سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی

 

شناخت نفرات برتر مسابقات قهرمانی بدمینتون نونهالان و نوجوانان خوزستان
ورزشی  23/3/1391  12:59:06
913-11481-5 کد خبر
RSS :: پرینت

دور اول مسابقات قهرمانی بدمینتون نونهالان و نوجوانان خوزستان در شوشتر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار بخش ورزشی ایسنا از خوزستان، این مسابقات با حضور 27 بازیکن در رده سنی نونهالان و 38 ورزشکار در رده سنی نوجوانان، در دو بخش انفرادی و دونفره انجام شد.

در رده سنی نونهالان و در بخس انفرادی، امیرحسین احسانی‌فر و آرمین قصاب هر دو از شوشتر به ترتیب به مقام‌های اول و دوم دست پیدا کردند و محمدحسین منگری از شوش سوم شد.

در همین رده سنی و در بخش دونفره، علیرضا محب‌زاده و احمدرضا دربندی از شوشتر در مکان نخست قرار گرفتند. رضا حاجی‌زاده و محمدمهدی محقق از شوشتر مقام دوم را کسب کردند و دانیال کاظم‌پور و نوید بندانی از اهواز در جایگاه سوم ایستادند.

در رده سنی نوجوانان و در بخش انفرادی، امین سواری از شوش به مقام قهرمانی رسید. احسان خالص از شوشتر دوم شد و علی عبدالخانی از شوش در مکان سوم قرار گرفت.

در همین رده سنی و در بخش دونفره، امیرحسین احسانی‌فرد و آرش ربیع‌پور از شوشتر قهرمان شدند، مهدی زبیدی و جمیل خیمه‌کبود از شوش در مکان دوم قرار گرفتند و امید قماشی و محسن سلیقه‌نژاد از شوشتر سوم شدند.

این رقابت‌ها 19 خرادماه در سالن معلم شوشتر برگزار شد.

 

دروزاه بان تیم ملی کرواسی به تیم فوتبال نفت آبادان پیوست

 
آبادان - قائم مقام باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: 'مارکو سیمیچ' دروزاه بان تیم امید کرواسی با عقد قراردادی یک ساله به تیم نفت پیوست.
 
'اصغر احمدی' روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سیمیچ شب گذشته وارد آبادان شد و صبح امروز بعد از انجام مذاکرات با مسوولان نقل و انتقالات باشگاه به توافق نهایی رسید و قراردادی یک ساله با این باشگاه منعقد کرد.
وی اظهار داشت: این دورازه بان 26 ساله فصل گذشته در تیم لیگ برتری یاگودیای صربستان حضور داشت که در 28 بازی 17 گل دریافت کرد.
قائم مقام صنعت نفت گفت: همچنین سیمیچ فصل گذشته که با تیم یاگوریا به مقام چهارمی لیگ صربستان رسید از سوی فدارسیون فوتبال این کشور و رسانه ها و همچنین تماشاگران صربستانی به عنوان بهترین دروازه بان این لیگ شناخته شد و در تیم منتخب لیگ صربستان قرار گرفت.
احمدی ادامه داد: سیمیچ در تمامی تیم های ملی نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید کرواسی حضور داشته و اکنون از سوی فدارسیون صربستان به تیم ملی بزرگسالان این کشور فرا خوانده شده است.
وی اظهار داشت: به طور حتم سیمیچ بهترین بازیکن خارجی است که به لیگ برتر ایران آمده و پدیده لیگ امسال خواهد شد.
وی افزود: تیم پرسپولیس تهران سخت خواهان این دروازه بان بود که با وی به توافق نرسیدند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد