سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

گزارش هواشناسی

تا پایان هفته جاری
آسمان خوزستان خاکستری می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل هواشناسی خوزستان از احتمال وقوع گرد و غبار در استان تا پایان هفته جاری خبر داد و گفت: وزش بادهای شدید این پدیده را تسریع می‌کند.

خبرگزاری فارس: آسمان خوزستان خاکستری می‌شود

مسعود دهملایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: در لایه میانی جو امواج پایدار بر روی استان حاکم است و در سطح زمین نیز به علت تغییرات فشار برای امروز انتظار وزش بادهای قابل‌ملاحظه و برخاستن گرد و غبار وجود دارد.

وی افزود: بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده تا پایان هفته احتمال وقوع پدیده گرد و غبار وجود دارد و این پدیده با ورزش باد تشدید می‌شود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به پیش‌بینی‌های انجام شده گفت: از امروز تا اواخر هفته نیز تغییرات دمایی چشمگیری مشاهده نمی‌شود.

وی تأکید کرد: آسمان استان صاف بعضا همراه با بادهای قابل ‌ملاحظه و با احتمال برخاستن گرد و غبار به ویژه در شهرهای شمالی استان خواهد بود.

دهملایی با اشاره به وزش بادهای بسیار شدید در برخی از شهرهای استان خاطر نشان کرد: پیش‌بینی می‌شود خلیج فارس نیز در این بازه زمانی مواج باشد.

مدیرکل هواشناسی خوزستان در این باره خاطرنشان کرد: وضعیت هوا، صاف همراه با گرد و غبار جهت باد، شمال غربی تا غربی سرعت باد، 20 تا 40 کیلومتر در ساعت و ماکزیمم سرعت باد، 45 کیلومتر در ساعت خواهد بود.

این مقام مسئول تأکید کرد: در شبانه روز گذشته آبادان با 47 و ایذه با 21 درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط گزارش شده‌اند.

دهملایی با اشاره به پیش‌بینی‌های انجام شده درباره تغییرات دمایی شهرستان اهواز تأکید کرد: حداکثر دمای اهواز امروز به 45 و حداقل به 27 درجه سانتیگراد خواهد رسید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد