سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی

 
 
رییس هیات فوتبال استان:
AFC نگاه ویژه‌ای به خوزستان دارد
پیگیر دریافت مجوز برگزاری کلاس مربیگری درجه A هستیم

ورزشی  21/3/1391  10:02:04
913-10081-5 کد خبر
RSS :: پرینت

رییس هیات فوتبال خوزستان خشونت‌ها و درگیری‌ها را از نقاط ضعف فوتبال کشور دانست و آن را یک دغدغه‌ی مهم برشمرد.

اسماعیل عامری‌گلستان در گفت‌وگو با خبرنگار بخش وزرشی ایسنا در خوزستان درخصوص لیگ یازدهم  اظهارکرد: این رقابت‌ها خوشبختانه با موفقیت به پایان رسید و یکی از نکات اساسی که این لیگ نسبت به لیگ سال گذشته داشت، به حداقل رسیدن درگیری‌ها و خشونت‌ها بود.

وی ادامه‌داد: در لیگ یازدهم خشونت‌ها خیلی کمتر شد و ما گمان می‌کردیم در چند هفته‌ی پایانی ممکن است به دلیل حساسیت مسابقات، خشونت‌ها و درگیری‌ها در زمین و خارج از آن زیاد شود به همین منظور از مدیران تیم‌های استان دعوت کردیم تا با جدیت از بروز این مسایل جلوگیری کنند.

رییس هیات فوتبال خوزستان خاطرنشان‌کرد: ‌صحبت‌هایی که با مسوولان تیم‌ها داشتیم موثر واقع شد و مسابقات تیم‌های ما با شرایط مطلوبی به پایان رسید. ‌سعی داریم در مسابقات استانی نیز شرایط مناسبی برای تیم‌های خود فراهم کنیم تا حرکات غیراخلاقی را مشاهده نکنیم.

وی اظهارکرد: سعی داریم با صحبت‌هایی که با صدا و سیما و رسانه‌ها انجام می‌دهیم اخلاق و منش جوانمردی در فوتبال‌مان حاکم شود؛ موردی که اکنون در فوتبال ما تا اندازه‌ای کم‌رنگ شده است. احترام به بازیکن، هوادار، داور، مربی و تمام عوامل درگیر در فوتبال، باید حفظ شود و همه ما باید کمک کنیم تا چنین شرایطی بر فضای فوتبال ما حاکم شود.

عامری‌گلستان گفت: اکنون AFC و آسیا ویژن نگاه ویژه‌ای به ما دارند که تا چه اندازه می‌توانیم مسابقات را به نحو خوبی برگزار کنیم و بازی‌های ما در چه فضایی انجام می‌شود. اکنون که مسابقات‌مان آغاز نشده و گرمای هوا نیز بیشتر نشده، فرصت مناسبی برای برگزاری دوره‌های آموزش مربیگری و داوری است. این وعده را می‌دهم که مجوز برگزاری کلاس مربیگری درجه A را با صحبتی که با فدراسیون می‌کنیم، بگیریم.

وی با بیان این‌که برنامه مسابقات آینده را تنظیم کرده‌ایم، گفت: به غیر از برگزاری منظم مسابقات، سالم و جوانمردانه بودن این رقابت‌ها نیز برای ما مهم است. در حال حاضر یکی از نقاط ضعف فوتبال ما، مشکلات مالی تیم‌های استان است.

رییس هیات فوتبال خوزستان خاطرنشان‌کرد: مشکلات مالی تیم‌‌ها باعث می‌شود، آن‌ها نتوانند هزینه‌های ورودی مسابقات و دیگر مسایل را به موقع پرداخت کنند ولی امیدوارم به زودی این مسایل را برطرف کنیم تا مسابقاتی سالم و جوانمردانه داشته باشیم.

وی به افزایش ورودی تیم‌ها در مسابقات لیگ اشاره کرد و گفت: به صورت متوسط حضور یک تیم از ابتدای مسابقات تا پایان آن، حدود چهار میلیون تومان برای ما هزینه‌بر و طبیعی است که این هزینه‌ها را باید از شرکت‌کنندگان دریافت کنیم.

 
 
 
فوتبال بانوان در خوزستان مجددا فعال شد
ورزشی  21/3/1391  14:00:27
913-10281-5 کد خبر
RSS :: پرینت

نایب‌رییس هیات فوتبال خوزستان از فعالیت فوتبال بانوان در بهبهان و رامهرمز خبرداد.

مینا بارانی در گفت‌وگو با خبرنگار بخش ورزشی ایسنا در خوزستان اظهار‌کرد: بهبهان و رامهرمز به تازگی فعالیت فوتبالی خود را در بخش بانوان و در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان آغاز کرده‌اند. این دو شهرستان از بابت زمین چمن مشکلی ندارند.

وی بیان‌کرد: قصد داریم یک تیم در رده سنی نوجوانان از این دو شهرستان آماده و به مسابقات کشوری اعزام کنیم. ما اواخر تیر‌ماه رقابت‌های کشوری را پیش رو داریم.

نایب‌رییس هیات فوتبال خوزستان عنوان‌کرد: برای حضور در این مسابقات دو، سه اردو برپا خواهیم کرد که یکی از اردوها در اهواز و یکی، دو اردوی دیگر احتمالا در رامهرمز برگزار خواهند شد.

وی در ادامه خواستار حمایت مسوولان از فوتبال بانوان شد.

 
 
برگزاری مسابقات تنیس روی میز و دو و میدانی جانبازان و معلولان خوزستان
ورزشی  21/3/1391  09:08:40
913-9981-5 کد خبر
RSS :: پرینت

رقابت‌های تنیس روی میز و دو و میدانی جانبازان و معلولان خوزستان با حضور 9 تیم از سراسر استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار بخش ورزشی ایسنا از خوزستان، مسابقات تنیس روی میز جانبازان و معلولان استان هفتم و هشتم تیرماه با شرکت تیم‌هایی از اهواز، ماهشهر، بندرامام، ایذه، هویزه، شوشتر، دزفول، آبادان و خرمشهر در مجموعه جانباز اهواز انجام می‌شود.

این رقابت‌ها به منظور انتخاب تیم استان و اعزام به رقابت‌های قهرمانی کشور برگزار می‌شود.

 
ابوذر رحیمی به نفت آبادان پیوست
آبادان – خبرگزاری مهر: بازیکن تیم فوتبال داماش گیلان با انعقاد قراردادی به تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پیوست.

به گزارش خبرنگار مهر، این بازیکن چپ پا ظهر امروز با حضور در باشگاه صنعت نفت آبادان با این تیم قراداد بست تا طلایی پوشان را برای فصل آینده لیگ برتر باشگاه های کشور همراهی کند.

این بازیکن سابقه حضور در فولاد خوزستان را نیز در کارنامه دارد و به نظر می رسد با آب و هوای این استان که دغدغه اصلی اکثر بازیکنان برای حضور در تیمهای خوزستانی است آشنایی دارد.

صنعت نفت آبادان برای تکمیل خط حمله خود در اولین گام اقدام به جذب یک مهاجم خوزستانی به نام مهدی دغاغله کرد. این بازیکن در تیم استقلال اهواز در لیگ برتر بازی کرده ولی برای انجام خدمت سربازی به تیم ملوان بندرانزلی پیوسته بود و اکنون و بعد از دو سال حضور در تیم ملوان، به استان خود بازگشته است.

همچنین محمد الهایی بازیکن جوان فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس تهران نیز دیگر خرید آبادانی ها برای فصل آینده است که این بازیکن با حضور در باشگاه قرارداد منعقد کرد. الهایی نیز همانند دغاغله خوزستانی و اهل شوش است.
 
همچنین روح الله عرب مهاجم چند سال اخیر باشگاه صنعت نفت آبادان نیز با حضور در محل باشگاه قرارداد خود را با طلایی پوشان تمدید کرد تا فصل آینده نیز در آبادان توپ بزند.
 
روح الله عرب فصل گذشته در دیدار با تراکتورسازی تبریز از ناحیه پا دچار مصدومیت شد و ادامه فصل را از دست داد ولی با بهبودی کامل به تیم صنعت نفت بازگشت. عرب در فصل گذشته با انجام هشت بازی سه گل برای تیم صنعت نفت به ثمر رساند.
 
با حضور 17 تیم آغاز می‌شود
مسابقات فوتبال جوانان آبادان در نیمه ابتدایی تیرماه

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت فوتبال آبادان از آغاز مسابقات جوانان فوتبال باشگاه‌های آبادان از نیمه ابتدایی تیرماه سال جاری خبر داد.

خبرگزاری فارس: مسابقات فوتبال جوانان آبادان در نیمه ابتدایی تیرماه

مظفر شاملی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: روز گذشته مراسم قرعه‌کشی مسابقات جوانان باشگاهی آبادان در محل هیئت فوتبال این شهرستان برگزار شد.

وی در همین خصوص اضافه کرد: قرعه‌کشی مسابقات انجام شد و 17 تیم شرکت کننده حریفان خود شناختند، تیم‌ها بعد از قرعه‌کشی در سه گروه چهار تیمی و یک گروه پنج تیمی قرار گرفتند.

رئیس هیئت فوتبال آبادان از زمان و مکان برگزاری این دوره از مسابقات گفت و افزود: این بازی‌ها از نیمه ابتدایی تیرماه آغاز شده و به دنبال آن هستیم که مسابقات را در سه زمین کارگر، شهرداری و 17 شهریور برگزار کنیم.

وی همچنین از آغاز مسابقات نونهالان باشگاهی آبادان گفت و خاطرنشان کرد: این بازی‌ها در چهار گروه چهار تیمی قرار بود از ابتدای تیرماه سال جاری آغاز شود که به دلیل مخالفت مسئولان باشگاه‌ها با این تاریخ احتمالاً یک هفته به تعویق می‌افتد.

شاملی تصریح کرد: برای برگزاری مسابقات فوتبال نونهالان باشگاهی آبادان زمین جم و شاهین را در نظر گرفتیم.

وی در ادامه از زمان آغاز مسابقات مینی‌فوتبال جام رمضان خبر داد و افزود: جلسه هماهنگی این بازی‌ها را بیستم تیرماه برگزار کرده و پیش‌بینی ما این است که رقابت‌های ماه مبارک از روز سوم مرداد آغاز شود.

رئیس هیئت فوتبال آبادان در پایان گفت: مسابقات جام رمضان را به احتمال فراوان در یکی از دو محل سالن ولیعصر(عج) و یا زمین چمن مصنوعی شادروان پرویز دهداری برگزار کرده و حضور تیم‌ها در این مسابقات به صورت آزاد است.

 
 
برای پول به فولاد نرفتم
ریکانی: خانواده‌ام همه صنعت نفتی هستند

خبرگزاری فارس: هافبک آبادانی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: با وجود اینکه در تیم فولاد خوزستان توپ می‌زنم اما تمام خانواده‌ام هوادار تیم فوتبال نفت آبادان هستند.

خبرگزاری فارس: ریکانی: خانواده‌ام همه صنعت نفتی هستند

طالب ریکانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: بعد از اینکه مصدوم شدم جایی در ترکیب صنعت نفت به شکل ثابت پیدا نکرده تا در نیم‌فصل مسابقات لیگ برتر سال گذشته به فولاد خوزستان بپیوندم.

وی در همین خصوص اضافه کرد: هر بازیکنی آرزو دارد در تیمی بازی کند که از بچگی در آن توپ زده اما شرایط برای ماندن من در آبادان به هیچ عنوان مهیا نبود و صنعت نفتی‌ها به راحتی رضایت‌نامه‌ام را صادر کردند، با وجود این هنوز هم خانواده‌ام هوادار سرسخت تیم صنعت نفت هستند.

هافبک آبادانی تیم فوتبال فولاد خوزستان افزود: تیم فوتبال فولاد خوزستان در ابتدای فصل گذشته هم خواهان جذب من بود که مسئولان باشگاه صنعت نفت با مطالبه مبلغ سنگین برای صدور رضایت‌نامه، مانع از شکل‌گیری این انتقال شدند.

وی با اشاره به اینکه به خاطر مسائل مالی به فولاد خوزستان ملحق نشده خاطرنشان کرد: از رقمی نزدیک به 100 میلیون تومان گذشته تا پیراهن فولاد را بپوشم ضمن اینکه مبلغ دریافتی من از نماینده اهواز در لیگ برتر فوتبال کشور برای یک نیم فصل بسیار ناچیز است.

ریکانی در ادامه تصریح کرد: کار کردن در کنار مسئولان و بازیکنان تیم فولاد خوزستان برای من بسیار راحت بوده ضمن اینکه "حکیم نصاری"؛ دیگر بازیکن آبادانی فولاد همانند یک برادر در کنار من است.

وی از تغییر سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت و اضافه کرد: برای یک بازیکن این تغییرات نباید اهمیت داشته باشد؛ تمام سعی خود را می‌کنم که مورد توجه "حسین فرکی" قرار گرفته و به ترکیب اصلی راه پیدا کنم.

طالب ریکانی در پایان نیم فصل مسابقات لیگ برتر سال گذشته از صنعت نفت آبادان جدا شده و به فولاد خوزستان پیوست.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد