سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار نمایندگان مجلس شورای اسلامی

یکی از نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از داوطلب شدن اکثر نمایندگان خوزستان برای عضویت در کمیسیون انرژی اظهار کرد: خوزستان علاوه بر موضوع انرژی مشکلات جدی‌تر دیگری دارد که بایستی برخی نمایندگان در کمیسیون مرتبط به آن عضو شوند / این نماینده که نمی‌خواست نامش فاش شود خاطرنشان کرد: کشاورزی، بهداشت، علوم و آموزش از موضوعات مهمی هستند که متاسفانه در حال حاضر تعداد خیلی کمی از نمایندگان برای عضویت در این کمیسیون‌ها داوطلب شده‌اند
یکی از نمایندگان خوزستان در مجلس گفت: اکثر نمایندگان خوزستان داوطلب عضویت در کمیسیون انرژی هستند و در واقع در مجلس نهم رکورد حضور خوزستانی‌ها در این کمیسیون شکسته می‌شود.

به گزارش فارس، یکی از نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از داوطلب شدن اکثر نمایندگان خوزستان برای عضویت در کمیسیون انرژی اظهار کرد: خوزستان علاوه بر موضوع انرژی مشکلات جدی‌تر دیگری دارد که بایستی برخی نمایندگان در کمیسیون مرتبط به آن عضو شوند.

این نماینده که نمی‌خواست نامش فاش شود خاطرنشان کرد: کشاورزی، بهداشت، علوم و آموزش از موضوعات مهمی هستند که متاسفانه در حال حاضر تعداد خیلی کمی از نمایندگان برای عضویت در این کمیسیون‌ها داوطلب شده‌اند.

وی در خصوص اینکه در حال حاضر نمایندگان کدام شهرهای خوزستان داوطلب عضویت در کمیسیون انرژی شده‌اند، گفت: در حال حاضر دو نماینده از اهواز، سه نماینده آبادان، نماینده مردم خرمشهر، نماینده مردم ماهشهر، شادگان، دشت آزادگان داوطلب عضویت در کمیسیون انرژی شدند.

وی تصریح کرد: اکثر این نمایندگان اولویت اول و دوم خود را کمیسیون انرژی اعلام کرده‌اند و بر عضویت در این کمیسیون مصر هستند.

این نماینده مجلس افزود: در جلسه‌ای که بین نمایندگان خوزستان برگزار شد قرار شد در اکثر کمیسیون‌ها نماینده داشته باشیم اما در عمل این اتفاق نیفتاد.

وی خاطرنشان کرد: به نظر در مجلس نهم نمایندگان خوزستان رکورد عضویت خوزستانی‌ها در کمیسیون انرژی را بشکنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد