سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از دزفول

به مناسبت چهارم خرداد دزفول نورافشانی شد
 
دزفول- به مناسبت گرامیداشت چهارم خرداد روز مقاومت و پایداری و روز دزفول چهارشنبه شب آیین نورافشانی این شهربرگزار شد.
 
به گزارش خبرنگار ایرنا در این آیین که در محل پارک رعنا باحضور مسوولان و اقشار مختلف مردم دزفول برگزار شد سرپرست فرمانداری ویژه دزفول گفت: چهارم خرداد روز مقاومت و پایداری مردم دزفول به عنوان پایتخت مقاومت ایران معرفی شده است.
' عبدالرضا احسانی نیا 'افزود: این افتخار که شهر دزفول به پایتخت مقاومت ایران و شهر نمونه تبدیل شده به دلیل پایداری ، مقاومت ، ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان و شهداست و ما باید همواره به یاد آنها و رهرو آنها باشیم و برای آنها ارزش قایل شویم.
وی با اشاره به برگزاری اولین کنگره شهدای موشکی در مصلی امام علی (ع) دزفول گفت: در این کنگره شاهد حضور خانواده های شهدای بیش از 17 استان بودیم که امیدواریم میزبان خوبی برای آنها بوده باشیم.
وی خاطرنشان کرد: ستاد چهارم خرداد برای این روز خجسته یعنی روز مقاومت و پایداری مردم دزفول برنامه های متعددی تدارک دیده و از تمامی شهروندان دعوت می شود که در این آیین ها شرکت کنند.
' محمد علی دوایی فر ' شهردار دزفول نیز در این آیین با تبریک میلاد با سعادت امام محمد باقر (ع) و گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر و چهارم خرداد گفت: مردم دزفول با صبوری ، مظلومیت و استقامت خود توانستند چهارم دزفول را بنام خود ثبت کنند.
در این آیین حسین کشتکار از خواننده های مطرح کشور به اجرای برنامه پرداخت و گروه ناشنوایان ، گروه طنز و تردستی با برنامه های متنوع چهارم خرداد روز دزفول مقاومت و پایداری را گرالمی داشتند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد