سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از هفتکل

برنامه کنکاش

 

برنامه کنکاش سیمای خوزستان شنبه بیستم خردادماه  به بررسی مشکلات هفتکل خواهد پرداخت.
احمد غفاری تهیه کننده ی این برنامه با دادن این خبر اضافه کرد:برنامه کنکاش دریچه ای برای بیان مشکلات استان و ارتباط مردم و مسئولین است و در برنامه ی ساعت نه شب شنبه بیستم خرداد نیز با حضور مهندس صالح بیگی فرماندار هفتکل به بررسی مشکلات هفتکل و مردم خوب این شهرستان خواهیم پرداخت .
گفتنی است گروه برنامه ی کنکاش روز چهارشنبه هفدهم خرداد در هفتکل حضور پیدا کرده و از کوره های پخت آهک ــ که نزدیک به یکماه است تعطیل شده ــ ،درمانگاه ،فاضلاب ، مسکن مهر و سینما و مسائل فرهنگی این شهرستان تصویر تهیه کرده و با برخی از مردم هفتکل  در مورد مسائل و مشکلات این شهرستان به گفتگو پرداختند.
لازم به ذکر است که از طریق سامانه پیام کوتاه 30000602 و تلفن راوبط عمومی صدا و سیمای مرکز خوزستان به شماره های 0611ــ3333555و3334555 می توان به بیان مشکلات شهر پرداخت البته برای ارسال پیامک باید در صفحه ی متن ابتدا عدد 514 که کد برنامه است را وارد  و پس از آن متن مورد نظر را بنویسید.
   لذا از عموم شهروندان و دوستداران هفتکل تقاضا مندیم در روز شنبه از ساعت هشت شب به بعد از طریق پیام کوتاه و یا ارتباط تلفنی مشکلات هفتکل را به این برنامه انتقال دهند تا مسئولین پاسخگو باشند.

+ نوشته شده در  شنبه بیستم خرداد 1391ساعت 12:30  توسط امیر رحمانی  |  نظر بدهید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد