سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار برگزیده

حداقل 60هزار موشک آماده شلیک به اسرائیل
«تاخلس» از قول ژنرال یائیر نووه معاون رئیس ستاد ارتش اسرائیل نوشت: امروز 60 هزار موشک نظامی هدایت شونده در انبارهای حزب الله لبنان قرار دارد که 10 برابر بیشتر از آخرین زمان حمله نظامی اسرائیل به لبنان در سال 2006 است.

لاریجانی برای یکسال رئیس مجلس شد
با شمارش آراء اخذ شده از نمایندگان برای انتخاب هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی، علی لاریجانی با 177 رای موافق به ریاست مجلس نهم انتخاب شد. همچنین حداد عادل با 89 رای موافق از رسیدن به ریاست مجلس نهم بازماند.

تقدیر کاربران آمریکایی‌ از دولت ایران +عکس
کاربران آمریکایی با انتشار تصویری از کمک ارتش ایران به یک کشتی آمریکایی از چنگ دزدان دریایی، به دولت آمریکا به خاطر مواضع خصمانه علیه ایران حمله کردند



سقوط فوتسال پس از ناکامی در آسیا
تیم ملی فوتسال ایران پس از کسب نتایج ضعیف در مسابقات قهرمانی آسیا یک پله در رده‌بندی جهانی سقوط کرد.

جلسات‌ منظم اصلاح‌طلبان برای ریاست‌ جمهوری
مجید انصاری گفت: جلسات منظم اصلاح طلبان برای انتخابات ریاست جمهوری برگزار می شود و قطعا برای این انتخابات برنامه داریم.

چرا « نماینده ملاقات عمومی ندارد» ؟!
«ساعت حول و حوش چهار عصر از دفتر روزنامه تهران امروز به یکی از نمایندگان مجلس نهم تلفن زده می شود. به جای نماینده مذکور،‌منشی مطبش تلفن را پاسخ داده و ضمن بیان اینکه نماینده در دسترس نیست توصیه می کند که چنانچه قصد ارتباط با نماینده را داشتیم تا ساعت ۱۴ تماس گرفته شود.

داریوش ارجمند: شاگرد دکتر شریعتی بودم
داریوش ارجمند بازیگر پیشکسوت و ایفاگر نقش مالک اشتر در مجموعه امام علی(ع) گفت: من شاگرد شریعتی بودم و تاریخ اسلام را خیلی خوب می‌شناختم.

شکست غیرمنتظره ایران برابر استرالیا
تیم ملی والیبال ایران در سومین مسابقه خود در رقابت‌های انتخابی المپیک برابر استرالیا مغلوب شد.

عکس/ حداد با پای‌ شکسته و دشداشه‌ در مجلس

اولین نامه شهید صیاد به رهبر انقلاب
در بخشی از این نامه آمده است: اینجانب، به عنوان یک سرباز کوچک اسلام مفتخر است خود را تربیت یافته آن حضرت بداند و آمادگی خود را برای اجرای فرامین و دستورات آن مقام معظم رهبری و ولایت و فرماندهی کل قوا اعلام می‌دارم.

این امیر برای همه تعیین تکلیف می‌کند!+عکس
امروز پایگاه نظامی "العدید" در قطر مرکز فرماندهی نیروهای امریکایی در خاورمیانه به شمار می آید. بر اساس معاهده دفاعی که طرفین در دسامبر 2002 امضاء کرده اند، آمریکا مجاز به استفاده از این پایگاه در جهت تامین نیازهای دفاعی خود در منطقه است. پایگاه العدید در تهاجم نظامی امریکا به عراق در سال 2003 به طور گسترده مورد استفاده قرار گرفت و در حال حاضر نیز مرکز پشتیبانی های لجستیک نیروهای ناتو در افغانستان است.

فتح‌الله‌زاده باشد یا نباشد قلعه‌نویی هست
رئیس هیأت مدیره باشگاه استقلال تاکید کرد، چه علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل استقلال بماند چه نماند امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی در جمع آبی پوشان حضور خواهد یافت.

تصاویر/حاشیه جلسه علنی امروز مجلس
علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز (سه شنبه ۱۶ خرداد) زنگ آغاز به کار نشست علنی مجلس شورای اسلامی را به صدا درآورد.



جانبازی با زخم 18 ضربه چاقو در فتنه 88
29 خرداد در جریان اغتشاشات فتنه سال88 پزشکان اعلام کردند که بر اثر درگیری با افراد معاند نظام 18 ضربه چاقو خوردم. ترقوه‌ام شکست، پایم از بین رفت، دندان هایم همه شکسته شد. جنازه من را در آن زمان جمع کردند و همه فکر می کردند مرده‌ام

دیدار کروبی با خانواده‌اش در روز پدر + عکس
روز دوشنبه 15 خرداد مصادف با روز پدر، مهدی کروبی از حبس خانگی به منزل شخصی اش در جماران منتقل شده است


دیدار ملک‌عبدالله با دبیرکل سازمان‌ملل
ملک عبدالله بن عبدالعزیز و بان کی مون که اکنون در عربستان به سر می برد، با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.

10 روش متفاوت برای تمیز کردن ماشین
در بسیاری از جاده‌های خاکی روی ماسه و خاک، روغن می‌ریزند تا گردوغبار کمتری پخش شود. برای پاک کردن این غبار روغنی از روی شیشه اتومبیل کافیست از خامه تارتار استفاده کنید. آن را روی شیشه ریخته سپس با آب و صابون تمیز و خشک کنید.

قدردانی مردم بحرین از بیانات رهبر انقلاب
ائتلاف یاران چهاردهم فوریه بحرین، از مواضع رهبر معظم انقلاب اسلامی در حمایت از انقلاب مردم این کشور قدردانی کرد.

انتشار کتاب سیدحسن نصرالله+عکس
اخیرا در لبنان کتابی با عنوان 'کلمات قرآنی' از 'سید حسن نصرالله' دبیر کل حزب الله لبنان منتشر شده است.


انتقاد محافظه‌کارانه شرق از شورای‌عالی‌سینما
شرق در بخشی از گزارش خود نوشت: خرداد امسال برای رییس هیات دولت نهم و دهم اندکی متفاوت آغاز شده است؛ حضور احمدی‌نژاد در مجمع تشخیص، حضور در کنار هاشمی‌رفسنجانی برای افتتاحیه مجلس شورای اسلامی و اینک حضور در دو جلسه شورای‌عالی سینما آن هم در فاصله کمتر از یک هفته. در آستانه انتخابات دوره قبل ریاست‌جمهوری در فاصله شش تا هشت ماه مانده به آغاز فعالیت‌های انتخاباتی، احمدی‌نژاد دیداری با سینماگران برگزار کرد تا بتواند سخنان آنان را بشنود، کمی دیر شده بود، اما آنان رفتند و تفاوت عملکردهای وزرای ارشاد را مطرح کردند. آنان از فضای سخت کار کردن در دوران وزارت «صفارهرندی» سخنانی گفتند، درحالی که رابطه حسنه وزیر ارشاد و رییس دولت سرد شده بود.

عبور اصلاح طلبان از خاتمی به جریان افتاد
اخبار بدست آمده حکایت از آن دارد که بروز اختلافات در حوزه استراتژی اصلاحات وضعیت این جریان را با آشفتگی روبرو ساخته است.

کتاب پوسترهای انتخاباتی آمریکا+تصاویر
کتاب «پوستر رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری» که گلچینی از 100 پوستر انتخاباتی در دو قرن اخیر در آمریکا است، منتشر شد.

انصاری:جلسه داشتیم/ عبدالله‌نوری: نداشتیم!
در حالی که مجید انصاری مدعی برگزاری جلسات منظم اصلاح‌طلبان برای انتخابات ریاست جمهوری است یک عضو شاخص اصلاح‌طلبان تصریح کرد: هنوز تا انتخابات فرصت زیادی باقی مانده و ما جلسه‌ای در این باره نداشته‌ایم.

فروشگاه ریاست جمهوری آغاز به کار کرد
مدیرکل تنقیح قوانین و مقررات ریاست جمهوری از افتتاح فروشگاه تدوین و تنقیح قوانین کشور خبر داد و گفت: عرضه کتب و DVD قوانین و مقررات 100 ساله کشور بخشی از خدمات این فروشگاه است.

تصاویر روز/ نهنگ فوتبالیست!
18کشته و 60 زخمی در انفجار دیروز بغداد، اعتراض به جشن های پر هزینه شصتمین سالگرد سلطنت ملکه انگلیس، ادامه تظاهرات گسترده انقلابیون مصری در اعتراض به حکم دادگاه مبارک، سقوط بی سایقه ارزش سهام در بازار بورس نیویورک، عبور مشعل المپیک از ایرلند شمالی و ... از مهمترین تصاویر خبری امروز است.



اپراتور سوم تلفن همراه بیمار است؟
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از روندکند عرضه سیم کارت های رایتل در کشور گفت: اپراتور سوم تلفن همراه بیمار است و این بیماری درونی است و مربوط به عوامل بیرونی نمی شود .

تذکر کتبی 36 نماینده به رئیس‌جمهور

36 نماینده مجلس شورای اسلامی در تذکر کتبی به رئیس جمهور خواستار اقدام عاجل برای جلوگیری از تعلیق عضویت فدراسیون قایقرانی در فدراسیون جهانی شدند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد