سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان

وقوع یک تخلف بارز در استانداری خوزستان

سدید نیوز: استانداری خوزستان در یک اقدام قابل تامل فردی باز نشسته را در یک پست مدیریتی در سازمان همیاری شهرداریها به کار گرفت.

 

فرد مذکور به نام (م-ک) در حالی مجددا دعوت به کار شده که  فاقد تجربه و سوابق کاری مرتبط با این پست می باشد از سوی دیگر  علاوه بر حقوق بازنشستگی مبلغ 800 هزار تومان نیز به عنوان حقوق شغل جدیدش برای او در نظر گرفته شده است.

 

 

 این در حالی است که طبق ماده 99 قانون خدمات کشوری به کارگیری بازنشستگان متخصص (با مدرک تحصیلی کارشناسی و بالاتر) در موارد خاص به عنوان اعضاء کمیته ها، کمیسیون‌ها، شوراها، مجامع و خدمات مشاوره ای غیر مستمر، تدریس و مشاوره های حقوقی مشروط بر این که مجموع ساعت اشتغال آنها در دستگاه های اجرایی از یک سوم ساعت اداری کارمندان موظف تجاوز نکند بلامانع می باشد.

حق الزحمه این افراد متناسب با ساعت کار هفتگی معادل کارمندان شاغل مشابه تعیین و پرداخت می‌گردد. در واقع به صراحت قانون فوق اشاره نموده که یک فرد بازنشسته نمی تواند در یک پست حساس و کلیدی شاغل باشد و با توجه به اینکه قانون و مقررات شهرداری ها با خدمات کشوری متفاوت است باز هم اشاره ای به بکارگیری افراد مشابه در این سمت نشده است.

نکته جالب اینکه در ذیل نامه ابلاغ فرد مذکور، مدیر بالادست ایشان پاراف نموده اند: «ملاحظه شد مبارک است انشاءا...»

چه جای خوشحالی و تبریک است وقتی که سازمان هایی که خود باید متولی و پرچمدار مبارزه با تخلفات اداری باشند تخلفی چنین محرز درونشان صورت می گیرد و یک سال از این  اتفاق می گذرد و هیچ اقدامی در این خصوص انجام نمی دهند و فرد خاطی با خیالی آسوده  همچنان بر مسند خویش است.

شایان ذکر است اسناد و مدارک این انتصاب در دست است که تصویر حکم ابلاغ فرد مذکور در راستای اثبات صحت ادعا ضمیمه مطلب می گردد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد