سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از دزفول

اعضای چهار باند سرقت از منازل در دزفول دستگیر شدند
 
دزفول - فرمانده انتظامی دزفول از دستگیری اعضای چهار باند سرقت از منازل که در این شهرستان موجب ناامنی شده بودند، خبر داد.
 
به گزارش خبرنگار ایرنا سرهنگ پاسدار 'ایرج نادبی زاده' عصردوشنبه در نشست خبری در مرکز فرماندهی انتظامی دزفول افزود: این سارقان که با مهارت های خاص و شگرد های مختلف اقدام به سرقت ازمنازل می کردند با تلاش مامواران انتظامی شهرستان طی یک ماه گذشته دستگیر شده اند.
وی تصریح کرد: با پیگیری های مأموران انتظامی دزفول پنج سارق کابل برق در شهرستان دستگیر و مقدار قابل توجهی کابل برق از آنها کشف شد.
فرمانده انتظامی دزفول با اشاره به دیگر فعالیت های نیروی انتظامی در یک ماه اخیر گفت: سارقی که در خیابان شریعتی و طالقانی دزفول اقدام به کیف قاپی می کرد با همکاری مردم و مأموران دستگیر شد ضمن اینکه اعضای یک باند زورگیری از کارگران مرغداری نیز در این مدت شناسایی و دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی دزفول با اشاره به طرح مبارزه با بدحجابی و بهسازی فرهنگی معابر و پارک های دزفول گفت که این طرح بنا به درخواست های مکرر مردمی برای برخورد با مظاهر بدحجابی در برخی پارک ها و معابر عمومی به اجرا که در مرحله اول به افراد بد حجاب تذکرلازم داده شده که اجرای این طرح نتایج بسیارخوبی در این خصوص به همراه داشته است.
وی افزود: در همین ارتباط کار بهسازی پارک علی کله توسط نیروهای بسیجی و انتظامی با انجام امر به معروف و نهی از منکر انجام شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد