سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار نمایندگان مجلس شورای اسلامی

بازدید نمایندگان خوزستانی مجلس نهم از خبرگزاری فارس 

خبرگزاری فارس: تعدادی از نمایندگان خوزستانی مجلس نهم امروز از خبرگزاری فارس بازدید کردند.

خبرگزاری فارس: بازدید نمایندگان خوزستانی مجلس نهم از خبرگزاری فارس

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، ناصر سودانی نماینده اهواز، حجت‌الله درویش‌پور نماینده ایذه و باغملک، عباس پاپی‌زاده نماینده دزفول، اسماعیل جلیلی نماینده مسجد سلیمان، سیدشکرخدا موسوی نماینده اهواز و سیدراضی نوری نماینده شوش امروز در خبرگزاری فارس حضور یافتند.

مجید منصوری نماینده مردم لنجان هم امروز به خبرگزاری فارس آمد.

سید‌نظام‌الدین موسوی مدیرعامل خبرگزاری فارس در دیدار با این نمایندگان ضمن تشریح فعالیت‌های خبرگزاری فارس در سطح ملی و بین‌المللی گفت که خبرگزاری فارس، مشی اصولگرایانه دارد و این مشی خود را هم پنهان نمی‌کند.

وی افزود: خبرگزاری فارس در تعامل با تمامی نیروهای انقلاب فعالیت می‌کند و البته مرزبندی مشخصی هم با جریانات خارج از چارچوب نظام دارد.

در ادامه این دیدار نمایندگان مجلس ضمن تاکید بر تعامل دو‌جانبه میان مسئولین و رسانه‌ها خواستار توجه جدی به فعالین رسانه شدند و بر این نکته تاکید کردند که باید برای فعالیت رسانه‌ای فضا و بستر مناسب در کشور فراهم شود.

نمایندگان خوزستان بعد از دیدار با مدیر‌عامل خبرگزاری فارس، از تحریریه خبرگزاری فارس نیز بازدید کردند و از نزدیک در جریان روند فعالیت‌ خبرنگاران حوزه‌های مختلف خبری این خبرگزاری قرار گرفتند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد