سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار مرکز استان

رئیس دادگاه‌های عمومی اهواز خبر داد
6 سال حبس برای مدیرعامل شرکت بازرگانی مفید

خبرگزاری فارس: رئیس دادگاه‌های عمومی و حقوقی اهواز از صدور حکم برای متهم ردیف اول پرونده شرکت بازرگانی مفید خبر داد.

خبرگزاری فارس: 6 سال حبس برای مدیرعامل شرکت بازرگانی مفید

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از روابط عمومی دادگستری خوزستان، عبدالعباس زبیدی نیا اظهار داشت: پرونده شرکت بازرگانی مفید با یک‌هزار و 500 نفر شاکی، سال گذشته در شعبه 108 دادگاه جزایی اهواز مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی افزود: در این پرونده به اتهامات مدیر عامل شرکت مذکور مبنی بر کلاهبرداری، صدور چک بدون محل و اخلال در نظام اقتصادی با انجام تبلیغات رسانه‌ای و کارآفرینی، تحویل دستگاه‌های تولید اسکاج و خرید خدمات و دریافت مبلغی حدود 100 میلیارد ریال از شکات، رسیدگی شد.

زبیدی نیا گفت: در پایان جلسات رسیدگی به این پرونده، پس از احراز بزهکاری، متهم ردیف اول به هویت «ج.س»، به دلیل ارتکاب اقدامات متقلبانه و بردن مال شاکیان به تحمل شش سال و دو ماه حبس و رد مال شاکیان معادل وجوه مأخوذه و پرداخت 30 میلیارد ریال جزای نقد در وجه دولت، محکوم شد.

وی افزود: علاوه بر این، پرونده‌های دیگری از جمله پرونده مربوط به شورای شهر و شهرداری سابق اهواز، پرونده مسئولان سابق منطقه آزاد اروند و پرونده موسوم به بانک ملی خرمشهر، مطرح و رسیدگی شد که برخی منتج به صدور رأی شده و سایر پرونده‌های مربوطه در حال رسیدگی است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد