سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

خبر تکمیلی

رئیس سازمان آتش‌نشانی شوشتر:
2 تن از 3 غریق شوشتری نجات یافتند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان آتش‌نشانی شوشتر از پیدا شدن سه نفر غرق شده در سواحل رودخانه شطیط خبر داد و گفت: یکی از سه غریق، جان داده و دو تن دیگر زنده از آب خاج شدند.

خبرگزاری فارس: 2 تن از 3 غریق شوشتری نجات یافتند

مهدی ایوبی دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: ساعتی پیش با اطلاع رسانی به سازمان آتش‌نشانی شوشتر مبنی بر غرق شدن سه نفر در منطقه پل کابلی در کنار رودخانه شطیط، مأموران این سازمان در کوتاهترین زمان خود را به محل رساندند.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: در دقایق اولیه گشت زنی در رودخانه نیروهای سازمان آتش‌نشانی موفق شدند که دو تن از سه نفر غریق را زنده از آب خارج کنند اما جست‌وجو برای پیدا کردن نفر سوم ادامه پیدا کرد.

وی با اشاره به اینکه سه تیم قایقران و گشت‌زن در رودخانه به محل اعزام شده بود، تأکید کرد: غواصان برای اعزام به منطقه آماده باش بودند اما معمولا در ساعات اولیه غرق شدن، غواص کمتر به کار می‌آید و بیشتر باید با گشت زنی در ساحل رودخانه به دنبال غریق گشت.

ایوبی با اشاره به اینکه دقایقی پیش پیکر یک غریق از آب خارج شده است، افزود: دقایقی پیش پیکر جوانی 22 ساله به نام سینا از رودخانه شطیط در منطقه پل کابلی شوشتر بی‌جان از رودخانه بیرون کشیده شد که جسد یافت شده، پس از گذراندن مراحل قانونی به فوریت‌های پلیسی تحویل داده شده است.

وی تأکید کرد: در محدوده سواحل رودخانه شهرداری با نصب تابلوهای بزرگ ممنوعیت شنا را هشدار داده است با این وجود، مردم در این منطقه شنا کرده و بعضا به دلیل ناآشنا بودن به رودخانه و فن شنا، حوادث دلخراشی را به وجود می‌آورند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد