سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان

مدیر دیسپاچینگ برق منطقه ای خوزستان:
درتابستان امسال مشکل خاصی برای تامین برق خوزستان وجود ندارد
 
اهواز- مدیردیسپاچینگ جنوب ِغرب شرکت برق منطقه ای خوزستان گفت: با توجه به اقدامات شایسته ای که در خصوص اصلاح و توسعه شبکه برق صورت گرفته خوشبختانه مشکل خاصی درتامین برق خوزستان درتابستان امسال وجود ندارد .
 
به گزارش روز سه شنبه خبرنگار ایرنا از روابط عمومی شرکت برق منطقه ای خوزستان، عباس دامن افشان افزود:ولی بعضی از حوادث پیش بینی نشده و گرمای شدید تابستان و مزید بر آن افزایش بار ممکن است روی تجهیزات شبکه برق تاثیر منفی داشته باشد.
به گفته دامن افشان شبکه برق خوزستان یکی از مهمترین و پر بارترین شبکه های برق کشور است که اوج مصرف آن همیشه در فصل گرما صورت می گیرد.
وی افزود: در تابستان سال 90 برای اولین بار کمترین رشد در شبکه خوزستان رخ داده که حدود 7/4 درصد (معادل 6604 مگاوات)بوده که در 12 مرداد اتفاق افتاده است.
دامن افشان ادامه داد: در استان خوزستان میزان مصرف در زمستان حدود 45 درصد مصرف در فصل گرما می باشد که این موضوع ارتباط مستقیم با دستگاههای سرمایشی دارد. بنابراین برای کنترل و مدیریت رشد مصرف برق می بایست تمام نگاهها به کولرهای پنجره ای و دو تیکه باشد.
مدیردیسپاچینگ جنوب ِغرب شرکت برق منطقه ای خوزستان اظهارداشت: با توجه به اینکه صنعت برق نقش بسیار مهمی در زندگی انسان دارد، خصوصاً در استان خوزستان که این مصرف در فصل تابستان در اولویت می باشد، لازم است مردم از مصرف بی رویه آن پرهیز کنند و با خاموش کردن وسایل غیرضروری با مسئولین برای تامین برق مطمئن جهت همه مشترکان همکاری نمایند.
وی اضافه کرد: اوج مصرف در روزها از ساعت 13 لغایت 16 و شب ها از ساعت 21 لغایت 23 اتفاق می افتد که در این ساعت های خاص بهتر است از مصرف وسایلی مانند اتو، ماشین لباسشویی،ظرفشویی، لامپ های اضافی و کلیه وسایلی که ضروری و اجباری نیست ، اجتناب گردد.
مدیر دیسپاچینگ جنوب ِغرب برق منطقه ای خوزستان تصریح کرد: مدیریت در مصرف به معنای کم مصرف کردن نیست بلکه صحیح مصرف کردن است و همه ساله مردم فهیم خوزستان با این نگرش در جلوگیری از رشد بار انرژی همکاری نموده اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد