سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان

آب سرد مسئولین بر دستان خوزستانی ها !

معاون توسعه مدیریت حقوقی و امور مجلس سازمان محیط زیست گفت که در سال 91 بر خلاف سال 90 که صد میلیارد تومان اعتبار برای مهار ریزگردها اختصاص داده شده بود ردیف بودجه خاصی برای این مباحث در نظر گرفته نشده است.

 

شوشان : در حالی که مردم خوزستان سالیان سال است با ریزگردها دست و پنجه نرم می کنند و سلامت شان به خطر افتاده است و هر روز در انتظار اقدام عملی مسئولین هستند ، در کمال تعجب معاون توسعه مدیریت حقوقی و امور مجلس سازمان محیط زیست گفته است که در سال 91 بر خلاف سال 90 که صد میلیارد تومان اعتبار برای مهار ریزگردها و ساماندهی تالابها و دریاچه ها بودجه اختصاص داده شده بود ردیف بودجه خاصی برای این مباحث در نظر گرفته نشده است !

به گفته شیخ نیا یکی از مهمترین چالشهای امروز محیط زیست بحث ریزگردها، تالابها و دریاچه هاست که در سال 90 اعتباری معادل 100 میلیون تومان برای این مباحث در نظر گرفته شد که برای اولین بار صد در صد این منبع مشخص شده نیز تخصیص داده شد. البته اقداماتی که در راستای کاهش ریزگردها و گردوغبار و همچنین ساماندهی تالابها و دریاچه ها با این اعتبار انجام شده تا پایان سال 91 به خوبی قابل مشاهده خواهد بود.

وی افزود: اما متاسفانه با وجود تاکید دولت و رایزنیهایی که در مجلس انجام شد و همچنین برآیند نگاه مثبت مجلس و جلسات بسیار خوبی که با هیئت رئیسه مجلس و تلاشهای زیاد کمیسیون تلفیق نمایندگان در سال جاری ردیف بودجه خاصی برای مهار ریزگردها و ساماندهی تالابها در نظر گرفته نشده و مقرر شد تنها از بودجه مازاد درآمد نفتی و در صورت انجام برنامه های اولویت دار این مازاد بودجه به بحث ریزگردها و دریاچه ها و تالابها اختصاص داده شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد