سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از خرمشهر

معاون اول رییس جمهور از بندر خرمشهر بازدید کرد
 
آبادان- معاون اول رییس جمهور عصر روز چهارشبنبه در جریان سفر به استان خوزستان با حضور در بندر خرمشهر و گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر و یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی بخصوص سردار شهید جهان آرا از تاسیسات بندر خرمشهر بازدید کرد.
 
به گزارش خبرنگار ایرنا از روابط عمومی اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر 'محمدرضا رحیمی' در این سفر با تاکید بر اینکه شهدای دفاع مقدس حق بزرگی بر ملت ایران دارند گفت:یقیناً اقتدار و امنیت ایران اسلامی دستاورد خون پاک شهداست و همگان باید از خانواده هایی که عزیزانشان را در راه انقلاب اسلامی و دفاع از کشور فدا کرده اند قدردانی کنند .
معاون اول رییس جمهور با بیان اینکه فتح خرمشهر موجب برانگیختگی احساسات و عواطف پاک ملت ایران و ثبت خاطره ای شیرین در اذهان همگان شده است، گفت : سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر آیینه تمام نمایی از تاریخ و جغرافیای دفاع مقدس و جهاد آگاهانه و شجاعانه و مظلومانه ملت ایران است.
معاون اول رییس جمهور که به همراه 'رستم قاسمی' وزیر نفت طی از محوطه بندر خرمشهر و شرکت های مستقر در این بندر بازدید می کرد بر ضرورت توجه هرچه بیشتر به مشاغل دریایی تاکید نمود.
وی گفت : باید نهضتی برای توسعه و گسترش صنایع دریایی به راه بیفتد تا با استفاده از ظرفیت های این صنعت شاهد رشد قابل توجه اشتغال در این بخش باشیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد