سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار مرکز استان

 
شرور معروف خوزستانی دستگیر شد

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی خوزستان گفت: ماموران پلیس شرور معروف یکی از مناطق اهواز را که با تیر اندازی‌های مکرر سبب رعب و وحشت شهروندان شده بود، دستگیر کردند.

خبرگزاری فارس: شرور معروف خوزستانی دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از پایگاه خبری پلیس خوزستان، علی حاتمی اظهار داشت: مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی در پی دریافت خبری مبنی بر تیر اندازی مکرر توسط شخصی که از شرور و اراذل اوباش یکی از محلات شهرستان اهواز است، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پلیس پس از انجام کارهای اطلاعاتی و پلیسی مخفیگاه متهم تحت تعقیب را شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

حاتمی در مورد جرایم این متهم گفت: ایجاد رعب و وحشت بین شهروندان، تیر اندازی‌های منجر به جرح، درگیری با مأموران پلیس، تخریب بیت المال و خودروهای شاکیان، ضرب و جرح عمدی از جمله جرایم این شرور سابقه دار است.

 
نان در اهواز گران شد 

خبرگزاری فارس: به دنبال افزایش قیمت گندم در فصل خرید سال‌جاری و به دنبال افزایش قیمت نان در برخی استان‌های کشور، قیمت انواع نان در خوزستان هم افزایش یافت.

خبرگزاری فارس: نان در اهواز گران شد

فرماندار اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مرکز خوزستان گران شدن نان را تأیید کرد و گفت: میزان افزایش برای انواع نان از سوی تعزیرات و سازمان صنعت، معدن و تجارت به فرمانداری‌ها در شهرهای مختلف استان خوزستان ابلاغ شده است.

عبدالعزیز فدعمی افزود: بر این اساس، قیمت هر قرص نان لواش در اهواز 125 تومان، تافتون 140 تومان و سنگک بدون کنجد 500 تومان تعیین شده است.

وی ادامه داد: همچنین قیمت هر قرص نان بربری در اهواز 300 تومان، نان لواش نیمه اتوماتیک 90 تومان و انواع نان حجیم هر قرص 300 تومان است.

فرماندار اهواز خاطر نشان کرد: همزمان با افزایش قیمت نان بر ارتقاء کیفیت نان هم تأکید داریم و از مردم درخواست می‌شود در صورت هرگونه تخلف موارد را به سازمان صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات اطلاع دهند.

به گزارش خبرنگار فارس، بعد از افزایش 29 درصدی قیمت هر کیلوگرم گندم فرایند تعیین قیمت جدید نان در استان‌های کشور آغاز شده و تاکنون در چند استان قیمت نان افزایش یافته است. این در حالی است که دولت بر عدم افزایش قیمت‌ها پیش از اجرای فاز دوم هدفمندی‌ یارانه‌ها تأکید داشته با این وجود، قیمت نان در برخی استان‌ها با تصمیم کارگروه‌های استانی افزایش یافته است.

هنوز مشخص نیست آیا افزایش قیمت خرید تضمینی گندم براساس تصمیم ستاد هدفمندی‌ یارانه‌ها بوده یا این‌که این تصمیم در وزارت جهاد کشاورزی اتخاذ شده است. همچنین احتمال افزایش قیمت نان همزمان با اجرای فاز دوم قانون هدفمندی‌ یارانه‌ها و نیز تغییر در یارانه نقدی نان سؤالات دیگری است که هنوز بی پاسخ است. 

 

فردا در اهواز
مشاوران جوان خوزستان گردهم می‌آیند

خبرگزاری فارس: مشاوران جوان فرمانداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان خوزستان در دومین نشست هم اندیشی خود در اهواز گرد هم می‌آیند.

خبرگزاری فارس: مشاوران جوان خوزستان گردهم می‌آیند

وحید کیانی مشاور استاندار و رئیس گروه مشاوران جوان استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: این نشست هم اندیشی روز دوشنبه در اهواز برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مدیران مشورت پذیر امکان ظهور و بروز بیشتری را در حوزه مدیریتی خود خواهند یافت، گفت: مشاوران جوان با نگاه پژوهش محور و اثربخشی که خواهند داشت سبب ساز حرکت‌های نو در سطوح مختلف سازمانی خواهند بود.

رئیس گروه مشاوران جوان خوزستان ادامه داد: برگزاری جلسات هم اندیشی در سطح استان، شوراهای اداری جوان شهرستان‌ها، دوره‌های مختلف آموزشی، جلسات کارگروه‌های چندگانه حوزه مشاوران جوان تنها بخشی از مجموعه فعالیت‌هایی است که در دستور کار این حوزه مشورتی قرار دارد و دراین راستا نشست‌هایی نیز با محوریت تبیین شعار سال (تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی) برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی فرصت طلایی و درخشانی است تا در راستای این فرصت ارزشمند به داشته‌های خویش قدری نظر کنیم و از ظرفیت‌های موجود ملی به بهترین شکل بهره بگیریم و توانایی‌های مثال زدنی خود را در سایر عرصه‌ها نمایان‌تر سازیم.

کیانی با اشاره به اینکه حوزه مشاوران جوان استان خوزستان نیز پرانرژی تر و توانمندتر از سال‌های پیش از نگاه علمی و پژوهش محور جوانان صاحب نظر بهره خواهد برد، از ظرفیت‌های مغفول مانده این گروه پر انرژی برای تحقق بخشی به آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی یاد کرد و افزود: شبکه مشاوران جوان در استان خوزستان محدود به یک گروه یا قشر خاص نیست بلکه متعلق به همه جوانان صاحب اندیشه و اهل علم و صاحب نظر در سایر حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی است.

مشاور استاندار خوزستان در امور جوانان درباره نشست هم‌اندیشی روز دوشنبه مشاوران جوان گفت: دبیر سازمان فراگیر مشاوران جوان نهاد ریاست جمهوری نیز در این نشست حضور دارد و در روزهای آینده جلسات شورای اداری جوان تشکیل می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد