سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار حوادث

تصادفی های خوزستان در ایام تعطیل ؟ ویژه

رئیس پلیس راه خوزستان گفت: در تعطیلات ابتدای هفته جاری سه تصادف منجر به فوت و هفت تصادف منجر به جرح در جاده‌های استان گزارش شد و بر اثر این حوادث سه نفر جان خود را از دست دادند و 10 نفر نیز مجروح شدند.

سرهنگ قاسم قدرتی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در ایام سالگرد رحلت امام خمینی(ره) 260 دستگاه اتوبوس شامل 12 هزار زائر از استان خوزستان به تهران اعزام شدند و هیچ‌گونه حادثه خاصی برای این زایران گزارش نشد.

وی با بیان اینکه حوادث جاده‌ای روزهای اخیر بیشتر شامل واژگونی خودروها بود، افزود: تصادفات فوتی در مسیر فرعی اندیمشک و مسیر اندیکا به مسجدسلیمان گزارش شدند و خستگی و خواب‌آلودگی رانندگان مهمترین علت وقوع این تصادفات بود.

قدرتی تصریح کرد: رانندگان در مسیرهای فرعی که دارای سربالایی‌ و سرازیری‌های بسیاری هستند، باید با سرعت مطمئن حرکت کنند و تجهیزات خود را ارزیابی و متناسب با آن تجهیزات سرعت خود را تنظیم کنند. البته جاده‌های فرعی استان استاندارد لازم را ندارند‌ و قدیمی و خاکی هستند و بدون رعایت اصول راهسازی، یک روکش آسفالت بر روی آنها کشیده شده است. جاده‌ها با چنین ساختار فیزیکی نمی‌توانند سرعت خودروهای تندرو را پوشش دهند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد