سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار مرکز استان

هشدار فرماندار به بنکداران / مغازه ها پلمپ می شود/ اول خرداد آخرین موعد برای جابجایی ویژه

فرماندار اهواز گفت: از اول خردادماه تردد خودروها و کامیون‌های بنکداران در مرکز شهر در طول شبانه روز ممنوع است و این طرح حداکثر تا 20 روز آینده قابل اجرا است.

عبدالعزیز فدعمی در گفت‌وگو با ایسنااظهارکرد: این طرح هم‌اکنون عملیاتی شده و در صورت مشاهده تخلف، خودروهای متخلفان توقیف و به سمت پارکینگ هدایت خواهند شد.

وی افزود: هدف و تاکید ما خروج بنکداران از محدوده مرکز شهر اهواز است و پس از اجرای این طرح نیز شهرداری اهواز با توجه به کسب مجوز از مراجع قضایی در صورت عدم خروج بنکداران از مرکز شهر، نسبت به پلمپ این واحدها اقدام می‌کند.

فدعمی تصریح‌کرد: در چند دهه گذشته استقرار و وجود بنکداران در مرکز شهر مشکلی ایجاد نمی‌کرد، اما هم‌اکنون با توجه به حجم بالای ترددها، مرکز شهر دیگر ظرفیت ورود خودروهای سنگین را ندارد و از آن‌جایی‌که مرکز شهر محلی برای سکونت است، همواره ما با مراجعات و مکاتبات اعتراض‌آمیز مردم نسبت به تردد و ایجاد مزاحمت‌های کامیون‌های بنک‌داران مواجه بوده و هستیم.

وی با بیان این‌که فرمانداری اهواز اصراری بر استقرار بنکداران تنها در شهرک بنکداران ندارد، گفت: بنکداران می‌توانند مطابق میل خود در جای دیگری غیر از مرکز شهر مستقر شوند،  اما شهرک بنکداران مکان مناسبی برای آن‌ها است. مکان این شهرک جنب بازار آهن‌فروشان شرق اهواز است و امکانات زیرساختی از جمله آب، برق، گاز، تلفن‌، بانک و فضای سبز در آن فراهم شده است.

فدعمی اظهارداشت: در حال حاضر 320 واحد تجاری برای بنکداران در شهرک بنکداران در حال ساخت است که تاکنون بیش از 70 واحد تکمیل شده و بنکداران در آن‌ها مستقر شده‌اند. بعضی از بنک‌داران نیز زمین‌هایی در شهرک‌ خریداری کردند اما هنوز نسبت به ساخت‌وساز اقدام نکرده‌اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد