سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی

 

ورشکستگی تیم های فوتبال خوزستان / اینبار شهباز

در جلسه ای که با عامری گلستان داشتم ایشان قول مساعدت در زمینه های مالی دادند و ما دلخوش به این وعده ، مسابقات سال پیش را سپری کرده و گام به بازی های امسال نهادیم اما دریغ از مساعدت .

شوشان/علیرضاشریفی : در حالی که شش هفته به پایان مسابقات فوتبال لیگ یک استان خوزستان باقی مانده است ؛ تیم شهباز از ادامه ی این رقابت ها انصراف داد.

کاظم زبیدی مدیر تیم فوتبال شهباز با ارسال نامه ای به کمیته ی برگزاری مسابقات هیأت فوتبال استان خوزستان ، کناره گیری تیمش را از مسابقات لیگ یک استان خوزستان اعلام نمود.

زبیدی علت این کار را مشکلات مالی عنوان کرد . او گفت : ما سال گذشته هم به دلیل نبود پشتوانه ی مالی قصدکناره گیری از بازی ها را داشتیم که در جلسه ای که با عامری گلستان داشتم ایشان قول مساعدت در زمینه های مالی دادند و ما دلخوش به این وعده ، مسابقات سال پیش را سپری کرده و گام به بازی های امسال نهادیم ولی بدبختانه امسال هم به مانند پارسال با مشکلات عدیده ای درگیر بودیم.

ما برای تمرین ، زمین در اختیار نداشتیم و اغلب در پارک ها و میادین شهری تمرینات تیم را برگزار می کردیم که چندبار با برخوردمسؤولان انتظامی مواجه شدیم .

برای میزبانی هر بازی حدود 350 تا 450 هزار تومان باید هزینه می کردیم که از توان من تنهابه عنوان یک مستمری بگیر خارج بود.

تا همین جای کار تیمم را با اخذ وام و بدهکاری های فراوان نگه داشته بودم به امید اینکه شاید امروز و فردا نیم نگاهی از طرف مسؤولان استان به این تیم ریشه دار و قدیمی بشود ولی دریغ !!

 
 
 
رئیس انجمن هواداران تیم فوتبال صنعت نفت آبادان:
دعواهای مدیریتی به سود صنعت نفت نیست

خبرگزاری فارس: رئیس انجمن هواداران تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: دعواهای مدیریتی که این روزها صحبت‌های آن از درون باشگاه صنعت نفت به گوش می‌رسد به سود این مجموعه نیست.

خبرگزاری فارس: دعواهای مدیریتی به سود صنعت نفت نیست

عباس سورانی امروز در گفت‌‌‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: با توجه به اینکه در زمان حساس نقل و انتقالات لیگ برتر هستیم خبرهای خوبی از باشگاه صنعت نفت به گوش نمی‌رسد.

وی در همین خصوص اضافه کرد: امیدوار هستم تا مشکلات و دعواهای مدیریتی باشگاه صنعت نفت هرچه زودتر به پایان رسیده تا این تیم در لیگ بعدی به سرنوشت شاهین بوشهر در لیگ تازه به پایان رسیده دچار نشود.

رئیس انجمن هواداران تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با توجه به شایعات موجود در این باشگاه افزود: با توجه به تأکید فدراسیون فوتبال به تک شغله بودن مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتری باید فردی در باشگاه صنعت نفت به کار گرفته شود که تمام وقت در اختیار مجموعه باشد.

وی خاطر نشان کرد: علی حکمت، مدیرعامل فعلی باشگاه صنعت نفت انسان شریف و مؤمنی است ولی به خاطر مشغله بسیار زیاد در پالایشگاه آبادان ممکن است نتواند به شکل کامل در اختیار باشگاه باشد.

سورانی تصریح کرد: رئیس هیئت مدیره باشگاه باید هرچه سریع‌تر تکلیف مدیرعامل را مشخص کرده و هر فردی که به این پست تکیه زد باید با امنیت شغلی کار خود را آغاز کند.

وی در ادامه با اشاره به ماندگاری کاستا در تیم فوتبال صنعت نفت به عنوان سرمربی گفت: این مربی نشان داده که می‌تواند با تلفیقی از بازیکنان جوان و البته بومی و بازیکنان با تجربه تیم خوبی را راهی مسابقات کند.

 
 
رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام هندیجان خبر داد 
کسب مقام اول پرورش اندام خوزستان توسط ورزشکاران هندیجانی

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام هندیجان از کسب مقام اول پرورش اندام استان خوزستان توسط ورزشکاران این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری فارس: کسب مقام اول پرورش اندام خوزستان توسط ورزشکاران هندیجانی

غلام‌علی شولی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار کرد: با برگزاری مسابقات بدنسازی و پرورش اندام در این شهرستان بسیاری از ورزشکاران در وزن‌های مختلف این رشته با یکدیگر به رقابت پرداختند.

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام هندیجان با اشاره به اینکه این مسابقات به مدت یک روز با حضور تیم‌های مختلف استانی برگزار شد، تصریح کرد: در این دوره از مسابقات، ورزشکاران هندیجانی موفق به کسب دو مقام اولی و یک مقام دومی در اوزان مختلف شدند.

وی ادامه داد: "علی شیرالی" در وزن 55 و "محسن گلاف" در وزن 88 موفق به کسب مقام اول، همچنین "محسن گلاف" در وزن 88 و "علی جهلولی" در وزن 55 حائز مقام دومی در رشته پرورش اندام استانی در شهرستان شدند.

شولی خاطر نشان کرد: ورزش در این شهرستان بسیار مورد اجحاف واقع شده و باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

وی اضافه کرد: رشته بدنسازی و پرورش اندام در این شهرستان در بین جوانان از استقبال بالایی برخوردار بوده اما به دلیل عدم حمایت مالی مسئولان مورد دلسردی واقع می‌شود.

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام هندیجان خاطر نشان کرد: هندیجان از جنوبی‌ترین نقاط استان خوزستان بوده و در بخش‌های مختلف ورزشی، فرهنگی و اجتماعی همیشه مورد کم‌لطفی قرار گرفته است.

وی خطاب به مسئولان ورزشی استان خوزستان گفت: جوانان این شهرستان در رشته‌های مختلف ورزشی بسیار مستعد و کوشا هستند که امیدواریم با حمایت مضاعف مسئولان ورزشی استان شاهد تعالی و شکوفایی آنها در عرضه‌های مختلف باشیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد