سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار کارگری و صنعتی

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز:
صبح امروز کارگران فضای سبز منطقه 6 اهواز در اعتراض به تعویق 6 ماهه در دریافت حقوق خود در محل ساختمان استانداری تجمع کردند / برای حل این مشکل به طور اساسی، از این پس شهرداری حقوق تمامی کارگرانی را که زیرنظر و در استخدام پیمانکار هستند به حساب شخصی کارگران واریز می گردد
خوزنیوز: صبح امروز کارگران فضای سبز منطقه 6 اهواز در اعتراض به تعویق 6 ماهه در دریافت حقوق خود در محل ساختمان استانداری تجمع کردند.

این تجمع که تا حوالی ظهر ادامه داشت با وساطت معاونت خدمات شهری شهرداری و رسیدگی به خواسته های کارگران خاتمه یافت.

در همین زمینه معاون خدمات شهری شهردای اهواز با اشاره به تجمع اعتراض آمیز کارگران در گفت و گو با خبرنگار خوزنیوز اظهار داشت: این مسئله به دلیل قصور پیمانکار رخ داد که در حال حاضر با رسیدگی به خواسته های کارگران پایان یافته است.

عالیپور افزود: برای حل این مشکل  به طور اساسی، از این پس شهرداری حقوق تمامی کارگرانی را که زیرنظر و در استخدام پیمانکار هستند به حساب شخصی کارگران واریز می گردد.

وی ادامه داد: به دلیل زمان بر بودن وصول درآمدها و مطالبات شهرداری، پرداخت ها هم گاهی نوساناتی پیدا می کند اما در سال گذشته تاخیر در پرداخت حقوق کارگران نداشتیم و حقوق کارگران به موقع پرداخت شده  است.

معاون شهردار اهواز تاکید کرد: سیاست شهرداری در سال جدید بر همزمان سازی پرداخت ها و واریز حقوق کارگران به حساب شخصی شان خواهد بود.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد