمار می‌آمدند.
«یک خانواده‌ی محترم» -تولید مشترک ایران و فرانسه و تنها نماینده‌‌ی سینمای ایران در بخش جنبی دو هفته کارگردانان شصت و پنجمین دوره‌ی جشنواره‌ی کن- به قدری در ترسیم یک چهره‌ی زشت و کثیف از خانواده‌ی شهدا افراط کرده بود که سینماگران بعد از دیدن این فیلم در جشنواره‌ی کن، از اینکه چطور جمهوری اسلامی با بودجه‌ی خود اینگونه چشم وچراغ‌هایش را در سطح بین‌المللی به حراج می‌گذارد، مبهوت مانده بودند.

*میهمان ویژه ملکه؛متجاوز به عنف و دکتر قلابیروزنامه انگلیسی دیلی‌میل نوشت، در بین میهمانان ویژه ملکه بریتانیا در جشن‌های موسوم به Diamond Jubilee، یک متجاوز به عنف نیز به چشم می‌خورده است که با تظاهر به پزشک بودن، زن‌ها را مورد اهانت جنسی قرار می‌داد.این شخص که «هاربیندر سینگ رانا» نام دارد، در دهه 1980 میلادی به زنانی حمله برده است که فکر می‌کردند وی یک پزشک است. وی آن زمان به انجام آزمایش‌های داخلی و تزریق آمپول اشتغال داشت. این شخص چهار سال را در زندان سپری کرده اما پس از آن به فردی موفق در جامعه برتانیا بدل شده است و اکنون در میان مهمانان مهم ملکه بریتانیا جای گرفته است! روزنامه دیلی‌میل این امر را یک اشتباه دانسته است. وی در بین میهمانان مهم حضور داشته و با آن‌ها به راحتی مراوده کرده است. 
 فرمانداری " یوزارسیف " در یک شهر شمالی

جواد شفیعی‌ثابت جوان‌ترین فرماندار کشور به دلیل قابلیت‌های بسیار، تلاش و پیگیری مسائل مردم شفت در بین مردم این شهرستان «یوزارسیف شفت» لقب گرفته است و مردم علاقه ویژه‌ای به وی دارند.

  پنج بار ثبت‌نام برای شرک در یک آزمون!

پس از لغو ۴ باره آزمون آیلتس توسط سازمان سنجش، این سازمان موسسه "عصر دین و دانش" را جایگزین موسسه ایران آیلتس به عنوان سومین مرکز برگزاری آزمون آیلتس کرد.

 پس از آنکه برای چهارمین‌بار در سال جاری آزمون آیلتس توسط سازمان سنجش به علت تداوم برخی مشکلات فنی لغو شد، این سازمان در اطلاعیه‌ای از برگزاری این آزمون توسط یک مرکز جدید (موسسه آموزش عالی آزاد عصر دین و دانش) خبرداد.ضمنا کلیه داوطلبانی که در موسسه ایران آیلتس ثبت نام کرده یا در امتحانات آن مرکز شرکت کرده‌اند، می‌توانند جهت رفع هرگونه مشکل با موسسه فوق الذکر تماس بگیرند.سازمان سنجش کشور پیش از این با صدور اطلاعیه‌هایی آزمون‌‌های آیلتس موسسه ایران آیلتس را در تاریخ ۲۴ و ۲۶ فروردین، ۳۰ اردیبهشت و ۶ خرداد به علت پاره‌ای مشکلات فنی لغو کرده بود.

 قیمت کرایه ماشین های لوکس در تهراناگر در تهران زندگی می کنید و ماشین ندارید و دوست دارید برای یک بار هم که شده لذت سواری با ماشین های مدل بالا را بچشید پیشنهاد ما به درد شما هم می خورد
پیشنهاد ما متعلق به دامادهایی است که ماشین ندارند یا همسرشان علاقه ای به ماشینشان ندارد. البته اگر در تهران زندگی می کنید و ماشین ندارید و دوست دارید برای یک بار هم که شده لذت سواری با ماشین های مدل بالا را بچشید پیشنهاد ما به درد شما هم می خورد. معمولا قیمت هایی که برای اجاره ماشین ارائه می شود مربوط به 24 ساعت است؛ یعنی یک شبانه روز در اختیار شماست وبه ازای توافق به عمل آمده در مورد هر ساعت تاخیر مبلغی به عنوان جریمه پرداخت می شود.اگر دنبال جلب توجه هستید و می خواهید چشم فامیل را از حدقه در بیارید باید سعی کنید با دیدن قیمت ها چشم خودتان گرد نشود. در زیر به قیمت برخی از خودروهای کرایه ای اشاره شده است.1- هیوندای گرنجور هزینه کرایه 24 ساعت 250 هزار تومان/2- ب ام و 740هزینه کرایه 24 ساعت1 میلیون تومان/
3- ب ام و 530 هزینه کرایه 24 ساعت 250 هزار تومان/4- سوناتا 2012هزینه کرایه 24 ساعت 220 هزار تومان/5- ب ام و 330i هزینه کرایه 24 ساعت 400 هزار تومان
 ادعای حلالیت طلبی احمدی نژاد از سران فتنه! "علیرضا نوری زاده" ژورنالیست ضدانقلاب و از مجریان ثابت تلویزیون ماهواره ای "کانال یک" مدعی شد که رئیس جمهور ایران،نماینده ای را برای «طلب حلالیت» نزد سران فتنه فرستاده است!به گزارش هم اندیشی، نوری زاده گفت: «به نظر می رسد احمدی نژاد دنبال این نیست که دچار قضاوت تلخ مردم ایران(!) شود. احمدی نژاد نماینده ای را نزد میرحسین موسوی و کروبی فرستاده تا از آن ها حلالیت طلب کند. اما ای کاش زودتر این کار را انجام می داد! ای کاش زبان باز کند و فسادهای برخی دانه درشت ها را بازگو کند تا مردم ایران قضاوت تلخی در پایان ریاست جمهوری اش نکنند!»
ناگفته نماند که نوری زاده به داستان سرایی و قصه پردازی در مورد پدیده های سیاسی و تاریخی شهره است. 

***گزارش سی.ان.ان از تکیه‌گاه های ایرانشبکه خبری «سی‌ان‌ان» در گزارشی از دیدار رئیس جمهورهای ایران و چین، ضمن بازتاب دادن وقایع دیدار دو جانبه این رئیس جمهور به تحلیل حمایت‌های مسکو و پکن از برنامه هسته‌ای ایران پرداخت و تصریح کرد حمایت‌های آشکاراین دو کشورمی‌تواند تکیه‌گاهی برای تهران در مذاکره با مقامات آژانس باشد.
این شبکه خبری ضمن اشاره به گفتگوهای احمدی نژاد و هوجین تائو، رئیس جمهورهای کشورهای ایران و چین، که در آن هوجین تائو بار دیگر بر ضرورت گفتگو و همکاری برای دستیابی به توافق بر سر برنامه هسته‌ای ایران اشاره کرده بود، حمایت‌های قاطع مسکو و پکن را اهرم مهمی در مذاکرات این هفته مقامات ایرانی با آژانس بین‌المللی انرژی هسته‌ای خواند.

***ماجرای غریب زندگی قریبدرگذشت شاپور قریب کارگردان قدیمی سینمای ایران تعدادی از سینماگران را واداشت که در رثای قریب چند خطی بنویسند. عباس رافعی که زمینه کارگردانی آخرین فیلم شاپور قریب را فراهم کرده بود نیز چندخطی درباره قریب نوشته است. متن یادداشت رافعی را به نقل از «بانی فیلم» می خوانید:
حالا که قریب، غریبانه رفت سیل گفتگو و خاطره و یادداشت عاشقان و همکاران شاپور، یکی پس از دیگری چاپ و نشر می یابد. غافل از اینکه تا همین دیروز هیچکس سراغی از او نمی گرفت.هنوز نگذشته ایامی چند که برای اضافه شدن رهن خانه کوچکش در حاشیه کرج، به مرد 200 میلیون دلاری سینمای ایران پیغام دادم برای یک میلیون تومان کمک، اتفاقی نیفتاد!
هنوز نگذشته ایامی چند که همسرش نگران قطع حقوق ماهی 180 هزار تومانی اش بود و آقای سینمای ایران انجامش داد. هنوز نگذشته ایامی چند از دلواپسی های افسانه بایگان و پیگیری هایش برای خانه اش. هنوز نگذشته ایامی از حضور نمادین اصغر فرهادی عزیز و عزت سینمای ایران در منزلش...

***ماهیت جنبش سبزبا پرچم وارداتی"شهرام همایون" مدیر و مجری شبکه ماهواره ای "کانال یک، در برنامه سیاسی خود به بررسی ماهیت اصلی جنبش سبز پرداخت و کارهای شخصی خود را بالاتر از جنبش اعتراضی دانست.
وی گفت: «همان دو سال پیش من به مردم گفتم که حرکت جنبش باعث سقوط جمهوری اسلامی نخواهد شد بلکه برعکس به بقای این نظام کمک خواهد کرد و جایگاه این نظام را تثبیت خواهد کرد. ازهمان اول و ابتدای کار عنوان این جنبش برای فریب مردم بود تا بتوانند با این کار جنبش های اعتراضی مردم را مصادره کنند و نتیجه آن هم قدرت گرفتن نظام و رهبری جمهوری اسلامی بود.»
شایان ذکر است همین آقایی که ادعا می کند به صورت شبانه پرچم وارد کرده است در برنامه تلویزیونی خود از پرچم فتوشابی استفاده می کند. این احتمال وجود دارد چنین پرچم هایی را از چین سفارش داده است!!

***هنرمندان در تور سفارتخانه‌های خارجیبرخی از سفارتخانه‌های خارجی در ادامه سلسله اقدامات مشکوک خود، نفوذ در اماکن مختلف فرهنگی و جذب هنرمندان را در دستور کار خود قرار داده‌اند.
این سفارتخانه‌ها پیش از این تحرکاتی برای جذب نخبگان علمی و دانشجویان داشته‌اند.
سفارتخانه‌های مورد نظر در اقدام اخیر خود، ضمن ورود به عرصه‌های اجتماعی و فرهنگی، جذب هنرمندان در طیف‌های مختلف (سینما، تئاتر و موسیقی) را کلید زده‌اند.
عناصر مرتبط با این جاسوسخانه‌ها ضمن حضور در اماکن هنری مأمور شده‌اند که به هر نحو ممکن در گروه‌های هنری نفوذ و افراد مد نظر خود راشناسایی و جذب نمایند تا در مواقع مقتضی از آنها در راستای اهداف خاص بهره‌کشی کنند.

***فروش دختران مبتذل در رومانی به فروش گذاشتن دختران جوان در کشورهای غربی از جمله رومانی تبدیل به یک امرعادی شده است. متاسفانه این روزها نمایش تصاویر دخترانی عریان جوان در خیابانهای برخی کشورهای غربی برای عموم به منظور روابط نامشروع تبدیل به واقعه ای عادی شده است.

 ***آموزش رقص برای پرستش خداوند! یک شبکه تلویزیونی مسیحی  که در ماه های اخیر ابتذال را در دستور کار خود قرار داده بود، این بار در برنامه ای با عنوان "قاصدک" رسماً به آموزش رقص و معرفی کردن آن به عنوان پرستش خداوند پرداخت.
در این برنامه زنی به آموزش رقص و پرستش خداوند از طریق رقص پرداخت و گفت: «ایرانی ها قومی با احساس و با عاطفه آفریده شده اند و رقص در خانه های آنها همیشه بوده و هست.»
او همچنین با ارتباط دادن رقص به پرستش خداوند، در اظهار نظری سخیف خاطر نشان کرد: «یکی از راه های پرستش خداوند رقص است. با رقصیدن برای خداوند، او از ما شاد می شود.»
گفتنی است در ماه های اخیر این تلویزیون مسیحی با پخش کلیپ هایی از رقص دختران جوان، به بهانه پرستش خداوند، در عمل ابتذال را گسترش داده و این بار نیز پا را فراتر گذاشته و اقدام به آموزش رقص نموده است. نکته قابل تأمل در آموزش رقص توسط این خانم این است که وی رقص را مستقیماً به پرستش خداوند ارتباط داده و این گونه القا می کند که رقصیدن برای خداوند در واقع پرستش کردن او است. به نظر می رسد این شبکه با معرفی کردن رقص به عنوان نوعی پرستش خداوند، در صدد جذب افراد متدین و با ایمان کشورمان به سمت مسیحیت تبشیری است.

***افشاگری 'عروس مسیح' یک کشیش زن رفتاری که با زنان در کلیساهای انگلستان می شود را همانند کتک زدن آن ها دانست.
"میراندا هلمز" که به عروس مسیح معروف شده است در مقاله ای با عنوان "عروس مضروب مسیح" این سؤال را مطرح کرد که چرا زن ها باید در نهادی بمانند که از آن ها سوء استفاده می شود؟
نظریات این کشیش زن به دنبال این مطرح شد که حرکت هایی توسط اسقف های مسیحی در جهت تغییر طرحی که به زنان اجازه اسقف شدن را می داد انجام گرفت.
لازم به ذکر است که اسقف های مسیحی در ماه جولای، پشت درهای بسته در شورای عمومی کلیسا با یکدیگر ملاقات کردند و بر سر طرح انتصاب اسقف های زن به بحث و تبادل نظر پرداختند. پس از تصویب انتصاب اسقف های زن، اسقف های مرد اصلاحیه ای را برای این طرح مقرر کردند که به موجب آن اسقف های مرد می توانند از مرجعیت اسقف های زن پیروی نکنند و همچنین این حق را داشته باشند که اسقف هایی مطابق با باورهای الهیاتی خودشان را انتخاب کنند.
شایان ذکر است، چندی پیش واشنگتن پست، طی مطلبی با عنوان "نقض حقوق زنان در فرقه کاتولیک" ضمن اشاره به نقش کم رنگ زنان و دختران در اداره امور کلیسا تصریح کرد که انجام امور سطح پایین کلیسا توسط زن ها و دختران باعث اعتراضات فراوانی نسبت به این آموزه فرقه کاتولیک در دهه اخیر شده است.

***رسوایی شیخ فرقه گنابادی فرقه گنابادی با شعار فریبنده دستگیری از افراد جویای حقیقت، مدعی است که قطب‌هایشان مقامی نزدیک به خداوند را دارند و بی‌شک ایشان را مصون از خطا و اشتباه می‌دانند. از این رو افراد فرقه، تمام دستورات قطب را مو به مو اجرا کرده و برای او مقام مصونیت قائل هستند.
در همین راستا یکی از شیوخ فرقه گنابادی ساکن شهرستان گراش استان فارس با تعرض به چند دختر جوان، مصون بودن از هر گونه خطا و اشتباه را معنی کرد.
این شیخ گنابادی که با وجود کهولت سن به دختران جوان فرقه تجاوز کرده بود پس از اینکه عملش برملا شد توسط خانواده‌ها نزد قطب فرقه مورد شکایت قرار گرفت.
بعد از شکایت خانواده‌ها و آشکار شدن حرکات غیر اخلاقی این شیخ، وی ناچار به اعتراف شد.

***ماتم المپیکی 'من و تو' برای زنان عربستانی!
مجری شبکه من وتو با اشاره به بازی های المپیک 2012 لندن، با بیان اینکه حضور زن ها در بازی های المپیک نشانگر حضور آن ها در جامعه های خودشان است، ابراز تأسف خود را از اینکه عربستان تنها کشوری است که به زن ها اجازه حضور در این مسابقات را نمی دهد نشان داد و گفت: «همه کشورها به زنان اجازه شرکت در مسابقات المپیک را می دهند به غیر از کشور عربستان سعودی.»
وی افزود: «مسئولین المپیک سخت مشغول مذاکره با دولت عربستان سعودی هستند تا بتوانند در این امر یک قدم بردارند.»
گفتنی است محرومیت های رنج آور زنان سعودی به دلیل رواج اندیشه های خشک وهابیت حاکم بر این کشور است، اما شبکه بهایی من و تو بدون هیچ اشاره به مشکل زنان عربستانی، تنها با ابراز امیدواری از حل تنها مشکل ورزشی آن ها تلاش می کند تا بر منشأ توهین های بی سابقه زنان عربستان یعنی تفکر وهابیت، سرپوش بگذارد.
*** ایران از مرحله بانک سوخت هسته ای عبور کردهشبکه "بی بی سی فارسی با اشاره به نشست حکام آژانس هسته ای در وین و بحث بر سر راه انداری بانک سوخت هسته ای گفت: «آژانس و قدرت های غربی باید ساختاری برای بانک سوخت هسته ای که مخصوص غنی سازی اورانیوم در سطح پایین و نگهداری آن برای دادن به مشتریان وضع کنند تا کشور ها نیازی به غنی سازی اورانیوم نداشته باشد و آژانس هم خیالش راحت باشد. البته در مورد ایران دیر شده است چون حدود نه هزار سانتریفیوژ دراین کشور در حال فعالیت است».
بی بی سی در ادامه از از ساخت بانک هسته ای در قزاقستان خبر داد و افزود: در مجموع قزاقستان انتخاب شده و آمانو در گزارش خود آورده است که تیمی ماه گذشته به قزاقستان رفته و قرار است ارزیابی های جدیدی در این زمینه صورت پذیرد، تا در این بانک اورانیوم کم غنی شده توسط آژانس در آن جا ایجاد و راه اندازی شود. امانو در گزارش اولیه گفته که به مرحله اجرایی خیلی نزدیک شده است.

***دروغ ربع پهلوی افشا شدوب سایت بالاترین مطلبی را با عنوان "افشای ادعای دروغ سخنرانی رضا پهلوی در دادگاه بین المللی لاهه" منتشر کرد.
در همین رابطه سایت بالاترین ضمن انتشار عکس سخنرانی رضا ربع پهلوی و مقایسه آن با تصویری تاریخی نوشت:
«یکی از این عکس ها مربوط به محمد مصدق در دادگاه بین المللی لاهه است که در حال دفاع از حقوق ملت ایران می باشد، دیگری مربوط به فرزند دیکتاتور سابق ایران در سالنی اجاره ای درشهر لاهه که به دروغ ، این سالن دادگاه بین المللی لاهه اعلام شد.»
این سایت که با تیتر ها و مطالب مختلف به افشای دروغ رضا پهلوی پرداخت در مطلبی دیگر نوشت: «صفحه فیسبوک رضا پهلوی ویدئوی بد کیفیتی را منتشر کرده با تیتر "سخنرانی رضا پهلوی در دادگاه بین المللی لآهه "! در حالی‌ که این ویدئو مربوط به جلسهٔ پرسش و پاسخ در "پولیتیک کافه" (کافه سیاست) در شهر لآهه است. به نظر می‌رسد که رضا پهلوی و حامیان او از هر ترفندی برای مطرح شدن استفاده می کنند.
بالاترین همچنین از سایت شبکه خبری سی ان ان (CNN) مطلبی را لینک کرده است که نویسنده آن ضمن انتشار عکسی از صفحه فیس بوک رضا پهلوی، یادداشت مفصلی در این باره نوشته است و در عنوان مطلب خود پرسیده است: «رضا پهلوی در دادگاه بین المللی لاهه یا در یک مصاحبه مطبوعاتی؟»

  *** خاتمی در آب نمک «اپوزیسیون خارج از ایران بعد از رضا پهلوی ترجیحا آقای خاتمی را از دست نمی دهد و سرمایه گذاری نهایی را روی خاتمی انجام خواهد داد.»
"مهناز هدایتی" شاعره مقیم لندن و حامی سلطنت طلبان، به ناگفته هایی در مورد محمد خاتمی به عنوان انتخاب دوم و روز مبادای اپوزیسیون جمهوری اسلامی ایران پس از رضا ربع پهلوی اشاره کرد.
وی در یادداشتی خیال پردازانه در سایت "ایران گلوبال" (IranGlobal) منتشر شد، می نویسد: «تصور کنید اگر به هر دلیلی جمهوری اسلامی ماند و "رضا پهلوی، تنها گزینه اکثریت سلطنت طلبان تحول خواه خارج از ایران" نتوانست به ایران برگردد، اینجاست که اپوزیسیون خارج از ایران بعد از رضا پهلوی ترجیحا آقای "خاتمی" را از دست نمی دهد و سرمایه گذاری نهایی را روی خاتمی انجام خواهد داد.»
هدایتی با اشاره به معیارهای انتخاب خاتمی توسط جریان سبز و اپوزیسیون جمهوری اسلامی ایران، اضافه کرد: «ملت [حامیان جنبش سبز] خاتمی را در آب و نمک خوابانده اند، هر چه باشد "خاتمی"، خاتمی است با یک چهره فریبنده و مهربان، تا حدودی آزاداندیش و امروزی، همراه با محاسنی ظاهری و کمی هم محاسن باطنی، اما نه در پرانتز معیارهای جهانی.»

*** ریاست جمهوری قاسم سلیمانیتلویزیون دولتی "صدای آمریکا" با دعوت از "علی آلفونه" کارشناس مسائل نظامی و پژوهشگر دانشکده امریکن اینترپرایز واشنگتن، ویژگی های فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران، سردار سرلشکر "قاسم سلیمانی" را به بحث گذاشت.
مجری شبکه خطاب به آلفونه گفت: «قاسم سلیمانی و سپاه قدس همیشه در یک هاله رمزآلودی بوده اند. شما سه مطلب در مورد قاسم سلیمانی نوشته اید، منابع تان از کجا بوده؟»
این پژوهشگر مسائل نظامی پاسخ داد: «در تمام دنیا جمع آوری اطلاعات شخصی در مورد رؤسا و فرماندهان نیروهای سرویس های مخفی و سری، فوق العاده سخت و دشوار است. اتفاقاً در مورد قاسم سلیمانی من متوجه شدم که در مطبوعات جمهوری اسلامی و وب سایت های حامی آقای سلیمانی و همچنین در نشریات سپاه پاسداران و خصوصاً سری مطالعات جنگ سپاه که تاکنون 14 یا 15 جلد کتاب از این دوره 50 جلدی به چاپ رسیده است، اطلاعات فوق العاده جالبی در مورد آقای سلیمانی می شود پیدا کرد. به همین خاطر اعتقاد دارم دلیل سهولت دسترسی به اطلاعات در مورد ایشان این است که برنامه سپاه با آقای قاسمی بسیار فراتر از فرماندهی سپاه قدس است.»
آلفونه در ادامه، احتمال کاندیداتوری سردار سلیمانی در انتخابات آینده را یکی از دلایل سهولت دسترسی به اطلاعات در مورد ایشان ارزیابی کرد و افزود: «آقای سلیمانی در عمل تبدیل شده به مظهر آنچه که سردمداران جمهوری اسلامی آن را [عامل] پیروزی ایران بر آمریکا در عراق و افغانستان می دانند. از همین جهت -خصوصاً اگر در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده، اتمسفر امنیتی کماکان علیه ایران وجود داشته باشد- آقای سلیمانی حتی می تواند کاندیدای ریاست جمهوری باشد.»
***گشایش مدرسه حجاببه منظور فرهنگ سازی در امر حجاب برای نخستین بار در کشور، مدرسه حجاب ویژه مهدهای کودک در ایران دایر می شود.
ناهید یاوری، سخنگوی ستاد مردمی عفاف و حجاب استان یزد اعلام کرد: «هدف از تأسیس چنین مدرسه ای نهادینه کردن فرهنگ حجاب از کودکی می باشد که قطعا با برنامه های جذاب و هنری نه تنها بر روی کودکان بلکه می تواند بر روی والدین آنها نیز تأثیر بگذارد.»
وی همچنین از اجرای بخش هایی از این طرح در غرفه حجاب و کودک باغ دولت آباد در ایام نوروز اشاره کرد و افزود: «این طرح با استقبال گسترده مسافران مواجه شده بود که تصمیم گرفتیم با برنامه ریزی و امکانات بهتر به صورت مدرسه دائمی حجاب اجرایی کنیم.»

گرفتن عکس یادگاری در روز اول مجلس نهم!از قرار معلوم نمایندگان مجلس نهم برای گرفتن عکس یادگاری خیلی عجله دارند بطوریکه منتخبان نهم از روز افتتاحیه مجلس شروع به گرفتن عکس های یادگاری کردند و در چند نقطه و حتی در جلوی جایگاه هیئت رئیسه مجلس عکس یادگاری کردند این در حالی است که آنها 4 سال برای گرفتن عکس فرصت دارند. همچنین  "آقایان بفرمائید در صندلی‌هایتان مستقر شوید!!، اولین تذکر رئیس سنی مجلس نهم به منتخبین ملت بود.
 یک "ست" لباس 50 میلیون تومان

بوتیک هایی در تهران هستند که لباسها و اقلامی با قیمت های میلیونی عرضه می کنند.

به عنوان مثال  خرید یک پالتو و یک جفت کفش از بوتیکی بین جردن و ولیعصر حداقل 15‌میلیون‌تومان هزینه دربر خواهد داشت و اگر به فکر خرید تمامی لباس‌های خود باشید، باید چیزی حدود 50‌میلیون‌تومان برای یک ست لباس کنار بگذارید. کت و شلوار 28 میلیونی با کمربند دو‌میلیون‌تومانی را می‌توانید با یک جفت کفش لویی ویتون هشت‌میلیون‌تومانی «ست» کنید. کراوات، گیره کراوات و دکمه سردست‌ها (جواهر نشان) نیز چیزی حدود 10‌میلیون‌تومان برایتان هزینه خواهد داشت. قیمت پیراهن اما در این بوتیک داستان دیگری دارد و همچون سایر اجناس بر اساس نوع جنس، رنگ‌های طبیعی استفاده شده و شرکت تولید‌کننده تعیین می‌شود. پیراهن مورد نیاز برای ست مورد اشاره را می‌توان با قیمت یک میلیون و 700‌هزارتومان خریداری کرد تا با لباس زیر 200‌هزارتومانی و جوراب صد‌هزارتومانی ست مورد نظر در نهایت 50 میلیون ناقابل برای شما تمام شود. گزارشگر شرق در ادامه می نویسد،در این بوتیک قبل از هرگونه تصمیم به خرید، لباس‌های مورد نظر در تن مانکن‌ها برای شما به نمایش در می‌آید و پس از انتخاب مدل مورد نظر اقدام به پرو خواهید کرد. لباس‌های زنانه نیز همین سازوکار را دارد و خانم‌ها نیز برای یک پالتو با برند «کالابریا» باید حداقل 15‌میلیون‌تومان بودجه کنار بگذارند.

نابودی سالانه 2میلیارد تن از خاک ایرانمدیرکل دفتر حفاظت خاک و کنترل فرسایش سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور با بیان اینکه میانگین فرسایش خاک در کشور سالانه 8/16 تن در هکتار است، اعلام کرد: هر سال 2 میلیارد تن خاک سرزمین مان از دست می‌رود. این در حالی است که برخی آمارهای غیررسمی میزان فرسایش خاک را سالانه 20 تن در هکتار نشان می‌دهند
 شعار جانم فدای رهبر در ترکیه

گروهی از مردم استانبول عصر یکشنبه با برگزاری تظاهرات، دستگیری اسلام گرایان و هواداران حجاب اسلامی در جمهوری آذربایجان را محکوم و شعار جانم فدای رهبر سر دادند.
به گزارش ایرنا، تظاهرکنندگان که درمیدان 'تقسیم' استانبول تجمع کرده بودند به سوی کنسولگری جمهوری آذربایجان راهپیمایی کرده و شعارهای 'مرگ بر اسرائیل' ، 'مرگ بر آمریکا' ، 'علی اف دیکتاتور حساب پس خواهد داد' و 'جانم فدای رهبر' سر دادند.

 آرزوی یک مطلع در پرونده فساد بزرگ مالی برای مجلسیوناز جمله حواشی جالب دوازدهمین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده فساد بزرگ مالی زمانی بود که  «خ.الف» ـ معاون سابق وزیر صنایع ـ به عنوان مطلع در جایگاه حاضر شد و برای مجلس جدید آرزوی توفیق کرد.

پیست ورزشی با چاشنی حیوان وحشی!

پیست دو میدانی یکی از شهرستانهای غربی کشور به دلیل نداشتن امکانات اولیه و نبود تجهیرات محل عبور حیوانات مختلف می باشد بطوریکه در زمان مسابقه دو میدانی ورزشکاران شاهد حمله حیوانات به سمت خود هستند که نتیجه آن ثبت رکود های جدید بوده است!

 *سالی 50 میلیارد، خرج جراحی زیبایی مردان!

برخلاف تصور همگان در تحقیقی که بین جامعه ایرانی انجام شده، مشخص شد که مردان ایرانی بیش از زنان مایل به جراحی زیبایی صورت هستند.بیشتر آقایان مراجعه کننده برای جراحی بینی در گروه سنی 15 تا 30 سال قرار دارند که به دلیل مسائل جوانی و شرایط این مقطع سنی، داوطلب جراحی زیبایی بینی هستند.سالانه بیش از 50 میلیارد تومان برای جراحی زیبایی بینی مردان در ایران صرف می شود.انجام عمل جراحی بینی بیش از 80 هزار بار در سال، در ایران اتفاق می افتد که 27 هزار بیمار، مرد هستند.


 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد